Bekijk originele versie : Wie kent vrouwenband Orchestre Ahlam te Amsterdam???
We willen hun nemen maar ik weet bij god niet of het wat is. Ik twijfel sowiezo tussen DJ en vrouwenband.
Aub reaction!
antiflirt
01-03-2004, 21:42
ahlam is een te gekke band we hebben haar inmiddels drie keer gedaan ..en het was steeds geweldig echt waar ..!!
doen duss!!
Hasna_real
02-03-2004, 11:08
Ahlam is de band van Nouzha. Om je de waarheid te zeggen vind ik ze maar niets. Ze zingen vals, nemen veel pauzes en vragen een belachelijke prijs: €1700 per avond in amsterdam. Is de bruiloft buiten amsterdam dan komen er nog reiskosten bovenop!
Ik zou kiezen voor Zohor uit Belgie
beni_bouyachie
02-03-2004, 11:13
Dj en dakka lijken me sobiezo leuker dan die afgrijselijke stemmen van de meeste vrouwen damnz !
Of neem anders een mannen band
Origineel gepost door beni_bouyachie
Dj en dakka lijken me sobiezo leuker dan die afgrijselijke stemmen van de meeste vrouwen damnz !
Of neem anders een mannen band
Ja dat vind ik eerlijk gezegd ook. Vrouwenband vind ik niet zo leuk. Dan mogen ze goed zingen maar boodschap zal niet overkomen. Manneband vind ik iets meer sfeervolleer. Ik hou het denk ik ook bij een DJ en dat Dakka is een goed idee. Weet jij een goede?
Klopt de band van Ahlam vraagt 1500 euro. Vond ik overdreven want de meeste bands (mannen) kosten tussen de 1100/1200 euro. Tja vrouwen eisen net iets meer :D dat kennen wij vast wel.
Trouwens weet iemand ook die mensen met die lange buizen, sorry weet niet hoe dit heet. Maar die blazen in een soort lange buis vind ik ook wel gezellig.
Tell me!!!!
als je toch een mannenband wilt, wat veel gezelliger is en sfeervol dan heb ik een band voor je voor maar 800 euro, je zult er geen spijt van krijgen..
Ik hoor het wel
oem_ismael
02-03-2004, 16:49
geen spijt?? :confused:
misschien niet in deze doenya maar bij Allah swt zou je zeker spijt krijgen van deze zet!!
dus aub oegtie doe het niet(en huur geen muziek in maar annasjiet zoals Allah swt het heeft gewild)
Origineel gepost door oem_ismael
geen spijt?? :confused:
misschien niet in deze doenya maar bij Allah swt zou je zeker spijt krijgen van deze zet!!
dus aub oegtie doe het niet(en huur geen muziek in maar annasjiet zoals Allah swt het heeft gewild)
We leven in een moeilijke wereld. Ik had altijd een mannenband gewild. Maar mijn ma wilt alles behalve een mannenband. Oke met alle respect. Ik begrijp haar ook heel goed. En ik weet zelf ook wel dat het in principe niet acceptable is in ons geloof. Maar van de andere kant willen we toch wel weer muziek. Ik heb toen voorgesteld, geen mannenband maar een vrouwenband. Vrouwenband vind ik persoonlijk niet zo leuk. Waarom tja gewoon vrouwen zingen anders dan mannen. Het wordt insha-Allah voor mij een vrouwelijke DJ...en ik wil dat er van alles gedraaid wordt. Zowel Anasheed als muziek insha-Allah. Ik kies dus voor de middenweg.
beni_bouyachie
03-03-2004, 11:25
Ik vind hicham rbati een goede band en sindi bad
Maar lmanar vind ik een stel verwaande mensen bij elkaar en bovendien spelen ze merendeel isssawa ..
Hicham rbati 06-304 13 094
sindibad 06-184 32 197/ 06-222 84 541
En ik denk dat je l g3ta bedoeld he .. je hebt ze geloof ik in belgie ken er helaas zelf geen 1 ..
En trouwens ik hoorde dat je ook anasheed wil draaien, je moet eccht vragen of dj's dat draaien he , en niet ze zeggen ja ja ja en later draaien ze het niet ...
Suc6 meid,
Hi meid,
Van wie zijn die nr's wat je hierboven hebt genoteerd? Van die "buizen" ?
Ik doe sowiezo geen mannenband en vrouwenband hoogstwaarschijnlijk ook niet. Het wordt denk ik een DJ. En ja ik ga de DJ zeker op de hoogte brengen wat ik zeker gedraaid wil hebben op ons avond insha-Allah.
Groetjes
beni_bouyachie
03-03-2004, 23:25
Die nummers zijn van de dakka marakchia bands ...
Suc6 verder meid,
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.