Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59

Mezien
07-12-2008, 14:50

hier werd BADR HARI trouwens ook nagetrapt, geen rascist die ik toen hoorde. http://www.youtube.com/watch?v=7Sw33C5l-hs&feature=related wat is dat nu weer voor een k*t excuus?? Echt alles in werking stellen om het foute gedrag van Badr gisteren goed te praten, en wat dat nu weer met racisme heeft te maken moet je me ff uitleggen..zielig kind!

vinger
07-12-2008, 14:54
wat is dat nu weer voor een k*t excuus?? Echt alles in werking stellen om het foute gedrag van Badr gisteren goed te praten, en wat dat nu weer met racisme heeft te maken moet je me ff uitleggen..zielig kind! Wat fout gedrag ELKE SPORTER daar heeft weleens iemand nagetrapt, en nu een marokko het doet is hij opeens een looser. Jij bent hier de grootste looser, REMY is een aansteller en een jankerd en hij verdient een oscar voor zijn neppe tranen.

iliass18
07-12-2008, 14:59
hier werd BADR HARI trouwens ook nagetrapt, geen rascist die ik toen hoorde. http://www.youtube.com/watch?v=7Sw33C5l-hs&feature=related en waarom, omdat hij hem eerder knock out had geslagen en hoe ! http://www.youtube.com/watch?v=pnH69lo2C7o&NR=1 Het is alleen een schande voor de sport als een Marokkaan iets onsportiefs doet. Hoevaak zie je bij voetbalwedstrijden/basketbatwedstrijden/honkbalwedstrijden/ijshockeywedstrijden en zelfs bij K1 wedstrijden onsportief gedrag? Ik heb wedstrijden gezien waarbij spelers elkaar massaal de haren in vlogen en elkaar rake klappen verkochten, maar dat kon wel door de beugel en dat was natuurlijk geen schande voor de sport. Ik word langzamerhand kotsmisselijk van de hypocrisie hier in het Westen en met name in Trolland.

vinger
07-12-2008, 15:09
Het is alleen een schande voor de sport als een Marokkaan iets onsportiefs doet. Hoevaak zie je bij voetbalwedstrijden/basketbatwedstrijden/honkbalwedstrijden/ijshockeywedstrijden en zelfs bij K1 wedstrijden onsportief gedrag? Ik heb wedstrijden gezien waarbij spelers elkaar massaal de haren in vlogen en elkaar rake klappen verkochten, maar dat kon wel door de beugel en dat was natuurlijk geen schande voor de sport. Ik word langzamerhand kotsmisselijk van de hypocrisie hier in het Westen en met name in Trolland. Het zijn gewoon haters dat is het

.CoCo.
07-12-2008, 15:12

Die Remy speelde theater, ging zehma nog langer liggen. Hij wist donders goed wat ie zat te doen die dramaqueen. Hij ging niet als een echte man opstaan en doorvechten. Tuurlijk zat Badr Hari fout, hij liet zich gwn gaan. Dat kan iedereen gebeuren, maar om hem weer te diskwalificeren gaat weer te ver. Gele kaart was al genoeg om hem duidelijk te maken dat ie fout zat.

Nadiine_
07-12-2008, 15:17
Remy zag dubbel en was duizelig dan kan je niet verder vechten

Mezien
07-12-2008, 15:30
Wat fout gedrag ELKE SPORTER daar heeft weleens iemand nagetrapt, en nu een marokko het doet is hij opeens een looser. Jij bent hier de grootste looser, REMY is een aansteller en een jankerd en hij verdient een oscar voor zijn neppe tranen. Je begint al met de domme vraag "wat fout gedrag?" Dat we je dat nog moeten uitleggen zegt al genoeg over hoe freaking dom je bent. Remy een aansteller? Drievoudig K1 GP wereldkampioen, verleden jaar Badr ook koek gegeven, stond gisteren ver voor op punten, gaf Badr een knock down waardoor Badr 8 tellen kreeg....Badr werd gefrustreerd omdat hij niets klaar kon krijgen op Remy ...Remy valt door onbelans op de grond en de "held" Badr trapt ff lekker de schedel van Remy in..de scheidsrechter beslist dat de partij niet verder kan..en dan is volgens jou Remy een loser???? Op welke planeet woon jij dan? En dan vragen de gefrustreerde Marokkaantjes nog om respect ook! Respect moet je afdwingen op deze planeet...als Badr zelf had toegegeven dat hij fout zat had hij nog enigzins respect verdient en zijn "aanhangers" blijven ook maar blind door dan notbene Remy als "loser" te bestempelen in deze.....een triest hopenloos volkje zijn jullie! Wie zijn "jullie"? 93% van die nep gelegenheids Marokkaantjes. Inshallah!

melkisgoed
07-12-2008, 16:00
voor mensen die het duidelijk willenzien: http://www.dumpert.nl/mediabase/324831/d03ae235/k_1_wgp_08_final_match.html

African_killerb
07-12-2008, 16:39
Ik merk aan alle reacties hier, dat de Marokkanen nog altijd moeite hebben met zelfreflectie. Als je wil groeien als volk moet je kritisch zijn. Badr wordt nu al verheerlijkt voor zijn gedrag door velen, maar de Marokkaanse norm = niet de wereldnorm. JE TRAPT IEMAND NIET ALS DEGENE OP DE GROND LIGT!!! Ik heb dit zovaak gezien in Amsterdam-Oost en helaas is het geexporteerd naar Japan. Remy speelde geen toneel, want die vent kreeg vol een trap tegen zijn hoofd op 5 cm afstand van het canvas. De meeste van jullie hier zouden dan al lang in een rolstoel liggen. Wat Badr gedaan heeft, zou buiten de ring opgevat kunnen worden als poging tot doodslag. Hij was vet gefrustreerd doordat hij goed knockie was gegaan in de 1e ronde. Volgens mij hebben velen van jullie de 1e ronde niet eens gezien, aangezien jullie in de veronderstelling waren dat Badr zou winnen. Remy stond vet voor, en was zijn voorsprong aan het verdedigen. Ik kom uit Oost en ben Surinaams en ik zeg Black Power ouwe (Lewis Hamilon, Barack Obama en nu Remy Bonjaski) Surinamers rules in de K1. Jullie zielepoten hebben daar niets te zoeken, want hebben de verkeerde vechtersmentaliteit. Er zullen wel dappere reacties hier worden opgeschreven, maar de meeste 'jonge marokkanen' bereiken geen moer. Triest dat jullie ouders zo hard hebben gewerkt (ik ken er velen) en jullie fucken alles op! Dat getuigt van weinig respect. Gelukkig is een handjevol wel lekker bezig, maar krijgen geen respect, omdat ze zogenaamd 'hondjes'zijn. Net als jullie continu 'negers' zeggen. Neger is het woord bedacht door een blanke en niet door een Creool. En een Creool is veel verder in zijn ontwikkeling dan jullie. Ben in Tunesie geweest en zelfs daar schamen zij zich voor Marokkanen!!! Een Surinamer uit Oost!!! Remy is een mietje zoals de meeste surinamers ook zijn(als we toch op jouw niveau discusseren).. in de eerste ronde had hij een geluks treffer en dat was helder en duidelijk te zien al hebje 1 oog. Badr kwam daarna hard terug en remy de mietje had geen enkel antwoord dan behalve verdedigen. trouwens had je ook gezien hoe badr die andere surinamer erroll zimmerman knockout heeft geslagen met een geweldige keiharde stoot, zimmerman draaide 360 graden voordat hij hard de vloer met zijn hoofd raakte...:haha: :haha:

pizatie
07-12-2008, 16:42
remy moet niet zo janken . badr hari was sterker ! mister pizatie,

Weld_A_Nes
07-12-2008, 16:45
Ik merk aan alle reacties hier, dat de Marokkanen nog altijd moeite hebben met zelfreflectie. Als je wil groeien als volk moet je kritisch zijn. Badr wordt nu al verheerlijkt voor zijn gedrag door velen, maar de Marokkaanse norm = niet de wereldnorm. JE TRAPT IEMAND NIET ALS DEGENE OP DE GROND LIGT!!! Helemaal gelijk heb je dude! :) __________________________________________________ ___ Men moet begrijpen dat Badr een voorbeeld/held is voor vele jongeren! Persoonlijk denk ik dat hij gisteren een verkeerd signaal heeft afgegeven. Afgezien van dat had ik graag die Remy na een verloren finale met krokodillen tranen gezien, maar helaas, volgens jaar beter :D

pizatie
07-12-2008, 16:51
Remy was the best:hadj: Zag je al in de eerste ronde,badre ging op zijn gat:hihi: en om geen tweede keer op zijn gat tegaan haalde hij laf uit:hihi: :banana: badr hari was sterker ! remy is net een wijf ! meschien niet goed wat badr harideed maar hij was echt beter en sterker . peter aards kreeg ze! mister pizatie,

SH66T6N
07-12-2008, 16:53
Badr draagt de kroon. Zowel dit jaar als vorig jaar. Mooi hé De Nederlander versloeg in de finale de Marokkaan Badr Hari. Toen het gevecht nog bezig was sprak de commentator nog over Badr als de nederlandse marokkaan. Terwijl hij weet dat hij voor marokko uitkomt. Dat hij zich liet gaan is jammer. Maar zo overdreven was het ook al weer niet. Eerst geel en dan rood slaat nergens op. Hij kon zogenaamd niet meer vechten en dus wisten ze niets meer te doen dan er rood van te maken. En dan die nep baby traantjes. In de eerste ronde kreeg Badr een goede tik, maar die was niet zo hard dat hij daardoor neer ging. Hij kwam tegen de touwen en toen hij een trap wilde ontwijken kon hij niet anders dan naar beneden duiken. Zodra hij de scheids hoort tellen kun je niet anders dan de 8 nemen. Beelden spreken voor zich :rolleyes: Ik vind het jammer dat het zo gelopen is. Meerr omdat ik zeker weet dat Badr hem opeet. Remy is een nep fighter. Voor hem hoef je geen kaartje te kopen tenzij je een wedstrijd wil zien waar de één de ander systematisch aftast en alleen gaat voor de puntjes.

bokitoo
07-12-2008, 16:54
de telegraaf hoeren vinden het vreemd dat badr vocht? misshien omdat het de bedoeling is dat je vecht?????? of snap ik iets niet???

Der_Kanzler
07-12-2008, 16:58

Remy was beter dan Badr, al in de eerste ronde zag je het verschil. Daarbij stond remy al voor op punten. Badr wist dat Remy veel te sterk voor hem was, en om zich een komplete afgang te bespraren trapte hij onrechtmatig op remy in om gediskwalificeerd te worden. Badr was bang voor Remy en wist zich op deze manier er tussenuit te snaaien.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59