Bekijk originele versie : K.U.T.Marokanen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
DieselGirly
20-10-2002, 20:01
ja.......niet schrikken.
Kennen jullie het nummer.........?
Vind het wel een goed nummer van Raymztr!
:zwaai:
Origineel gepost door Amira_s
Ik heb al een aantal topics over dit nummer gelezen, maar ik heb het nog steeds niet gezien of gehoord...........ik kan het ook niet downloaden helaas.................maar goed blijven opletten dan maar.......
Komt ie trouwens ook op TMF of niet?
greetings.............moi
Je kan m downloaden op Kazaa :
rapper : Raymzter
En de clip schiet weleens voorbij op The box en MTV
Ali Z.
Salaam haleikoem,
heel goed ~~~~~~...
wist je dat N.Boukhari ook eventjes in de clip te zien is ??
dat wou ik even kwijt......
Beslama !!
RAMZIER>>>Lekkerding!! Mooie en goeie zanger>Vind je niet.?
En ja mensen hebben jullie onze nieuwe tallent al opgemerkt ja hij is goed bezig zeg, Ik vind zijn tekst echt prima vooral voor de Nederlanders! En iedereen die hem wil steunen,moet dat singeltje kopen..
Maar nu weer Over Moustapha?
Wie vind dat hij het goed doet...? Ikke
Want ik vind persoonlijk dat hij het veeeeel beter doet dan onze vorige kandidaten, en dat waren Azize in de BUS!! En Bouschra van K-otic!
Nou die hebben ons echt wel voor schut gezet ik ben een marokkaan maar drink met jullie wijn en bier en alles met wat jullie mij inschenken..
Dus vrijwel die hadden geen normen en waarden die ze lieten zien..
Maar ja dat moeten ze zelf maar weten. Maar ik ben persoonlijk HARDSTIKKE strots op onze nieuwe Artiets eindelijk iemand die eerlijk is! Die gewoon zichzelf durft te zijn en iemand die durft te zingen hoe het werkelijk is.Of niet?
That's all!! Till next time>>
:zwaai: :zwaai: :zwaai: Beslamma, thalla
Dat is zo ja..!
kusjes, hanane
:giechel: Hallo Hallo
Laatst keek ik mtv/the box en ik zag een hele leuke/goede/strait to the point/eerlijk liedje.
Ik weet niet meer hoe die rapper heet maar ik weet wel dat hij een leuk liedje zingt. Titel is *** marokkanen.
Hij zelf is een marokkaan en zingt/rapt over marokkanen in de nederlandse samenleven.
Je moet dit horen echt waar dan ben je het helemaal met me eens dat het een leuk nummer is. :giechel:
hij heet raymzter..is een half bloed marokkaan/nederlander
hij heet rob denouder als ik het goed heb ,..en ja uiteraard dat noem ik eens iemand die echt regelrecht is..maar is da bomb geworden..en dat is ook de bedoeling....zijn singel heet zoals je al weet *** Marokkanen
elmohim chiao
gasni_rajel
21-10-2002, 16:04
Bedoel je Ali B. alias Alli Baba!!!!!
m'n broertje is gek van die troep!
het liedje is overigens 'Leipe mokro'.
Die bedoel je toch of niet?
gewoon downloaden van Kazaa.com
xxxxxxxxxxx
gasni_rajel
21-10-2002, 16:07
ooh die bedoelde je niet, dan moet je toch eens gaan luisteren naar hem, misschien vind je hem ook wel leuk!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik vind het een goeie
De tekst daar ben ik het helemaal mee eens, ik hoorde/las dat hij half marokkaans/nederlands is, nou dat vind ik echt tof man dat hij effe de waarheid gaat zingen zonder eromheen draait.
groetjes ikke :cool:
tetouania_zina
21-10-2002, 19:10
...het liedje k u t marokkanen?
vinden jullie dat die gast gelijk hebt of niet?
ik zat vandaag op school te disscuseren met een kaaskop
dus die gast vond dat ze helemaal geen gelijk hadden...
kaaskop: heee tetouania_zina ken je dat liedje van k u t marokkanen...
tetouania_zina: DUUHHHHHHH mafkees :rolleyes:
een andere chick van me klas: hij doet wel hoor!
kaaskop: nee maar die gast heeft helemaal geen gelijk..
tetouania_zina: hoezo? wil je zeggen dat alleen jullie gelijk hebben?
kaaskop: nee dat zeg ik niet...
tetouania_zina: maar als er wat gebeurd wijzen jullie altijd met jullie wijsvinger naar de marokkanen. Ja hoor de marokkanen hebben het weer gedaan...
kaaskop: maar dat is meestal zo
tetouania_zina: weet je wat het met jullie is?jullie scheren wel alle marokkanen over 1 kam en soms vatten jullie sommige dingen gewoon heel verkeerd!
kaaskop: maar ik kan ook helemaal niet door west lopen of door indische buurt, want er zit dan altijd een marokkaan achter me...
tetouania_zina: en omdat er een marokkaan achter je zit, betekend het dat alle marokkanen zo zijn?
kaaskop: de meeste...
tetouania_zina: nee dat zeggen jullie niet jullie zeggen ALLE marokkanen...
ik heb eigenlijk dit soort discussies heel vaak maar ja...
vinden jullie dat die kaaskop gelijk hebt?
of tetouania_zina, ja ik weet dat ik gelijk heb :ego: :rolleyes:
tetouania_zina
21-10-2002, 19:12
k u t marokkanen...
Je kijkt me vies aan van achter en eerlijk van voren.Mijn eerlijke woorden doen zeer aan je oren.Met zo'n mentaliteit gaat de wereld verloren.
Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten.We hebben ze niks gedaan en toch nog willen ze ons haten.Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten.Tijd dat dit verandert heb je dat niet in de gaten.Dit is het enige wat ik heb, stop mijn hart er in.Dus ik meen het als ik rap en dat is dat ding.Waardoor ik win als Abdel Krim in 1921, overgave is voor de zwakkeling.Ook al is het jaren geleden de geschiedenis herhaalt zich is al een paar keer gebleken.Veel van jullie gasten hier zo waren tevreden totdat je de Raymzter zag feesten met Marokkanen in Ede.Maar je was weer te voorbarig geweest, we vierden feest omdat ik toen net was jarig geweest.Het is nu tijd om wat aandacht te besteden aan actuele problemen mathematisch beschreven.Over wat er onder Marokkanen hier leeft.Onterecht worden we gehaat en gevreesd.De krant speelt er op in en met name tv maar dat jij er aan mee deed verbaast me nog steeds.Ik ben aardig op dreef en als ik eenmaal begin ouwe moet niemand me stoppen want ik kan me niet meer inhouden.Wat ik zeg klinkt misschien eenvoudig maar ze kijken me aan alsof ik vloog in de Twin Towers.We kwamen hier als gastarbeiders.On the downlow wat goede hash-verspreiders.Ik weet nog hoe ze me noemden vroeger, ik was wat kleiner; ***marokkaan, dat is wat ze zeiden.RefreinLijkt erop dat we weer verder kunnen, dj Mass laat de track verder drummen.Grondleggers van de wis- en sterrenkunde, wie zegt dat Marokkanen niet werken kunnen.Vooroordelen ik hoor ze velen. Ik wil er wat van zeggen door wat met woorden te spelen.Raymzter is een poëet die behoorlijk kan spreken.Net als Mohammed de profeet, dit behoor je te weten.Je hoorde me zeker, Ik ben door aan breken. Niet dat ik verwacht dat je weet wie ik ben.Shit ik ben een mens.God weet wie ik ben.En ik ben net zo Marokkaans als dat ik Nederlands ben.Ook al eet je bloemkool je weet we doen zo. Sellen je wat hash maar het is eigenlijk schoenzool. Doe die dingen totdat ik wat poen zie.Woorden vallen zwaarder dan die van El Moumni.Maar jullie halen alleen de negatieve zinnen eruit bang als je een keer op wat diepere dingen stuit.Want dan blijkt het beeld van de stereotype niet juist en zie je het liefst dat ik verhuis.En dat is tragisch ook al spreek ik geen arabisch, het ritme doet het werk voor me shit is magisch.En je hoort het werkt goed schijn als de ster die je bent op dit culturele erfgoed.RefreinShit als dit kan mijn dag bederven als ik langs een vrouw loop en ik zie haar d'r tas verbergen.Maar mijn vader had het vast nog erger, hij was een Berber; een gast uit de bergen. Maar ik ben hier geboren dat kan je vast aan me horen.Je kijkt me vies aan van achter en eerlijk van voren.Mijn eerlijke woorden doen zeer aan je oren.Met zo'n mentaliteit gaat de wereld verloren.Dus zal ik doorgaan of zal ik kappen ermee.Ik bedoel met elke boot komen er wel een paar ratten mee.Wil je wat kennis neem dat dan maar mee.Best wel dapper van Ray want ik zag echt geen een persoon proberen Marokkanen wat beter te profileren.Liever zie je ze ons arresteren. Dus ik kwam om jullie dames en heren te leren niet iedereen over één kam te scheren
dit is het liedje...
ik zelf vind dat het liedje wel doet ;)
Ik vind K.u.t. marokanen (het liedje dan) echt goed. De tekst, die beat en die Raymzter of hoe je het ook schrijft ziet er ook niet echt slecht uit :cool:
Wat ik ook tof vind is het begin. Die bodyguards, eentje daarvan is Gabber Piet, remember??
"Oprotte Jacqueline!" :maf:
tetouania_zina
21-10-2002, 19:33
Origineel gepost door cheetah
Ik vind K.u.t. marokanen (het liedje dan) echt goed. De tekst, die beat en die Raymzter of hoe je het ook schrijft ziet er ook niet echt slecht uit :cool:
Wat ik ook tof vind is het begin. Die bodyguards, eentje daarvan is Gabber Piet, remember??
"Oprotte Jacqueline!" :maf:
ja het liedje doet echt!
ik ben echt trots dat het een marokkaan is (nou ja half) :D
toen ik die titel eerst zag, dacht ik:o, jee weer kritiek op marokkanen...
maar dat was gelukkig niet zo ;)
tetouania_zina
21-10-2002, 19:50
Origineel gepost door maghrebbia
het liedje is echt goed,alles wat ie zegt is een feit
ja maar dat had die kaaskop niet begrepen ;)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.