Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59

Maryam1983
07-12-2008, 17:55

Dat denk ik ook... Het viel me op dat hun voor de wedstrijd geen vriendschappelijk 'tikje' gaven, die box weetje. Je zag gelijk al dat het anders dan anders was... dat is geen hun maar ze. Ook deze, die, dat en het graag correct gebruiken

The_Crow
07-12-2008, 17:57
Saki deed het trouwenxs heel goed tegen Baby Bonyaski, todat hij die onverwachte trap tegen zn rug kreeg.

khouribka
07-12-2008, 18:00
Remy de aap heeft het slim gespeeld. Jammer voor Badr, had hem gegunt.

Elcabron
07-12-2008, 18:02
Allemaal kenners hier.

Pindaaatje
07-12-2008, 18:07

African Killer B geeft aan dat alle Surinamers mietjes zijn, maar kijk naar elke (vecht)sport; Surinamers zijn wereldtop in (kick)boksen, judo, K1 noem het maar op. Alles wat we aanraken, verandert in goud. Overigens wil ik ook nog opmerken dat Badr wordt getraind door zwarten. Van een Moker zal hij het niet leren om zich op het wereldtoneel te profileren. Hij heeft een zwarte nodig om op een topniveau te komen. Op de hele site lees ik alleen maar 'negers dit, negers dat' Jullie eten ons eten, jullie luisteren naar onze muziek (proberen dit na te maken, fake Ali B), dragen onze kleren, maar haten zwarten omdat jullie die BLACK POWER nooit zullen hebben!!!! Een zwarte zal altijd beter dan je zijn, frustrerend he..... Zwarten moeten het hebben van muziek of sport..voor de rest maken ze het niet echt in deze wereld. Ik heb niks tegen zwarte mensen..maar als mensen zoals jij op deze manier praten..dan wil ik je wel even op de waarheid wijzen. En je weet het..de waarheid is hard.

Harama1n
07-12-2008, 18:10
Badr Hari deed sujood voor Peter Aerts ik hoop voor hem dat hij dat onbewust deed of omdat hij niet helemaal zichzelf was na zoveel klappen op zijn kop. Want dit kan hem buiten de Islaam zetten (als hij moslim is). Sowieso is zulk wezenloos dom vechten niet islamitisch. Maar dat boeit hem waarschijnlijk niets. Fatwa over boxen: http://www.islamqa.com/en/ref/10238/boxing Citaat uit bovenstaande fatwa: This is with regard to permissible kinds of sports. But from what we see nowadays, most sports have gone beyond that and are no longer permissible; they have become haraam, especially boxing which is the worst of sports, for the following reasons: 1 – It involves attacking the face, and the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “If any one of you has a fight with his brother, let him avoid the face.” (al-Bukhaari, 2560; Muslim, 2612). This game is based on hitting the face of one's opponent with the strongest blow the boxer can muster. 2 – It is a waste of time. Allaah has bestowed many blessings upon the Muslim, and He will question him about them on the Day of Resurrection. But people think little of these blessings and waste many of them such as good health and free time. One of the things that Allaah will question the Muslim about on the Day when he meet Him will be his youth and what he did with it, and his life and how he spent it. What will this man say who spent his youth and his life training to fight people and wrestle with them and box with them in order to gain a title or win a prize? Ik weet dat er tegenwoordig heel veel moderne-moslims zijn die denken alles beter te weten, zelfs dan de islamitische wetenschappers/geleerden en proberen al hun walgelijke bezigheden goed te praten. Maar serieus, erken in ieder geval van jezelf dat je nooit of zelden een fatsoenlijke islamitische les hebt gevolgt en geeneens een kwart of misschien zelfs 1 30ste deel van de Q'uran kent en wees gewoon stil en accepteer het wetsoordeel gebasseerd op islamitische geschriften.

pizatie
07-12-2008, 18:11
African Killer B geeft aan dat alle Surinamers mietjes zijn, maar kijk naar elke (vecht)sport; Surinamers zijn wereldtop in (kick)boksen, judo, K1 noem het maar op. Alles wat we aanraken, verandert in goud. Overigens wil ik ook nog opmerken dat Badr wordt getraind door zwarten. Van een Moker zal hij het niet leren om zich op het wereldtoneel te profileren. Hij heeft een zwarte nodig om op een topniveau te komen. Op de hele site lees ik alleen maar 'negers dit, negers dat' Jullie eten ons eten, jullie luisteren naar onze muziek (proberen dit na te maken, fake Ali B), dragen onze kleren, maar haten zwarten omdat jullie die BLACK POWER nooit zullen hebben!!!! Een zwarte zal altijd beter dan je zijn, frustrerend he..... Jullie eten ons eten, jullie luisteren naar onze muziek (proberen dit na te maken, fake Ali B), dragen onze kleren, maar haten zwarten omdat jullie die BLACK POWER nooit zullen hebben!!!! ik eet nrd afrikaanse eten ik luister geen junk muziek dat laat ik over aan junkies ik draag normale kleding geen zwerv kleding die 30 maten te groot zijn nee we hebben wel miljoenen black powers in de tuin laten werken en aan de ketting gezet mister pizatie,

pizatie
07-12-2008, 18:15
Ik wel,hij overtreede het regelement:hadj: Heb ik nooit gedaan in mijn sport,toen. Hij reageerde laf,Remy was de beeterre:hadj: ik deed het wel in me sport :) mister pizatie,

Grizzly
07-12-2008, 18:21
@Pindaatje; vanaf Januari is de machtigste man op aarde een ZWARTE...oftewel Barack Obama Je kijkt te vaak naar 'witte' televisie om in de veronderstelling te zijn dat zwarten het enkel maken in de entertainment industrie of sport. Ga eens naar www.cbs.nl om de statistieken te zien onder de allochtonen. Marokkanen zijn nergens goed in...enkel problemen veroorzaken, zelfs in Japan!

pizatie
07-12-2008, 18:22
Wel mooie schoenen:hihi: klopt :goedzo: iets anders dan prada of mada of tada of barbrelie's d iorie's of proesnie.s lekker goedkoop en gaan lang mee . daar kijk ik naar !! http://i4.ytimg.com/vi/37Cq3nqj26E/default.jpg mister pizatie,

Mezien
07-12-2008, 18:34
Ik merk aan alle reacties hier, dat de Marokkanen nog altijd moeite hebben met zelfreflectie. Als je wil groeien als volk moet je kritisch zijn. Badr wordt nu al verheerlijkt voor zijn gedrag door velen, maar de Marokkaanse norm = niet de wereldnorm. JE TRAPT IEMAND NIET ALS DEGENE OP DE GROND LIGT!!! Ik heb dit zovaak gezien in Amsterdam-Oost en helaas is het geexporteerd naar Japan. Remy speelde geen toneel, want die vent kreeg vol een trap tegen zijn hoofd op 5 cm afstand van het canvas. De meeste van jullie hier zouden dan al lang in een rolstoel liggen. Wat Badr gedaan heeft, zou buiten de ring opgevat kunnen worden als poging tot doodslag. Hij was vet gefrustreerd doordat hij goed knockie was gegaan in de 1e ronde. Volgens mij hebben velen van jullie de 1e ronde niet eens gezien, aangezien jullie in de veronderstelling waren dat Badr zou winnen. Remy stond vet voor, en was zijn voorsprong aan het verdedigen. Ik kom uit Oost en ben Surinaams en ik zeg Black Power ouwe (Lewis Hamilon, Barack Obama en nu Remy Bonjaski) Surinamers rules in de K1. Jullie zielepoten hebben daar niets te zoeken, want hebben de verkeerde vechtersmentaliteit. Er zullen wel dappere reacties hier worden opgeschreven, maar de meeste 'jonge marokkanen' bereiken geen moer. Triest dat jullie ouders zo hard hebben gewerkt (ik ken er velen) en jullie fucken alles op! Dat getuigt van weinig respect. Gelukkig is een handjevol wel lekker bezig, maar krijgen geen respect, omdat ze zogenaamd 'hondjes'zijn. Net als jullie continu 'negers' zeggen. Neger is het woord bedacht door een blanke en niet door een Creool. En een Creool is veel verder in zijn ontwikkeling dan jullie. Ben in Tunesie geweest en zelfs daar schamen zij zich voor Marokkanen!!! Een Surinamer uit Oost!!! Wollah respect voor deze Surnimer, volwassen en zeer inhoudelijk betoog...dit moet de frustratie van die nep Marokkaantjes nog verder opschroeven! LOLLLL hihi

African_killerb
07-12-2008, 18:37
Wollah respect voor deze Surnimer, volwassen en zeer inhoudelijk betoog...dit moet de frustratie van die nep Marokkaantjes nog verder opschroeven! LOLLLL hihi Nou eerder meelijkwekkend...:hihi:

Mezien
07-12-2008, 18:38
Badr was veel sterker, Badr stond ruim voor op punten, Badr had Remy totaal in bedwang ............... 'T zal best zo zijn, ik ga daar niet over discussieren, too Badr dat het resultaat er in ieder geval niet naar was .... Zou K1 dan behalve domme kracht ook nog andere kwaliteiten vereisen ??? Speltip 88 : weet wanneer je moet stoppen ... Als ik de beelden terug zie dan zie ik dat Badr doorsloeg terwijil de scheidsrechter er al tussen zat. Daar had hij nog wel mee weg kunnen komen. Dat hij vervolgens ook nog een trap uitdeelt terwijl hij door de scheidsrechter al weg wordt geduwd getuigt op zijn best van een middelmatig verstand. Dat heeft hem de das om gedaan. De verwijzingen naar de partij tegen Karaev waarin Badr ook nog een schop kreeg in zittende positie gaan er totaal aan voorbij dat in die situatie de scheidsrechter het spel nog niet had stilgelegd. Jammer, ik had de partij graag tot het normale einde zien gaan. Voor de rest zien we wel hoe het volgende treffen tussen die twee afloopt. Hoe krijgen die gefrustreerde berggeiten het toch telkens weer voor elkaar om de feiten niet onder ogen te willen zien??? Remy stond ver voor op punten o.a. door 1 keiharde Knock down op die harige Badr in de eerste ronde...ALLES wat Badr probeerde uit te delen werd geblokt door Remy...de gefrustreerde berggeit Badr had 0 punten kwam niet door de verdediging heen. Remy is meervoudig WERELDkampioen, heeft vaker van Badr gewonnen, en Badr nog never NOOIT van Remy...maar toch...toch is volgens die achterlijke zandapen Badr beter....wat een in en in triest en simpel onsportief volkje! Lekker terug naar die zandbak waar jullie pappa en mamma zijn geboren, daar wordt die simpelheid van geest, veel beter gewaardeerd! Succes!

-Tamazight-
07-12-2008, 18:40
Hoe krijgen die gefrustreerde berggeiten het toch telkens weer voor elkaar om de feiten niet onder ogen te willen zien??? Remy stond ver voor op punten o.a. door 1 keiharde Knock down op die harige Badr in de eerste ronde...ALLES wat Badr probeerde uit te delen werd geblokt door Remy...de gefrustreerde berggeit Badr had 0 punten kwam niet door de verdediging heen. Remy is meervoudig WERELDkampioen, heeft vaker van Badr gewonnen, en Badr nog never NOOIT van Remy...maar toch...toch is volgens die achterlijke zandapen Badr beter....wat een in en in triest en simpel onsportief volkje! Lekker terug naar die zandbak waar jullie pappa en mamma zijn geboren, daar wordt die simpelheid van geest, veel beter gewaardeerd! Succes! Waar is de klikknop, dit moet gemeld worden bij de politie. :nerd:

-Whiteshadow-
07-12-2008, 18:45

badr hari morele winnaar :goedzo:

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59