Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale
:rolleyes:
Waarom zijn ze discriminerend als ze hun mening geven?
gaat niet echt samen he
Je bent niet de allerslimste he
"ik haat negers" <-- mening en nog discriminerend ook.
Ik vind het wel mee vallen badr is nog jong en verliest zijn hoofd.Ik kan me wel in leven in zijn emoties.Bonjasky wilde niet vechten en dat voor een finale.Komt wel goed met Badr hij heeft veel talent.
hari was aan het winnen.
die gast gaat door tot het eind
duur grapje dat wel maar ik snap hari wel
remy is een schijheilige vechter die express bleef liggen voor z'n 4 ton
Nadiine_
07-12-2008, 13:46
Je bent niet de allerslimste he
"ik haat negers" <-- mening en nog discriminerend ook.
hoe kom je nou weer bij negers?:rolleyes:
wat is er discriminerend aan neger?
is gewoon een woord niks disriminerends aan
Miss_FLOWER
07-12-2008, 13:48
Ga dat maar tegen een donkere iemand zeggen :hihi: dan zal je vanzelf merken of het wel of niet discriminerend is :hihi: ik hoop niet voor je dat je het ook gaat voelen!
Negers zijn een ras,een ras haten is racisme.
Nadiine_
07-12-2008, 13:50
Ga dat maar tegen een donkere iemand zeggen :hihi: dan zal je vanzelf merken of het wel of niet discriminerend is :hihi: ik hoop niet voor je dat je het ook gaat voelen!
neger is gewoon een woord net als turk en een marokkaan ze moeten niet overal een drama van maken en als er dan weer iets speciaals gebeurt komen ze weer over verhaaltjes van vroeg
eindelijk hebben we onze vrijheid blabla ze waren er nog niet eens in die tijd:hihi:
Negers zijn een ras,een ras haten is racisme.
maar hoe kom je bij ik haat negers slimpie
niemand heeft dat nergens getypt volgens mij hoor:rolleyes:
Brunette__
07-12-2008, 13:51
hahaha nee daarom heeft ie nu weer zo mooi ceaser kroontje
Hoezo... hij stond al in punten voor na de eerste ronde.
door te gaan liggen huilen als een poeperd kan iedereen winnen
Marokaanse Ballihari(Badr) kreeg een vette vieze klap in ze gezicht en pleurde als een hondje neer. Hij wist dat Bonjasky hem knowout zou slaan en heeft dus met deze mongoolse actie het gezicht van Marokkanen weer laten zien ( 1e keer dat het gebeurt en jahoooor Marokaan) Ik zou die gast na afloop hebben afgeslacht. beetje jammer, maar Marokanen laten weer zien hoe ze zijn. Frankrijk moet dat stukje achterlijke debielen daar weer kolonialiseren en al die vrouwen weer in hun achterse nemen.
Als die Fransen voor ze naar Marokko gaan nou eerst gaan proefdraaien op de voor jou allerbelangrijkste vrouwen in je leven.
Nadiine_
07-12-2008, 13:52
door te gaan liggen huilen als een poeperd kan iedereen winnen
zal het eens proberen:hihi:
bonjasky is 32 die gozer gaat binnekort met pensieon badr is maar 23 :D prrr lees zn intervieuw alsof hij spijt heeft hij is gekome om te vechte :o
Miss_FLOWER
07-12-2008, 13:58
bonjasky is 32 die gozer gaat binnekort met pensieon badr is maar 23 :D prrr lees zn intervieuw alsof hij spijt heeft hij is gekome om te vechte :o
Of het nou staand of liggend is!! hahahah ik vond het echt prachtig toen hij dat zei!:hihi:
Badr ging janken omdat ie niet door de verdediging van Remy heen kwam..werd gefrustreerd en ging toen trappen toen Remy al op de grond lag....
Badr zag in dat hij kansloos was (stond al verr achter op punten).. Remy had hem een paar sec daarvoor al een knock down gegeven en toen dacht de " held" Badr het maar op te lossen door alle regels van respect te doorbreken?!!
Bannen voor het leven die idioot! Zielig mannetje. Ga vissen ofzo.
neger is gewoon een woord net als turk en een marokkaan ze moeten niet overal een drama van maken en als er dan weer iets speciaals gebeurt komen ze weer over verhaaltjes van vroeg
eindelijk hebben we onze vrijheid blabla ze waren er nog niet eens in die tijd:hihi:
maar hoe kom je bij ik haat negers slimpie
niemand heeft dat nergens getypt volgens mij hoor:rolleyes:
Was om een voorbeeld te geven aan jou reactie,
die was een mening geven en discrimineren gaat niet samen.
Verleden jaar gaf Remy Badr ook al KOEK in de ring! Gefrustreerd mannetje, nu weten ze in het paleis der respect in Japan ook hoe marokkanen zijn. tfoe!
Denken jullie nu echt dat Badr in de bergen van Marokko zo ver had kunnen komen met de sport Muay Thai?? K1 = Holland.
Volgens mij is die ook geboren in Amsterdam..sinds wanneer ligt Adam in Marokko??? ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.