Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59

vinger
07-12-2008, 20:03

Stond op nu.nl en in telegraaf. Zoek maar op. Ik heb het over verre voorouders, niet over zijn ouders of grootouders. :rolleyes: WIE HEEFT HET OVER OUDERS OF GROOTOUDERS? volgens mij kun je niet lezen, zijn MOEDERS voorouders hebben 11 jaar in LEIDEN gewoond, dat betekent nog niet dat het nederlanders zijn. En PILGRIM fathers zijn de eerste blanken die zich gingen vestigen in amerika dus verder terug kun je niet gaan als amerikaan. Zoek jij het maar beter op voordat je zulke uitspraken doet.

vinger
07-12-2008, 20:04
Lees de onderste zin! :lekkerpuh IN LEIDEN HEEFT niet IN LEIDEN zijn geboren, ze hebben er gestudeerd en gewoond tijdelijk. LEES JIJ MAAR BETER

vinger
07-12-2008, 20:04
Maar het schijnt dat hij gedwongen is om die keus te maken... Allah oe A3lam. NEE is verzonnen, was een publiciteitsstunt bleek achteraf

fesmaroc
07-12-2008, 20:06
IN LEIDEN HEEFT niet IN LEIDEN zijn geboren, ze hebben er gestudeerd en gewoond tijdelijk. LEES JIJ MAAR BETER :zwaai:

vinger
07-12-2008, 20:07

Lees de onderste zin! :lekkerpuh lees dit maar, STAAT DUIDELIJK dat men als grap dit bedoeld had. Men zoekt bij alle presidentskandidaten altijd een link met leiden, of ze er hebben gewoond of toevallig gestudeerd. http://www.leidschdagblad.nl/nieuws/regionaal/leidenenregio/article4125035.ece/Obama_heeft_Leidse_voorouders

vinger
07-12-2008, 20:08
:zwaai: Moeilijk he lezen De Haan bedoelde het eigenlijk als grap toen hij afgelopen zomer Jeremy Bangs van het Prilgrim Museum uitdaagde om een link te vinden tussen Obama en Leiden. ,,Tot mijn verbazing reageerde hij serieus.'' Een paar maanden later mailde Bangs de wethouder een stamboom, waaruit bleek dat de link inderdaad bestaat. De moeder van Obama stamt af van Blossoms dochter Elisabeth. Van Blossoms zoon Peter loopt de lijn naar de Bushen. ,,We zijn er heel erg zeker van dat dit klopt'', zegt De Haan. ,,Het is wetenschappelijk onderbouwd. Er is zelfs DNA aan te pas gekomen.'' Obama is na Grant, Coolidge, Taylor, Roosevelt en de Bushen al de zevende Amerikaanse president van wie is aangetoond dat hij afstamt van de Pilgrims, een groep protestanten die vanwege geloofsvervolging Engeland ontvluchtte.

missy_shorty
07-12-2008, 20:11
YESSSSSSSSSSSS K-1 World Yokohama GP2008; REMY.B!!! IK BEN NET TERUGGGG VAN JAPAAAAAAAAAAAN WAS EEN KEI-HARDE WEDSTRIJD!!

fesmaroc
07-12-2008, 20:15
Moeilijk he lezen De Haan bedoelde het eigenlijk als grap toen hij afgelopen zomer Jeremy Bangs van het Prilgrim Museum uitdaagde om een link te vinden tussen Obama en Leiden. ,,Tot mijn verbazing reageerde hij serieus.'' Een paar maanden later mailde Bangs de wethouder een stamboom, waaruit bleek dat de link inderdaad bestaat. De moeder van Obama stamt af van Blossoms dochter Elisabeth. Van Blossoms zoon Peter loopt de lijn naar de Bushen. ,,We zijn er heel erg zeker van dat dit klopt'', zegt De Haan. ,,Het is wetenschappelijk onderbouwd. Er is zelfs DNA aan te pas gekomen.'' Obama is na Grant, Coolidge, Taylor, Roosevelt en de Bushen al de zevende Amerikaanse president van wie is aangetoond dat hij afstamt van de Pilgrims, een groep protestanten die vanwege geloofsvervolging Engeland ontvluchtte. Het waren vluchtelingen die hier gewoond en gestudeerd hebben en misschien wel Nederlandse nationaliteit hadden, net als jij. Als jouw achter,achter,achter kleinkind nog eens beroemd wordt, dan zeggen ze ook:hij had een Nederlandse voorouder. ;) Ook al voel jij je Marokkaan.

vinger
07-12-2008, 20:19
Het waren vluchtelingen die hier gewoond en gestudeerd hebben en misschien wel Nederlandse nationaliteit hadden, net als jij. Als jouw achter,achter,achter kleinkind nog eens beroemd wordt, dan zeggen ze ook:hij had een Nederlandse voorouder. ;) Ook al voel jij je Marokkaan. jij bent echt blond, hoe kan ik nou achter achterklein kinderen hebben in een land waar ik maar 11 jaar heb gewoond. Je bent gewoon te koppig om het toe te geven dat je ernaast zit, die mensen die het in het nieuws hebben gebracht zeggen zelf al dat het een stunt is en dan kom jij nog stoer lopen doen hier over je bron.

fesmaroc
07-12-2008, 20:22
jij bent echt blond, hoe kan ik nou achter achterklein kinderen hebben in een land waar ik maar 11 jaar heb gewoond. Je bent gewoon te koppig om het toe te geven dat je ernaast zit, die mensen die het in het nieuws hebben gebracht zeggen zelf al dat het een stunt is en dan kom jij nog stoer lopen doen hier over je bron. Jouw achter achter enz. kleinkinderen kunnen ook in Amerika, Zimbabwe of China wonen natuurlijk. Of niet?

vinger
07-12-2008, 20:26
Jouw achter achter enz. kleinkinderen kunnen ook in Amerika, Zimbabwe of China wonen natuurlijk. Of niet? Zal het je nog 1 keer uitleggen aangezien jij een beetje blond bent die mensen die jij bedoelt hebben hun hele leven lang in engeland gewoond. Zijn gevlucht naar nederland vanwege geloofsovertuiging, hebben hier gestudeerd/gewerkt 11 jaar en zijn toen vertrokken naar amerika, het zogenaamde beloofde vrije land. Dus leg mij nog eens uit wie dan Nederlands is, NOGMAALS voor de 3de keer. Die bron die dit naar voren bracht heeft al 7 keer eerder bij 7 andere presidenten een link gevonden met leiden, op de 1 of andere manier. En als je het nu nog niet snapt dan reageer ik niet meer, dan moet je iemand zoeken van sesamstraatniveau om het je uit te leggen

IsmieManar
07-12-2008, 20:27
NEE is verzonnen, was een publiciteitsstunt bleek achteraf Pfff echt hinderlijk, die stunten... Ik had er sowieso m'n twijfels over maar door die grappen word je wel op het verkeerde been gezet. Maar ja, back 2 Badr... ;)

fesmaroc
07-12-2008, 20:28
Zal het je nog 1 keer uitleggen aangezien jij een beetje blond bent die mensen die jij bedoelt hebben hun hele leven lang in engeland gewoond. Zijn gevlucht naar nederland vanwege geloofsovertuiging, hebben hier gestudeerd/gewerkt 11 jaar en zijn toen vertrokken naar amerika, het zogenaamde beloofde vrije land. Dus leg mij nog eens uit wie dan Nederlands is, NOGMAALS voor de 3de keer. Die bron die dit naar voren bracht heeft al 7 keer eerder bij 7 andere presidenten een link gevonden met leiden, op de 1 of andere manier. En als je het nu nog niet snapt dan reageer ik niet meer, dan moet je iemand zoeken van sesamstraatniveau om het je uit te leggen Zo ik heb je lekker op stang gejaagd, ik snapte het al meteen hoor. :hihi: Fijne avond en denk erom: even diep inademen en goed uitademen.

vinger
07-12-2008, 20:30
Zo ik heb je lekker op stang gejaagd, ik snapte het al meteen hoor. :hihi: Fijne avond en denk erom: even diep inademen en goed uitademen. Nee hoor, niet op de stang, ik heb altijd geduld met kinderen. Kinderen zijn de toekomst :goedzo:

vinger
07-12-2008, 20:31

Pfff echt hinderlijk, die stunten... Ik had er sowieso m'n twijfels over maar door die grappen word je wel op het verkeerde been gezet. Maar ja, back 2 Badr... ;) tja badr, valt niet veel meer te zeggen. Maar door zulke acties en die reacties van Nederlanders en sommige Marokkanen zie je maar weer hoe men over ons denkt.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59