Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jongens jongens jongens.....

Pagina's : [1] 2

lady_khadija
02-03-2004, 10:13

jullie zitten alsmaar te roepen: marokkaanse meisjes dit, marokkaanse meisjes dat!! altijd maar de stoerste praatjes over marokkaanse meiden... maar uiteindelijk ga je er toch met eentje trouwen!!! :D jullie kunnen niet zonder ons.... :rolleyes: en wij niet zonder jullie...... :D

Moenier
02-03-2004, 10:17
Origineel gepost door lady_khadija jullie zitten alsmaar te roepen: marokkaanse meisjes dit, marokkaanse meisjes dat!! altijd maar de stoerste praatjes over marokkaanse meiden... maar uiteindelijk ga je er toch met eentje trouwen!!! :D jullie kunnen niet zonder ons.... :rolleyes: en wij niet zonder jullie...... :D Met een importvrouw daar trouwen de meeste mee hoe zou dat komen

minora
02-03-2004, 10:18
Niet iedereen :D Maar veel wel ja :D

lady_khadija
02-03-2004, 10:19
Origineel gepost door Moenier Met een importvrouw daar trouwen de meeste mee hoe zou dat komen toch blijven het marokkaanse meisjes... :rolleyes: by the way....je hebt overal wel rotte appels.... of het nou hier is of in maroc.. importvrouw??!!! het is net of je het over vee hebt ofzo... :confused:

lady_khadija
02-03-2004, 10:20

Origineel gepost door minora Niet iedereen :D Maar veel wel ja :D :hihi: tjah, het gaat om het principe.... :D

Moenier
02-03-2004, 10:22
Origineel gepost door lady_khadija toch blijven het marokkaanse meisjes... :rolleyes: by the way....je hebt overal wel rotte appels.... of het nou hier is of in maroc.. importvrouw??!!! het is net of je het over vee hebt ofzo... :confused: Hoe wil jij het dan noemen? Beter dan wat ik jullie dames hoor roepen bergeiten :rolleyes: jullie moeten jullie eens schamen.

lady_khadija
02-03-2004, 10:25
Origineel gepost door Moenier Hoe wil jij het dan noemen? Beter dan wat ik jullie dames hoor roepen bergeiten :rolleyes: jullie moeten jullie eens schamen. hmmm....hoe ik het wil noemen? wat d8 je van: meisjes/jongens uit marokko?? heel simpel, toch? :rolleyes: berggeiten? nooit van gehoord...... :confused: en wie is jullie? niet iedereen over 1 kam scheren...ik heb zowel respect voor de meisjes van hier als voor de meisjes van marokko....ik heb immmers nichten daar wonen...en die ga ik toch niet doodleuk ''berggeiten'' noemen?!! :confused: dus moi hoeft zich nergens voor te schamen.... :o

minora
02-03-2004, 10:28
Origineel gepost door lady_khadija :hihi: tjah, het gaat om het principe.... :D Idd :)

Moenier
02-03-2004, 10:32
Origineel gepost door lady_khadija hmmm....hoe ik het wil noemen? wat d8 je van: meisjes/jongens uit marokko?? heel simpel, toch? :rolleyes: berggeiten? nooit van gehoord...... :confused: en wie is jullie? niet iedereen over 1 kam scheren...ik heb zowel respect voor de meisjes van hier als voor de meisjes van marokko....ik heb immmers nichten daar wonen...en die ga ik toch niet doodleuk ''berggeiten'' noemen?!! :confused: dus moi hoeft zich nergens voor te schamen.... :o Jullie? Mensen hier op yasmina lees het vaak genoeg tja meestal zijn het wel meiden die zo'n vrouwen noemen van Marokko.Onrespectvol!

Aimana
02-03-2004, 10:32
Origineel gepost door lady_khadija jullie zitten alsmaar te roepen: marokkaanse meisjes dit, marokkaanse meisjes dat!! altijd maar de stoerste praatjes over marokkaanse meiden... maar uiteindelijk ga je er toch met eentje trouwen!!! :D jullie kunnen niet zonder ons.... :rolleyes: en wij niet zonder jullie...... :D Hoe meer ze zeuren over de Marokkaanse meisjes, hoe meer ze van de Marokkaanse meisjes houden.

lady_khadija
02-03-2004, 10:34
Origineel gepost door Moenier Jullie? Mensen hier op yasmina lees het vaak genoeg tja meestal zijn het wel meiden die zo'n vrouwen noemen van Marokko.Onrespectvol! tjah.....daar kan ik helaas niks aan doen.... :o mouhim...ik zie dat deze discussie een hele andere richting op gaat.... maar ben je het nou eens met mijn stelling of niet?

lady_khadija
02-03-2004, 10:35
Origineel gepost door Aimana Hoe meer ze zeuren over de Marokkaanse meisjes, hoe meer ze van de Marokkaanse meisjes houden. :goedzo: ze proberen zich groot te houden.....maar wij weten wel beter..... ;)

Moenier
02-03-2004, 10:39
Origineel gepost door Aimana Hoe meer ze zeuren over de Marokkaanse meisjes, hoe meer ze van de Marokkaanse meisjes houden. Denk je dat nou echt? :confused: Ik toch niet hoor geef mij maar mijn Sofie :)

Moenier
02-03-2004, 10:40
Origineel gepost door lady_khadija tjah.....daar kan ik helaas niks aan doen.... :o mouhim...ik zie dat deze discussie een hele andere richting op gaat.... maar ben je het nou eens met mijn stelling of niet? Nee niet echt ik heb een Nederlandse meid geen marokkaanse en was een bewuste keuze en beter! Ieder zijn eigen keuze.

lady_khadija
02-03-2004, 10:41

Origineel gepost door Moenier Nee niet echt ik heb een Nederlandse meid geen marokkaanse en was een bewuste keuze en beter! Ieder zijn eigen keuze. okey, dat is duidelijk.... :) maar je hebt overal wel rotte appels.....

Pagina's : [1] 2