Bekijk originele versie : Wat kan ik het beste doen?? (love = pain)
charlygirl
01-03-2004, 19:57
Heys allemaal, mijn vriend en ik zijn na bijna een half jaartje uit elkaar. Hij heeft dit op een lullige manier gedaan namelijk, via msn. We hebben elkaar daar na niet meer gesproken. Ik weet dat het beter zo is, en dat we niet verder met elkaar kunnen, maar tog. Het doet pijn en blijft moeilijk. Vinden jullie dat ik nog een keer contact met hem moet zoeken om eens goed te praten?? ( en dat niet omdat ik graag verder wil maar om het af te kunnen sluiten) Pleasse give me some advice :(
Alvast heel erg bedankt :zwaai:
BentDagilia
01-03-2004, 20:08
hey meid,
ik heb het een tijdje geleden uitgemaakt met me vriend via een email. Erg lullig maar ik heb er een goede reden voor gehad... Ik heb daarna met hem afgesproken... een soort afsluitende afspraak. maar ja het was zo raar... er heerste een grimmige sfeer en het was alles behalve leuk. Er werd amper gepraat kortom het was akelig en pijnlijk... Dit was mijn ervaring dus... ik zou het echt niet opnieuw willen meemaken...
Maar wat ik jou aanraad is misschien om een gesprek te beginnen via msn? en daarna af te spreken dan heb je het spits zeg maar afgebeten waardoor jullie misschien wat makkelijker kunnen praten en zodat er misschien niet zo een akelige sfeer heerst als bij mij... een ding is wel zeker het doet erg veel pijn om zo een "afluitende" gesprek aan te gaan en om hem weer onder ogen te zien... Want je kent mekaar door en door en jullie hebben lang verlangens voor mekaar gekoesterd, er was een spanning tussen jullie... en er was waarschijnlijk liefde tussen jullie... dat is er niet meer ( liefde misschien wel ). Maar ja je gaat je erg leeg voelen en klote dat is zeker.. maar sommige mensen vinden het prettig om toch nog even af te spreken om het eens te bespreken en netjes af te sluiten...
Zorg in ieder geval wel dat je met hem het erover hebt gehad of het nou via msn is of een afspraak... het moet in ieder geval ebsproken worden zodat jij in ieder geval dat hoofdstuk in je leven fatsoenlijk kan afsluiten en weer verder kan gaan met je leven...
Succes meid en hou je taai want het is erg moeilijk om oog in oog te staan met je ex of om hem weer te spreken op wat voor manier dan ook!
Bent Dagilia
mi_lou_da82
01-03-2004, 20:08
Via msn is wwel hard lekker onpersoonlijk, maar probeer gewoon om uitleg te vragen?
Lady_moi
01-03-2004, 20:25
Oww via msn heel laf en pijnlijk.
Heb het ook meegemaakt ik heb het trouwens zelf eerst van een vriendin moeten horen.
Mja om het af te sluiten afspreken meiske..
charlygirl
01-03-2004, 20:58
Origineel gepost door Bent Dagilia
hey meid,
ik heb het een tijdje geleden uitgemaakt met me vriend via een email. Erg lullig maar ik heb er een goede reden voor gehad... Ik heb daarna met hem afgesproken... een soort afsluitende afspraak. maar ja het was zo raar... er heerste een grimmige sfeer en het was alles behalve leuk. Er werd amper gepraat kortom het was akelig en pijnlijk... Dit was mijn ervaring dus... ik zou het echt niet opnieuw willen meemaken...
Maar wat ik jou aanraad is misschien om een gesprek te beginnen via msn? en daarna af te spreken dan heb je het spits zeg maar afgebeten waardoor jullie misschien wat makkelijker kunnen praten en zodat er misschien niet zo een akelige sfeer heerst als bij mij... een ding is wel zeker het doet erg veel pijn om zo een "afluitende" gesprek aan te gaan en om hem weer onder ogen te zien... Want je kent mekaar door en door en jullie hebben lang verlangens voor mekaar gekoesterd, er was een spanning tussen jullie... en er was waarschijnlijk liefde tussen jullie... dat is er niet meer ( liefde misschien wel ). Maar ja je gaat je erg leeg voelen en klote dat is zeker.. maar sommige mensen vinden het prettig om toch nog even af te spreken om het eens te bespreken en netjes af te sluiten...
Zorg in ieder geval wel dat je met hem het erover hebt gehad of het nou via msn is of een afspraak... het moet in ieder geval ebsproken worden zodat jij in ieder geval dat hoofdstuk in je leven fatsoenlijk kan afsluiten en weer verder kan gaan met je leven...
Succes meid en hou je taai want het is erg moeilijk om oog in oog te staan met je ex of om hem weer te spreken op wat voor manier dan ook!
Bent Dagilia
Thnks , ja daar ben ik ook wel een beetje bang voor. Ik heb heb vanmiddag gebeld, maar volgens mij voelde hij er niet echt veel voor, hij zij dat hij me terug zou bellen. Maar ik verwacht er niet veel van. Weetje ik kan opzich heel goed accepteren dat het uit is, het is ehct beter zo en ik ben ook wel een beetje opgelucht. Maar ik heb zo vel met hem gedeeld dat het gewoon pijn doet dat het nu zo op deze manier moet. Het is een jongen die gewoon altijd heel speciaal voor me zal blijven, maar nu maakr hij die gedachte een beetje kapot door zijn gedrag. Hij geeft me het gevoel dat het niet zoveel heeft voorgesteld. Nouja ik moet gewoon verder met me leven en hem vergeten, hoe moeilijk dat ook is . Live goes on
BentDagilia
01-03-2004, 21:13
Hey meid,
ja natuurlijk zal die jongen erg speciaal voor je blijven en dat is niet zo gek je hebt lief en leed met hem gedeeld... Ik voelde me ook opgelucht toen het uit was maar toch mis je was je had... ik zou zeggen koester alle momenten dat jullie samen waren en mekaar lief hadden en ga verder met je leven... En ja hij doet wel alsof het niks was wat jullie hadden maar je moet niet hetzelfde gaan doen... want dat doe je dus precies hetzelfde als hem en dat is laag... blijf hem gewoon herinneren als een jongen waarvan je hebt gehouden en die altijd speciaal zal zijn hoe dan ook... want hoe je het went of keert je hebt toch een tijd van hem gehouden en leuke dingen gedaan en mekaar gesteunt kortom dat meot je niet zomaar weggooie...
Succes meid en der is vast nog wel een speciaal iemand die staat te poppelen om wat met jou te beginnen en wie weet lukt het dan wel met diegene...
Bent Dagilia
Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain :verdriet: Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain :verdriet: Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain :verdriet: Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain Love is Pain :huil:
Het is altijd een rot gevoel als het uit raakt zonder dat er een acceptabele verklaring gegeven wordt. Onzekerheid is de grootste factor in je verdriet.
Ik heb dat veel te vaak mee moeten maken en ik kan er maar niet aan wennen. Het is misschien een schrale troost maar, als er niet op een volwassen manier over gepraat kan worden dan kun je het beste jezelf er over heen zetten.
Tijd heelt de wonden maar de littekens blijven zichtbaar. Wees niet te streng voor jezelf en het ligt niet aan jou.... want jij hebt het niet uit gemaakt. Hij is het niet waard meisje en zoek een goede vent die dat wel is.
miss_saliha
01-03-2004, 23:48
Neeee meid moet je niet doen!!!
je verlaagd jezelf voor hem??hij zou dat moeten doen niet jij!!
sneakynawal
01-03-2004, 23:54
Mannen :rolleyes: ....onopvoedbare bavianen, dat zijn het!
dulce_lamia
02-03-2004, 10:38
Origineel gepost door charlygirl
Heys allemaal, mijn vriend en ik zijn na bijna een half jaartje uit elkaar. Hij heeft dit op een lullige manier gedaan namelijk, via msn. We hebben elkaar daar na niet meer gesproken. Ik weet dat het beter zo is, en dat we niet verder met elkaar kunnen, maar tog. Het doet pijn en blijft moeilijk. Vinden jullie dat ik nog een keer contact met hem moet zoeken om eens goed te praten?? ( en dat niet omdat ik graag verder wil maar om het af te kunnen sluiten) Pleasse give me some advice :(
Nee joh je gaat toch niet achter hem aan lopen als hij al dik en vet heeft laten zien dat ie niks meer wil??? :confused: Gewoon lekker vergeten...
lady_khadija
02-03-2004, 10:54
Origineel gepost door sneakynawal
of niet..
L7hobi_zina
04-03-2004, 16:19
Als ik het zo bekijk en deze berichtjes van jou nu zo lees.., zie ik dat hij je dus zonder enige reden heeft laten zitten..! Als dat zo is dan denk ik eerlijk gezegd dat er niet echte liefde tussen jullie was. Als 2 personen van elkaar houden dan zouden ze er samen uit kunnen komen of er over gepraat moeten hebben...!
Zomaar zeggen op msn nog wel van : Het is uit...., is vreselijk, maar dan zou hij er toch een reden voor moeten hebben. Als hij er geen reden voor heeft..., dan laat ik het zo zeggen meid: Kop op..., en inshallah vind je de ware nog...!!
Een liefde kan je niet zomaar verbreken...!! Ik raad jou aan om geen contact met hem op te zoeken...!! Als hij nog steeds echt van je hield dan was hij juist achter je aan gegaan..., en jou hebben verteld waarom hij het heeft uitgemaakt.., of waarom hij je terug wil!! El Mohim..., ik weet niet wat de exatcte reden is..., maar ik wens je wel heeeeeeel veel succes... ;)
Liefs...,
Sombody... :zwaai:
Origineel gepost door sneakynawal
Maar dat zijn we niet allemaal.... :tranen:
Het is omgekeerd ook zo.....
Ik heb ook ongeveer half jaartje geleden de vrouw van me dromen verloren..... en precies de zelfde manier.... het begint om iets kleins.......
Me arme arme prinsesje..... :huil:
Wallah ik zit nog steeds in bed voor me uit testaren en tranen weg te pinken......
IK HIELD VEEL VAN D'R..... :traan1:
ik wou zelfs niet meer verder leven.... moet je nagaan.....
maar het leven is zo....
Alles is Maktab.......
Thallah mensuuuuuuu :zwaai:
Chatefemqemamu
04-03-2004, 16:42
Origineel gepost door charlygirl
lappen tekst heb je niks aan.
jij weet zelf t beste hoe t is gegaan en of ie de moeite nog waard is... als je denk van wel, dan schijt aan alles en ga ervoor. simpel zat.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.