Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat moeten jullie marokkaanse meisjes nou met batata nederlander??

Pagina's : [1] 2

LZN
01-03-2004, 23:38

?.

Damelza
01-03-2004, 23:39
ik wist dat deze topic zou komen

Damelza
01-03-2004, 23:42
we gaan zeker het rijtje af, eerst was het waarom marokkaanse meisjes met ngers nu weer nederlander, daarlijk straks chinezen of wat dan ook. maar ja, ik ben geen marokkaanse dus ken zoiezo zulke vragen niet beantwoorden haha! :hihi:

Nassimatje
01-03-2004, 23:46
Halim ga slapen, pleazzeee.....Het is bedtijd jongtje :kwaad:

sneakynawal
01-03-2004, 23:46

Origineel gepost door halim27 ? Doel je op iemand in het bijzonder?

maghrebgirl20
01-03-2004, 23:47
Origineel gepost door Damelza we gaan zeker het rijtje af, eerst was het waarom marokkaanse meisjes met ngers nu weer nederlander, daarlijk straks chinezen of wat dan ook. maar ja, ik ben geen marokkaanse dus ken zoiezo zulke vragen niet beantwoorden haha! :hihi: :hihi:

Damelza
01-03-2004, 23:48
Origineel gepost door halim27 wat vind jij eigelijk van de marokkaanse bevolking ? ik zeg jou eerlijk, beter dan de indonesiche/molukse bevolking!!!! marokkanen zijn the bomb:goedzo: hahaha.. lang leven de marokkanen!!!!! :giechel:

Nassimatje
01-03-2004, 23:58
Origineel gepost door halim27 wat is dat nou voor onzin marokkaanse meisje mag wel zo een topic openen en en jongen niet ,vind het echt onzin .we zijn tocg gelijk of niet soms? Ja oke je hebt gelijk. Je mag het wel openen, maar vind je het nou echt nodig jonge?????

Nassimatje
02-03-2004, 00:11
Nou als je het echt zo graag wil weten, wat wij met Batata's moeten? Batata's zijn lief, hebben respect voor meisjes, gebruiken je niet, zijn begripvol, eerlijk, betrouwbaar, aardig, lief, meeste hebben van die mooie blauwe ogen en zo kan ik wel een boek over ze schrijven, maar dat kan ik ook over Marokkaanse jongens. Dus conclusie, het maakt mij niks uit wat je bent Nederlander, Marokkaan, Turk, Italiaan (geen Negers :D ). Mijn eerste voorkeur gaat wel eerst naar Marokkanen, omdat ik vind dat zij gevoel voor humor hebben, kan ik van de meeste Nederlanders niet zeggen.

Nassimatje
02-03-2004, 00:31
Origineel gepost door halim27 maak je niet druk ,hoe moet ik deze topic verwijderen ? hahhahhahahhaha, nee nou hoef je hem niet te verwijderen. Ik begin hem leuk te vinde. ;)

marocgirl112
02-03-2004, 13:24
Origineel gepost door Nassimatje Nou als je het echt zo graag wil weten, wat wij met Batata's moeten? Batata's zijn lief, hebben respect voor meisjes, gebruiken je niet, zijn begripvol, eerlijk, betrouwbaar, aardig, lief, meeste hebben van die mooie blauwe ogen en zo kan ik wel een boek over ze schrijven, maar dat kan ik ook over Marokkaanse jongens. Dus conclusie, het maakt mij niks uit wat je bent Nederlander, Marokkaan, Turk, Italiaan (geen Negers :D ). Mijn eerste voorkeur gaat wel eerst naar Marokkanen, omdat ik vind dat zij gevoel voor humor hebben, kan ik van de meeste Nederlanders niet zeggen. helemaal met je eens. laat die negers maar zitten ;) nl-boyzz kunnen ook wel goed gevoel voor humor hebben, niet allemaal ;) :zwaai:

faaatje66
02-03-2004, 13:34
Origineel gepost door halim27 ? batata nederlander hahahahhahahahhahaha NEE DANK JE! geef maar maar izjen 1000% marokkaan :D

Nassimatje
02-03-2004, 13:46
Origineel gepost door marocgirl112 helemaal met je eens. laat die negers maar zitten ;) nl-boyzz kunnen ook wel goed gevoel voor humor hebben, niet allemaal ;) :zwaai: Maar doe Batata's zijn af en toe wel heel erg droog hoor, ik lach me kapot om hun droge grappen. Mocro's boys weer niet :D

Pagina's : [1] 2