Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale
Miss_FLOWER
07-12-2008, 13:25
Dan doet hij er verstandig aan een andere sport te beoefenen... K1 heeft zo z'n regels.
Zou hij kunnen overwegen als remy overweegt om te acteren :hihi:
Wat een terinlijer die Hari.
Heb die gozer nooit gemogen met z'n arrogante houding.
Wat hij bij deze wedstrijd heeft geflikt is zwaar onder de maat.Een weerloze trap je niet in het gezicht,mafkees!
Madame_N
07-12-2008, 13:27
Sorry maar die donkere gast lulde uit zijn nek. Heb het helemaal gevolgd op sbs 6 en Badr Hari was way better dan die donkere gast. Die gast verkondigde na afloop dat Bard Hari eigenlijk al de handdoek ik de ring kon gooien, omdat hij het toch zou verliezen wat dus bullshit is. Dat was zo focking laag en nep. Als Badr Hari nou maar eerlijk doorspeelde en gewoon gewonnen had van hem...
Wat een terinlijer die Hari.
Heb die gozer nooit gemogen met z'n arrogante houding.
Wat hij bij deze wedstrijd heeft geflikt is zwaar onder de maat.Een weerloze trap je niet in het gezicht,mafkees!
zeg dat voor zn gezicht internetgangster :hihi:
Nadiine_
07-12-2008, 13:28
jah idd remy deed na afloop wel heel hoogmoedig dat badr zoiezo toch niet zou winnen maar dat weet ik nog niet zo zeker alle 2 zijn ze heel goed
Evenblij
07-12-2008, 13:28
Zou hij kunnen overwegen als remy overweegt om te acteren :hihi:
Remy heeft de K1 wel al een paar keer gewonnen... zonder van de regels af te wijken.
Waarom die agressie?
Geen idee.
Toen ik zat te kijken dacht ik:confused: :confused: :confused:
Het is een agressieve harde sport, maar wel met regels....
Nadiine_
07-12-2008, 13:30
Lijkt me ook niet leuk hoor om hele tijd te winnen:hihi: nu is t volgens mij 4 keer achter elkaar tog?
Pindaaatje
07-12-2008, 13:31
Geen idee.
Toen ik zat te kijken dacht ik:confused: :confused: :confused:
Het is een agressieve harde sport, maar wel met regels....
Nou..ik snap dat ook niet echt.
Agressiviteit is toch wel iets mannelijks.
Sorry maar die donkere gast lulde uit zijn nek. Heb het helemaal gevolgd op sbs 6 en Badr Hari was way better dan die donkere gast. Die gast verkondigde na afloop dat Bard Hari eigenlijk al de handdoek ik de ring kon gooien, omdat hij het toch zou verliezen wat dus bullshit is. Dat was zo focking laag en nep. Als Badr Hari nou maar eerlijk doorspeelde en gewoon gewonnen had van hem...
Badr Hari had al 8 tellen gehad, maar hij moest het gewoon uitvechten.
Hij had nog genoeg tijd en hij weet altijd goed terug te komen uit een knock-down.
Dat zag je in de partij tegen Zimmerman ook...
Nou..ik snap dat ook niet echt.
Agressiviteit is toch wel iets mannelijks.
Hoort bij de sport, maar hij moest hem niet natrappen en stoten op de grond.
Het is geen kooigevecht:hihi:
Nu loopt Bonjansky weg met 4 ton en een glimlach:hadj:
fesmaroc
07-12-2008, 13:35
Hoort bij de sport, maar hij moest hem niet natrappen en stoten op de grond.
Het is geen kooigevecht:hihi:
Nu loopt Bonjansky weg met 4 ton en een glimlach:hadj:
Zo is het.
Miss_FLOWER
07-12-2008, 13:35
Remy heeft de K1 wel al een paar keer gewonnen... zonder van de regels af te wijken.
Dat zijn die paar keren... afgelopen wedstrijd was heel iets anders en als je gaat ontkennen dat badr Hari aan de winnende kant zat dan moet je toch echt beter kijken. Remy lulde maar wat dat de eerste ronde van hem was. Iedere kijker kon dat duideliljk zien. 2e ronde was bovenduidelijk van Badr en dat nog voor de incident. Remy had het door dat Badr echt aan het winnen was toen dacht hij: beter blijf ik hier op de grond liggen en doen alsof, straks slaat ie me helemaal nokkie :hihi:.
Zielig van Remy, en helemaal al dat ie ook nog eens gaat janken dat hij het niet eerlijk heeft gewonnen. Pffff hoort allemaal bij z'n zielige tactiek die hij heeft bedacht toen Badr Hari z'n hersenen op z'n plek sloeg!!:hihi:
fesmaroc
07-12-2008, 13:42
gadverdamme ik walg van die kutdiscrimineerende hollanders hierr...mietjes zijn jullie allemaal.. jullie kunnen niets anders dan ons zwartmaken.. maarals we voor jullie neus staan piepen jullie wel anders..mafkezen tfoee.. zo makkelijk iedereen over 1 kam scheren.. alsbard hari voor jou neus stond kijke of je nog zo stoer zou praten over hem...echt triest zijn jullie.. lafaards !!
Heeft er niks mee te maken, er zijn hier ook Marokkanen die zeggen hoe het echt zit. Je hoeft de waarheid niet te verdraaien,alleen omdat het een Marokkaan betreft. Hij was gewoon fout.
En als ie voor mijn neus staat dan zeg ik niks, want dan kan je van een zo onsportief iemand zeker een stoot verwachten.
Hij moet zijn emoties onder controle houden en dan kunnen we trots op hem zijn ook al wordt hij tweede. ;)
Nadiine_
07-12-2008, 13:44
gadverdamme ik walg van die kutdiscrimineerende hollanders hierr...mietjes zijn jullie allemaal.. jullie kunnen niets anders dan ons zwartmaken.. maarals we voor jullie neus staan piepen jullie wel anders..mafkezen tfoee.. zo makkelijk iedereen over 1 kam scheren.. alsbard hari voor jou neus stond kijke of je nog zo stoer zou praten over hem...echt triest zijn jullie.. lafaards !!
:rolleyes:
Waarom zijn ze discriminerend als ze hun mening geven?
gaat niet echt samen he
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.