Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale
IsmieManar
07-12-2008, 16:59
Hier wordt Badr ook na getrapt terwijl badr al op de grond lag, maar toch werd Kareav als winnaar geroepen.
http://nl.youtube.com/watch?v=7Sw33C5l-hs
Het is maar hoe de windt draait..
Badr loopt maar twee Ton mis, want de tweede krijgt twee Ton..;)
Oja, krijgt hij alsnog 2 ton?? In dat geval heeft hij niks te klagen... :hihi:
badr was veel beter
mister pizatie,
The_Crow
07-12-2008, 17:00
Remy is een mietje zoals de meeste surinamers ook zijn(als we toch op jouw niveau discusseren)..
in de eerste ronde had hij een geluks treffer en dat was helder en duidelijk te zien al hebje 1 oog.
Badr kwam daarna hard terug en remy de mietje had geen enkel antwoord dan behalve verdedigen.
trouwens had je ook gezien hoe badr die andere surinamer erroll zimmerman knockout heeft geslagen met een geweldige keiharde stoot, zimmerman draaide 360 graden voordat hij hard de vloer met zijn hoofd raakte...:haha: :haha:
ff eerlijk Remy kan echt van geen meter boksen.
Wat me echt stoort is dat hij geen vechtersmentaliteit heeft omdat hij als een bitch is blijven liggen en heeft gehuild. Als hij echt eer en trots had dan was ie gewoon opgestaan.
Trouwens bij de partij tegen Sapp stond ie wel op. Ik denk dat ie bang was van Hari omdat hij zo gedreven en agresief vocht.
The_Crow
07-12-2008, 17:01
Remy was beter dan Badr, al in de eerste ronde zag je het verschil. Daarbij stond remy al voor op punten.
Badr wist dat Remy veel te sterk voor hem was, en om zich een komplete afgang te bespraren trapte hij onrechtmatig op remy in om gediskwalificeerd te worden.
Badr was bang voor Remy en wist zich op deze manier er tussenuit te snaaien.
Welke punten, hij heeft 3 minuten rondjes gelopen met zn handen hoog in zn dekking. Die gelukstreffen niet mee tellend.
The_Crow
07-12-2008, 17:03
Badr draagt de kroon. Zowel dit jaar als vorig jaar.
Mooi hé
Toen het gevecht nog bezig was sprak de commentator nog over Badr als de nederlandse marokkaan. Terwijl hij weet dat hij voor marokko uitkomt.
Dat hij zich liet gaan is jammer. Maar zo overdreven was het ook al weer niet. Eerst geel en dan rood slaat nergens op. Hij kon zogenaamd niet meer vechten en dus wisten ze niets meer te doen dan er rood van te maken.
En dan die nep baby traantjes.
In de eerste ronde kreeg Badr een goede tik, maar die was niet zo hard dat hij daardoor neer ging. Hij kwam tegen de touwen en toen hij een trap wilde ontwijken kon hij niet anders dan naar beneden duiken.
Zodra hij de scheids hoort tellen kun je niet anders dan de 8 nemen.
Beelden spreken voor zich :rolleyes:
Ik vind het jammer dat het zo gelopen is. Meerr omdat ik zeker weet dat Badr hem opeet. Remy is een nep fighter. Voor hem hoef je geen kaartje te kopen tenzij je een wedstrijd wil zien waar de één de ander systematisch aftast en alleen gaat voor de puntjes.
Baby Bonyaski...the Crying Gentelman. :hihi:
Nadiine_
07-12-2008, 17:10
Baby Bonyaski...the Crying Gentelman. :hihi:
:lol:
Badr was veel sterker, Badr stond ruim voor op punten, Badr had Remy totaal in bedwang ...............
'T zal best zo zijn, ik ga daar niet over discussieren, too Badr dat het resultaat er in ieder geval niet naar was ....
Zou K1 dan behalve domme kracht ook nog andere kwaliteiten vereisen ???
Speltip 88 : weet wanneer je moet stoppen ...
Als ik de beelden terug zie dan zie ik dat Badr doorsloeg terwijil de scheidsrechter er al tussen zat. Daar had hij nog wel mee weg kunnen komen.
Dat hij vervolgens ook nog een trap uitdeelt terwijl hij door de scheidsrechter al weg wordt geduwd getuigt op zijn best van een middelmatig verstand. Dat heeft hem de das om gedaan.
De verwijzingen naar de partij tegen Karaev waarin Badr ook nog een schop kreeg in zittende positie gaan er totaal aan voorbij dat in die situatie de scheidsrechter het spel nog niet had stilgelegd.
Jammer, ik had de partij graag tot het normale einde zien gaan.
Voor de rest zien we wel hoe het volgende treffen tussen die twee afloopt.
African Killer B geeft aan dat alle Surinamers mietjes zijn, maar kijk naar elke (vecht)sport; Surinamers zijn wereldtop in (kick)boksen, judo, K1 noem het maar op. Alles wat we aanraken, verandert in goud.
Overigens wil ik ook nog opmerken dat Badr wordt getraind door zwarten. Van een Moker zal hij het niet leren om zich op het wereldtoneel te profileren. Hij heeft een zwarte nodig om op een topniveau te komen.
Op de hele site lees ik alleen maar 'negers dit, negers dat'
Jullie eten ons eten, jullie luisteren naar onze muziek (proberen dit na te maken, fake Ali B), dragen onze kleren, maar haten zwarten omdat jullie die BLACK POWER nooit zullen hebben!!!!
Een zwarte zal altijd beter dan je zijn, frustrerend he.....
African_killerb
07-12-2008, 17:30
African Killer B geeft aan dat alle Surinamers mietjes zijn, maar kijk naar elke (vecht)sport; Surinamers zijn wereldtop in (kick)boksen, judo, K1 noem het maar op. Alles wat we aanraken, verandert in goud.
Overigens wil ik ook nog opmerken dat Badr wordt getraind door zwarten. Van een Moker zal hij het niet leren om zich op het wereldtoneel te profileren. Hij heeft een zwarte nodig om op een topniveau te komen.
Jullie eten ons eten, jullie luisteren naar onze muziek (proberen dit na te maken, fake Ali B), dragen onze kleren, maar haten zwarten omdat jullie die BLACK POWER nooit zullen hebben!!!!
badr hari heeft zijn trainingen bij chakaruki gehad van tom harinck een hollander zoals ook de surinamers door de hollanders zijn getraind, surinamers zijn nog pas van de slavenij bevrijd waar heb je nou het over stomme gek.
Surinamers die kunje toch niet vergelijken met Marokkanen die rijken hebben gesticht en oorlogen hebben gevoerd tegen naties zoals Frankrijk, Spanja en Engeland.:nerd:
MonkeyDLuffy
07-12-2008, 17:30
Je begint al met de domme vraag "wat fout gedrag?" Dat we je dat nog moeten uitleggen zegt al genoeg over hoe freaking dom je bent.
Remy een aansteller? Drievoudig K1 GP wereldkampioen, verleden jaar Badr ook koek gegeven, stond gisteren ver voor op punten, gaf Badr een knock down waardoor Badr 8 tellen kreeg....Badr werd gefrustreerd omdat hij niets klaar kon krijgen op Remy ...Remy valt door onbelans op de grond en de "held" Badr trapt ff lekker de schedel van Remy in..de scheidsrechter beslist dat de partij niet verder kan..en dan is volgens jou Remy een loser????
Op welke planeet woon jij dan?
En dan vragen de gefrustreerde Marokkaantjes nog om respect ook! Respect moet je afdwingen op deze planeet...als Badr zelf had toegegeven dat hij fout zat had hij nog enigzins respect verdient en zijn "aanhangers" blijven ook maar blind door dan notbene Remy als "loser" te bestempelen in deze.....een triest hopenloos volkje zijn jullie! Wie zijn "jullie"? 93% van die nep gelegenheids Marokkaantjes. Inshallah!
een ring gevecht tussen twee individuen, die beide een eigen persoonlijkheid bezitten, als beslissend factor nemen om een negatief oordeel te uiten over een heel volk is werkelijk hopeloos,
en wat is dat toch met die verkleinwoorden? komt dat omdat je een grote vrouw bent, en zo vanuit jouw perspectief alles klein lijkt? je doet me denken aan een reptiel uit het prehistorisch tijdperk, een grote omvang, en een piepklein hersentje
MonkeyDLuffy
07-12-2008, 17:45
ik vind jou eerder gefrustreerd overkomen, meelijwekkend zelfs
@African Killer ; inderdaad lijkt het mij echt frustrerend om te zien dat de nazaten van de slavernij meer bereiken dan jullie. Die geweldige oorlogen en die prachtige koninkrijken zijn nou al weer zoooolang geleden. Wel anders he nu, lelijk klein appartementje in West delen met 5 broers en 3 zusjes. Van je ouders moet je maar de hele dag naar het internetcafe gaan, anders wordt ze gek van jullie.
En aangezien je gelijk na één reactie al loopt te schelden, ontbreekt het waarschijnlijk ook aan opvoeding, omdat je vader altijd aan het werk is.
Tsja killer B...nu ook nog jouw trots Badr Hari het keihard zien te verknallen, live in superveel landen uitgezonden..en dan helemaal nat gaan. Er rest niets dan schaamte, begrijpelijk dat je je vastklamt aan onbenulligheden. Feit is/blijft Remy is DRIE-voudig kampioen, net als Ernesto Hoost en qua feiten kan je daar niets tegenover zetten, behalve dromen (what if?)
Een zwarte zal altijd beter dan je zijn, frustrerend he....
Check die reacties op telegraaf.nl n.a.v. zijn diskwalificatie, Nederlanders zijn echt gemeen en hebben een slecht hart. Ze reageren zo, enkel en alleen vanwege het feit dat Badr Hari een Marokkaan is. Ze schrijven/roepen zulke dingen of achter hun toetsenbordje, waar het veilig is, of achter je rug, nooit in je gezicht. Laffe ratten. ;)
African_killerb
07-12-2008, 17:53
@African Killer ; inderdaad lijkt het mij echt frustrerend om te zien dat de nazaten van de slavernij meer bereiken dan jullie. Die geweldige oorlogen en die prachtige koninkrijken zijn nou al weer zoooolang geleden. Wel anders he nu, lelijk klein appartementje in West delen met 5 broers en 3 zusjes. Van je ouders moet je maar de hele dag naar het internetcafe gaan, anders wordt ze gek van jullie.
En aangezien je gelijk na één reactie al loopt te schelden, ontbreekt het waarschijnlijk ook aan opvoeding, omdat je vader altijd aan het werk is.
Tsja killer B...nu ook nog jouw trots Badr Hari het keihard zien te verknallen, live in superveel landen uitgezonden..en dan helemaal nat gaan. Er rest niets dan schaamte, begrijpelijk dat je je vastklamt aan onbenulligheden. Feit is/blijft Remy is DRIE-voudig kampioen, net als Ernesto Hoost en qua feiten kan je daar niets tegenover zetten, behalve dromen (what if?)
Een zwarte zal altijd beter dan je zijn, frustrerend he....
Haha je bent echt zielig...
trouwens ik scheld jou niet ik vertel je alleen de feiten, meer niet.
Surinamers zijn toch pas bevrijd van de slavernij, en ik keur de slavernij absoluut af dat voorop gesteld.
Marokko heeft toch ook rijken gesticht en niet zo lang geleden oorlogen gevoerd met frankrijk,Spanja en Engeland. En Marokko is land met 40 miljoen inwoners heeft eeuwen over de zwarten in afrika geregeerd en hun de beschaving gebracht. en dat kunje toch niet vergelijken met suriname dat een geschiedenis kent van slavernij.
Ik heb niets tegen zwarten alleen je moet niet doen alsof jullie beter zijn dan de marokkanen, omdat remy met geluk heeft gewonnen.:nerd:
Maryam1983
07-12-2008, 17:54
JUIST!! Dat bedoelde ik dus ook! Dat was in de halve finale, echt een mooie wedstrijd maar dat hij ging knielen voor Aerts...! Dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat. Toen hij verloor dacht ik daar gelijk aan 'had tie maar niet moeten knielen'... ;) Een Moslim behoort alleen op zijn knieen te gaan voor de Almachtige, voor niks of niemand anders. Punt!
het is k1 en niet het wereldkampioenschap fundamentalist
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.