Bekijk originele versie : van antwerpen naar utrecht
imanexxx
04-12-2008, 16:23
Kan iemand mij helpen? Ik plan binnenkort een uitstapje naar utrecht met de trein, ik vertrek hier van het centraal station in antwerpen, nu is het zo dat ik niet weet of er wel treins stoppen in utrecht....wel dat ik in rotterdam kan afstappen en dan met de bus verderreizen, welke bus moet ik dan nemen? Of kan ik toch best verderreizen met de trein van rotterdam naar utrecht? Ik weet het echt niet! :maf:
Help me!! :o
Rabatboy
04-12-2008, 16:35
Nee in Rotterdam kan je overstappen en de beste verder reizen met de trein, is ook maar een half uurtje reizen met de trein. Vaak spoor 13/14 intercity naar Utrecht Centraal.
imanexxx
04-12-2008, 16:38
Nee in Rotterdam kan je overstappen en de beste verder reizen met de trein, is ook maar een half uurtje reizen met de trein. Vaak spoor 13/14 intercity naar Utrecht Centraal.
Ah oke, bedankt, weet je misschien ook hoeveel zo'n treinkaartje kost?
berber___
04-12-2008, 16:44
www.9292ov.nl
imanexxx
04-12-2008, 16:56
www.9292ov.nl
Thank you! spijtig dat er geen prijzen bijstaan, zeker iets van een 40 euro...
Naimatjee
07-12-2008, 17:30
hahaha imane jij bent ook overal:hihi:
imanexxx
07-12-2008, 18:52
hahaha imane jij bent ook overal:hihi:
Haha gij zeker!
antwerpen03
07-12-2008, 19:14
Schatteke, op www.nmbs.be kan je alles plannen en uitrekenen.
Het is van A'pen centraal naar R'dam centraal
Van R'dam centraal naar Utrecht centraal
Je moet een keer overstappen
de reis duurt een kleine twee uur
Zonder korting is het een kleine €50 (misschien heb jij wel iets van korting, wigw etc...)
Het beste is om de site te bekijken of even langst te gaan in het centraal station, om zo voordelig mogelijk te reizen.
Tamuzement daar in ieder geval, en een veilige reis ;)
Thank you! spijtig dat er geen prijzen bijstaan, zeker iets van een 40 euro...
Van antwerpen naar rdam is met korting de helf goedkoper, maar jij moet even kijken of je wel belgische kortingskaart hebt, reis je zonder korting ben je ongeveer 20 euro kwijt, en van rdam naar utrecht kost een enkeltje 8 euro en een paar centen, maar je kan beter vanaf antwerpen een hele kaartje kopen dus retour tot utrecht en weer terug naar anvers dan ben je een stkj goedkoper
Bella_Sima
08-12-2008, 22:17
Van antwerpen neem je de trein naar Den- Haag..je kunt dan uitstappen in R'dam en daar de trein nemen naar Utrecht of je stapt in Dordrecht uit als je aansluiting hebt..want deze trein gaat maar 1x in het half uur..daar neem je de trein naar Geldermalsen en vervolgens daar weer de trein naar Utrecht Centraal..optie 1is wel handig..maar wil je de boeren dorpjes zien enzo kies dan voor optie 2..
imanexxx
09-12-2008, 12:47
Hartelijk bedankt voor jullie reacties allemaal, maar het is niet meer nodig! Mijn man gaat me brengen...eindelijk! Dacht dat hij het nooit zou voorstellen! :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.