Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : belangrijke vraag m.b.t huwelijksnacht

Malperthuis
02-03-2004, 13:45

als ik en mijn vrouw gaan krikken, moet ik dan niet van te voren tegen haar zegen dat ze haar punani moet scheren :confused: misschien kunnen mensen die al getrouwd zijn mij dit vertellen graag serieuze reacties :rolleyes:

faaatje66
02-03-2004, 13:49
ik denk.....dat ze dat zelf wel weet.... tenzij je een hele domme vrouw hebt.. tja dan ken beter t zekere voor onzekere nemen er dr nog ff herinneren

marocalhoceima
02-03-2004, 13:50
1. als het serieus is moet je geen krikken zeggen. en ik heb gehoord dat een vrouw op d`r huwelijksnacht alles moet scheren dus daar hoef je, je niet druk om te maken. veel plezier in ieder geval

Malperthuis
02-03-2004, 13:58
hoe weten jullie dat dan? heeft mamma dat aan jullie verteld?

eenzaaampje
02-03-2004, 14:01

nee dat hoor ej van getrouwde nichten /vriendinnen/te open buurvrouwen /hahahahah en nog veel meer ihihih maar geloof me ze weet dat ze kaal moet zijn ook haar bnne en alles trouwens\\\ n.e.u.k.z.e hahahaha want daar gaat het toch om?

marocalhoceima
02-03-2004, 14:03
Origineel gepost door Malperthuis hoe weten jullie dat dan? heeft mamma dat aan jullie verteld? Volgens mij staat in de koran dat dit moet. ik zal het navragen :p.

Malperthuis
02-03-2004, 14:03
Origineel gepost door eenzaaampje nee dat hoor ej van getrouwde nichten /vriendinnen/te open buurvrouwen /hahahahah en nog veel meer ihihih maar geloof me ze weet dat ze kaal moet zijn ook haar bnne en alles trouwens\\\ n.e.u.k.z.e hahahaha want daar gaat het toch om? wat vertellen ze nog meer of hij goed was in bed zeker :rolleyes: en of die grote ding dong heeft :giechel:

marocalhoceima
02-03-2004, 14:21
Origineel gepost door Malperthuis wat vertellen ze nog meer of hij goed was in bed zeker :rolleyes: en of die grote ding dong heeft :giechel: :eek: nee misschien dat jullie jongens dit onder elkaar doen. Bij ons worden er alleen dingen gezegd waar je nut bij hebt. Dingen waar je op de hoogte van moet zijn(i.v.m) geloof.

Malperthuis
02-03-2004, 15:13
bla bla bla lieg niet :kwaad:

3afrieta
02-03-2004, 15:18
Origineel gepost door Malperthuis als ik en mijn vrouw gaan krikken, moet ik dan niet van te voren tegen haar zegen dat ze haar punani moet scheren :confused: misschien kunnen mensen die al getrouwd zijn mij dit vertellen graag serieuze reacties :rolleyes: http://www.my-smileys.de/smileys_1/emotlol_2.gif WAT EEN VRAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOU IK WEET ZEKER DAT IEDEREEN WEL ZIJN MUTS SCHEERT EN ALS ZE DAT NIET DOEN DAT ZE ER MAAR MEE MOETEN BEGINNEN. MAAR NIET ALLE MANNEN HOUDEN VAN KAAL EN WILLEN EEN STREEP, DUS IK DENK DAT DE MANNEN DIT GEWOON VAN TE VOREN AAN HUN VROUWTJE MOETEN DOORGEVEN, WAT ZE WILLEN EN DAN MAAR KIJKEN OF JE VROUWTJE JULLIE WENS ACCEPTEERT

WomenInBlack
02-03-2004, 16:18
Origineel gepost door eenzaaampje nee dat hoor ej van getrouwde nichten /vriendinnen/te open buurvrouwen /hahahahah en nog veel meer ihihih maar geloof me ze weet dat ze kaal moet zijn ook haar bnne en alles trouwens\\\ n.e.u.k.z.e hahahaha want daar gaat het toch om? das waar ik hoor alles van me tantes, we moeten wel op de hoogte blijven hé :D