Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : is ie te oud??????????

Pagina's : [1] 2 3

sissi
20-10-2002, 18:51

selaamoe alaikoem nou ik wou graag jullie mening...nou ik ben een meid van 15 bijna 16 jaar....ik ben verliefd op een jongen van 24 jaar....ik ben gewoon stapel op hem...het begon in de bruiloft van mn broer!!en nu is het al 2 jaar geleden!!maar ik ben nog steeds op hem...ik weet niet of dat wel normaal is...ik bedoel is ie niet te oud??en ik weet ook nie of hij op me is....want soms doet ie alsof hij me wel mag..maar soms nie...!!nou mn vriendinnen zeggen altijd dat hij ,ook al is ie op me,niks kan doen...omdat ie de beste vriend is van mn broers!!en dan kan ie problemen veroorzaken...en verliest ie mij en ook de vriendschap van mn broers en familie!!ik weet echt niet wat ik moet doen...!!!kunnen jullie me helpen misschien???ik hoop dat ik antwoord krijg!! :) xxxjes amira!!! :zwaai:

Cina
20-10-2002, 18:56
Wat is oud? Als je echt om elkaar geeft, goed met elkaar kunt praten en 'op dezelfde golflengte zit', is alles goed. Liefde laat zich nu eenmaal niet leiden, maar komt en gaat wanneer zij daar zin in heeft. Liefde houdt geen rekening met afkomst, leeftijd etc. Als hij de ware voor je is, zullen jullie vroeg of laat bij elkaar komen...Maar wees voorzichtig, doe geen domme dingen en in dit geval zal ik me vooral afwachtend opstellen. Succes! XxX Cina

Cyclop
20-10-2002, 18:58
er is niks anders dan trouw akte tekenen

Letizia
20-10-2002, 19:00
Ja...als twee mensen echt van elkaar houden....zal het slagen..ongeacht afkomst, leeftijd enz. Je moet je niets aantrekken wat anderen van jullie vinden, want uiteindleijk gaat het om jullie toekomst...zij hoeven niet met hem te leven. Ik zou ook afwachten, je weet maar nooit, je zegt zelf dat je niet weet of hij op je is, en of hij je wel mag.

Letizia
20-10-2002, 19:01

mn bericht was nog niet helemaal klaar..... in ieder geval succes, en serieus....insahallah komt het goed. Thla

nour_el_3oejoen
20-10-2002, 19:03
salaam!!! :) ikdenk wel dat je met een probleem zit, je weet namelijk niet of je verliefdheid werderzijds is, ik kan je helaas niet met een tip helpen ofzo, k heb namelijk een soortgelijke probleem, wat ik je wel kan zeggen is dat liefde geen leeftijd kent, dus ik denk dan ook dat hij niet te oud voor je is xxxnourel3oejoen :zwaai: :zwaai: :zwaai:

dalinda
20-10-2002, 19:20
hee lieverd het gaat niet om de leeftijd als jullie maar van elkaar kunnen houden dat is het belangrijkste toch?? kus dalinda. :Iluvu:

sissi
20-10-2002, 19:33
selaam bedankt allemaal...maar er blijft wel een probleem..want ik weet juist niet of hij wel van me houdt!!!duss....ik weet echt niet hoe ik het moet weten...soms doetie alsof ie wel van me houd...maar soms weer niet...!!ik weet echt niet wat ik moet doen!!! xxxjes amira :zwaai:

Letizia
20-10-2002, 19:41
Geduld is een schone zaak... hoe moeilijk het ook zal zijn...je zal er uit komen dat weet ik zeker ! En mocht de liefde niet wederzijds zijn, dan vind je insahallah een man die wel van je houdt en waar je gelukkig mee zal worden. Deze man is het je dan niet waard, als ik jou was zou ik geen liefde gaan verspillen aan iemand waarbij het niet wederzijds is...immers....je kan beter krijgen. nogmaals heel veel geluk, liefs Thla ya ogti

Lady_moi
20-10-2002, 19:52
of je hebt het of je ehbt het nie

Nounousa
20-10-2002, 20:46
ik heb dat meegemaakt, met beste vriend van me broers, dat is dus helemaal fout gegaan, we wouden allebie mijn broers geen pijn doen.... maja dat wil niet zeggen dat het bij jou fout gaat, ik wil je niet ontmoedigen ofsow, als het echt MEKTAB(voorbestemd) is, dan komt het wel goed inshallah veel succes M3ha salama Hind

prinses18
20-10-2002, 20:52
he ik zou zeggen praat er met hem over en kijk wat voor antwoordt hij je geeft want dan heb je er meer zekerheid van. en leeftijd maakt niks uit want ik heb zelf ook een vriend en die is 29 jaar en zelf heb ik er ook geen moeite mee. ik kan alleen zeggen liefde ken niks en ga er voor.

xsalwa
20-10-2002, 21:16
Leeftijd maakt niks uit. Het gaat toch om de liefde en niet om de leeftijd? Ik heb zelf een vriend van 25, dat vond ik eerst ook wel oud, maar we zijn ontzettend verliefd, dan maakt het niet uit hoe oud iemand is. Ik hoop voor je dat het wederzijds is en Insha Allah komt het helemaal goed. xje Salwa

sherine
20-10-2002, 22:21
BIJNA 16 EN HIJ IS 24.HMMMMZ KIJK....... ALS JIJ NOU 18 WAS OFZO,DAN WAS HET ANDERS DAN MAAKT LEEFTIJD VERSCHIL NIET EENS ZO UIT..DAN BEN JE VOLWASSEN.DAN HEB JE AL EEN BEETJE JE LEVENTJE OP ORDE WEET JE EEN BEETJE WAT JE WIL. MAAR JE BENT ECHT ZOOOO JONG NOG.JIJ DENKT AAN HELE ANDERE DINGEN DAN HIJ DOET.HELE ANDERE GOLFLENGTE. IK BEGRIJP JE BENT VERLIEFD ENZO MAAR JE MOET ZO DENKEN.ALS HIJ 40 IS BEETJE OUWE AAP BEN JIJ NOG MAAR EEN FRISSE VROUW VAN 32.HAHAHA JAH ZOIETS JAH. IK VIND HET GEWOON NIET KUNNEN.IK SNAP NIET DAT HIJ MET JOUW KAN GAAN.WAT ZULLEN ZE VRIENDEN WEL NIET DENKEN.IK VIND HET EEN SOORT VAN PEDO IETS. OOKAL ZIE JE ER OUD EN GEDRAAG JE JE VOLWASSEN.HMMZ NEEEEEH DOE MAAR NIET.MOEILIJKE SITUATIE WEL. IK WEET NIET HOOR MAAR IS MIJN MENING ALS JE ECHT ZO VERLIEFD BENT EN HET IS WEDERZIJDS TWIJFEL DAN NIET GA ERVOOR. LIEFDE IS HET MOOISTE WAT ERIS

sissi
21-10-2002, 14:37

selaam ik bedank jullie allemaal!! ;) xxxjes amira

Pagina's : [1] 2 3