Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale
Oja, krijgt hij alsnog 2 ton?? In dat geval heeft hij niks te klagen... :hihi:
nee hij is gediskwalificeerd, dus hij krijgt niks
Pindaaatje
07-12-2008, 18:47
@Pindaatje; vanaf Januari is de machtigste man op aarde een ZWARTE...oftewel Barack Obama
Je kijkt te vaak naar 'witte' televisie om in de veronderstelling te zijn dat zwarten het enkel maken in de entertainment industrie of sport. Ga eens naar www.cbs.nl om de statistieken te zien onder de allochtonen. Marokkanen zijn nergens goed in...enkel problemen veroorzaken, zelfs in Japan!
Respect voor Obama..maar denk je dat hij het nog steeds zo ver had geschopt als hij HELEMAAL zwart was?
En ik zie geen zwarte in dit land die burgermeester is geworden of staatssecretaris hoor. Je ziet ook weinig zwarte mensen in hogescholen en universiteiten terwijl je daar wel veel Marokkanen ziet.
Over problemen veroorzaken gesproken..zijn het hier niet de zwarte Antillianen en Surinamers die voor veel problemen zorgen? Hebben ze geen last van zware criminelen die zwart zijn in ghettowijken in de VS?
Hoe krijgen die gefrustreerde berggeiten het toch telkens weer voor elkaar om de feiten niet onder ogen te willen zien???
Remy stond ver voor op punten o.a. door 1 keiharde Knock down op die harige Badr in de eerste ronde...ALLES wat Badr probeerde uit te delen werd geblokt door Remy...de gefrustreerde berggeit Badr had 0 punten kwam niet door de verdediging heen. Remy is meervoudig WERELDkampioen, heeft vaker van Badr gewonnen, en Badr nog never NOOIT van Remy...maar toch...toch is volgens die achterlijke zandapen Badr beter....wat een in en in triest en simpel onsportief volkje! Lekker terug naar die zandbak waar jullie pappa en mamma zijn geboren, daar wordt die simpelheid van geest, veel beter gewaardeerd!
Succes!
een berggeit heeft niet aan een ketting gezeten .en heeft ook ze eigen naam ! :banana:
kan ik dat zeggen van jouw surijankerd ? :hihi:
mister pizatie,
Respect voor Obama..maar denk je dat hij het nog steeds zo ver had geschopt als hij HELEMAAL zwart was?
En ik zie geen zwarte in dit land die burgermeester is geworden of staatssecretaris hoor. Je ziet ook weinig zwarte mensen in hogescholen en universiteiten terwijl je daar wel veel Marokkanen ziet.
Over problemen veroorzaken gesproken..zijn het hier niet de zwarte Antillianen en Surinamers die voor veel problemen zorgen? Hebben ze geen last van zware criminelen die zwart zijn in ghettowijken in de VS?
obama heb ik geen respect voor
marokkanen zijn hogeropgeleid dan surijankerds
de meeste laffe criminelen en jankers van nederland zijn surijankers en antillianen .
in de VS is 1 op de 2 negers wel eens in aan aanrking gweest met de politie . voor verkrachtting en het mishandelen van ze moeder of het stelen van snoep of eten bij een chinees die ze dan goed bewerkt met een knuppel
mister pizatie,
een berggeit heeft niet aan een ketting gezeten .en heeft ook ze eigen naam ! :banana:
kan ik dat zeggen van jouw surijankerd ? :hihi:
mister pizatie,
de berggeiten daar zijn toch door de Arabieren aan de ketting gelegd? Overheersen die berggeiten al zolang dat de geiten zelf niet beter meer weten.
FenomenaleMocro
07-12-2008, 18:55
strontneger is gewoon een watje gaat tii zegmaar huilen donder op met die swarte mietje joh
je doe aan vechtsport niet aan korfbal of andere homosport
goed wat badr heeft gedaan
elke keer zelfde liedje met die aap ook tegen leko heeft hij dat al een keer geflikt
oprotten vieze aap tfoe
@African Killer ; inderdaad lijkt het mij echt frustrerend om te zien dat de nazaten van de slavernij meer bereiken dan jullie. Die geweldige oorlogen en die prachtige koninkrijken zijn nou al weer zoooolang geleden. Wel anders he nu, lelijk klein appartementje in West delen met 5 broers en 3 zusjes. Van je ouders moet je maar de hele dag naar het internetcafe gaan, anders wordt ze gek van jullie.
En aangezien je gelijk na één reactie al loopt te schelden, ontbreekt het waarschijnlijk ook aan opvoeding, omdat je vader altijd aan het werk is.
Tsja killer B...nu ook nog jouw trots Badr Hari het keihard zien te verknallen, live in superveel landen uitgezonden..en dan helemaal nat gaan. Er rest niets dan schaamte, begrijpelijk dat je je vastklamt aan onbenulligheden. Feit is/blijft Remy is DRIE-voudig kampioen, net als Ernesto Hoost en qua feiten kan je daar niets tegenover zetten, behalve dromen (what if?)
Een zwarte zal altijd beter dan je zijn, frustrerend he....
hou eens op allemaal met die onzin, we zijn allemaal gelijk geschapen of je nou blank, geel of zwart bent.
Roep iedereen op om zich een beetje netjes te gedragen, geintjes zijn leuk maar heb het over het gevecht zelf. Niet over elkaars voorourders en ouders, dat slaat nergens op
-Whiteshadow-
07-12-2008, 18:55
Als jullie goed hebben opgelet zien jullie dat badr hari die acht tellen onterecht heeft gekregen, hij ontweek een trap van bonjasky! Die trap na had hij niet moeten doen want anders had hij ZEKER gewonnen. Hij bracht actie in de wedstrijd terwijl bonjasky alleen maar aan het afwachten was sufferd!!! Voor 4 ton mag je wel wat meer laten zien! Bonjasky kan beter bij Goede tijden Slechte tijden gaan solliciteren.
euhmmm die 8 tellen was terecht meid, die acht tellen was voor die stoot en daarna kwam die trap die badr hari prachtig ontweek en hij dacht ik zit toch nu dus geef die 8 tellen maar eve opladen.
En daarna komt ie goed los, net zoals bij zimmerman die ander niggertje die wel k.o. ging.
Mooi vechter badr hari, alleen jammer met zo een einde.
als hij dat niet deed, was remy gelijk aan een k.o
voor de rest heb je gelijk;)
Pindaaatje
07-12-2008, 18:56
obama heb ik geen respect voor
marokkanen zijn hogeropgeleid dan surijankerds
de meeste laffe criminelen en jankers van nederland zijn surijankers en antillianen .
in de VS is 1 op de 2 negers wel eens in aan aanrking gweest met de politie . voor verkrachtting en het mishandelen van ze moeder of het stelen van snoep of eten bij een chinees die ze dan goed bewerkt met een knuppel
mister pizatie,
Ik ben het met je eens dit keer.
Maar ik vind het wel goed van iemand met een donkere huidskleur die het zo ver heeft geschopt als Amerikaanse president.
En dan vragen de gefrustreerde Marokkaantjes nog om respect ook! Respect moet je afdwingen op deze planeet...als Badr zelf had toegegeven dat hij fout zat had hij nog enigzins respect verdient en zijn "aanhangers" blijven ook maar blind door dan notbene Remy als "loser" te bestempelen in deze.....een triest hopenloos volkje zijn jullie! Wie zijn "jullie"? 93% van die nep gelegenheids Marokkaantjes. Inshallah![/QUOTE]
Die remy is zwaar geintegreerd. Daarom verdedig je hem zo, ik begrijp het wel. Hij is namelijk kampioen matennaaier. Als er iets is waar de hollanders kampioenen in zijn dan is het wel matennaaien. Vraag het maar aan de joodse medelanders in de 2e wo. Nergens zoveel joden verraden als in dit land.
een 10 voor badr zijn amsterdamse schoffiesmentaliteit
en een 1 voor bonjaski die nederland denkt te moeten vertegenwoordigen, een brave huisneger noemen ze dat in amerika.
en een 10 voor alle marokkanen die wat leven in de brouwerij brengen. marokko rules voetbal
, k1
, muziek
, film
, cabaret
, politiek
, literatuur..etc etc...
Wat wij presteren in 2 decennia, daar heeft de rest eeuwen voor nodig. Speaking of talent! alle kritiek is een vorm van jaloezie!
HATERSSSS
de berggeiten daar zijn toch door de Arabieren aan de ketting gelegd? Overheersen die berggeiten al zolang dat de geiten zelf niet beter meer weten.
nee hoor .nooit ! zowel kom met bewijssssssssss!
ik heb bewijs zat zat :banana:
mister pizatie,
IsmieManar
07-12-2008, 19:02
het is k1 en niet het wereldkampioenschap fundamentalist
Ja, dus? Ook al stapt hij in de ring, hij is en blijft een Moslim. En een Moslim behoort dat niet te doen. Maar goed, ik veroordeel hem niet dat is sowieso niet aan mij maar het viel me gewoon op... :)
IsmieManar
07-12-2008, 19:04
dat is geen hun maar ze. Ook deze, die, dat en het graag correct gebruiken
Pff doe stoer... Ga a.u.b iemand anders vervelen beste Maryam. Ik heb je niet gevraagd om mij te corrigeren. Dus doe niet zo 'wijs'... Fijne avond.
African_killerb
07-12-2008, 19:04
En dan vragen de gefrustreerde Marokkaantjes nog om respect ook! Respect moet je afdwingen op deze planeet...als Badr zelf had toegegeven dat hij fout zat had hij nog enigzins respect verdient en zijn "aanhangers" blijven ook maar blind door dan notbene Remy als "loser" te bestempelen in deze.....een triest hopenloos volkje zijn jullie! Wie zijn "jullie"? 93% van die nep gelegenheids Marokkaantjes. Inshallah!
Die remy is zwaar geintegreerd. Daarom verdedig je hem zo, ik begrijp het wel. Hij is namelijk kampioen matennaaier. Als er iets is waar de hollanders kampioenen in zijn dan is het wel matennaaien. Vraag het maar aan de joodse medelanders in de 2e wo. Nergens zoveel joden verraden als in dit land.
een 10 voor badr zijn amsterdamse schoffiesmentaliteit
en een 1 voor bonjaski die nederland denkt te moeten vertegenwoordigen, een brave huisneger noemen ze dat in amerika.
en een 10 voor alle marokkanen die wat leven in de brouwerij brengen. marokko rules voetbal
, k1
, muziek
, film
, cabaret
, politiek
, literatuur..etc etc...
Wat wij presteren in 2 decennia, daar heeft de rest eeuwen voor nodig. Speaking of talent! alle kritiek is een vorm van jaloezie!
HATERSSSS[/QUOTE]
:hihi: :goedzo:
IsmieManar
07-12-2008, 19:06
nee hij is gediskwalificeerd, dus hij krijgt niks
Kijk, dat dacht ik dus ook. Ik raak in de war hier... :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.