Bekijk originele versie : Verkiezingen 2003
Amira010
20-10-2002, 22:29
Job Cohen??????
Bij welke partij hoort hij dan
beppie_truus
21-10-2002, 19:22
go paulllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Ik heb gestemd op Jan Marijnesen van de SP, hoewel ik denk dat hij dat niet wil, de SP is een realistische partij, daarbij zijn ze altijd tegen de oorlog in Afghanistan geweest.
Bij de landelijke verkiezingen zal ik weer op de SP stemmen, maar dan op een vrouw, dat zal wel mevr. A. Kant worden, Jan heeft al genoeg stemmen.... ;)
beslama..Sahira.. :zwaai:
Beste Amira,
Job Cohen is een jood. Burgemeester van Amsterdam die homo huwlijken regelt.
Cohen is een grote vertegenwoordiger van de helse joodse lobby die ons alleen maar de grond in trapt, onzin uitkraamt, vervalsing van feiten over hun kwaadaardige volk, altijd maar zielig doen maar ondertussen een heel volk vernietigen. Cohen is diegene die moest grijnzen terwijl Oudkerk voor een camera K*T Marokkanen zij.
Ga je toch stemmen, stem dan niet op deze extremistische, radicale, terroristische zionistische vertegenwoordiger van de joodse lobby. Maar kies gewoon een SP of een Groenlinks.
Ik hoop dat het duidelijk is wie Cohen is. Wat hij werkelijk is kun je maar beter niet weten.
Amira010
21-10-2002, 19:53
Ja ik wist wel wie Cohen was maar ik wist niet dat je ook op hem kon stemmen.
Ik wist ook niet dat je op hem kunt stemmen.
Hij hoorde altijd bij de PVDA, die partij die Marokkaanse jongeren maar K*T vind. Hun roos zal daarvoor wel het symbool zijn.
van de Pvda staat Mevr Van Nieuwenhoven al genotteerd.
Zou me niet verbazen als Cohen een uitzonderingspositie heeft. Dat hebben die lui namelijk altijd, en die weten het 1000% uit te buiten.
Vorig jaar had hij nog als burgemeester geregeld dat zijn stad Amsterdam met kerst helemaal versierd werd met David -sterren met kerstverlichting.
Mocht hij niet meer bij de Pvda horen dan zou het kunnen zijn dat hij bij Likoed hoort misschien doet die partij van Sharon ook wel mee met de verkiezingen. Ze hebben hier een kantoor van waar ze hun zionistische lobby uitdragen. kijk op www.likud.nl als je eens goed wil lachen of jezelf wil vermaken met onzin.
Geen stem aan Cohen.
RodRambone
22-10-2002, 12:49
Ik heb Job Cohen gekozen, vanwege zijn integriteit.
Origineel gepost door Bin_Lossen
Handen af van onze K U T burgemeester.
Jullie zullen het nooit winnen. Lees je eigen boek erop na.
Origineel gepost door Rod Rambone
Ik heb Job Cohen gekozen, vanwege zijn integriteit.
Je meent er geen bal van. Een jood is nog nooit integer geweest.
Jullie hebben al jullie profeten en dat zijn er heel wat veraden.
En zelfs vandaag de dag trekken jullie geen bal aan van de tien geboden van Mozes.
Praat a.u.b niet over integriteit.
Shalome, Salaam daar moet je het over hebben.
Miss_Taza18
24-10-2002, 15:19
yeeeeeeeeees ik mag dan ook stemmen
iK ga ,denk ik, op Groenlinks stemmen
ciao
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.