Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse meisjes hebben geluk!!!!

Pagina's : [1] 2 3

LZN
01-03-2004, 19:12

Ze hebben geluk dat ze nog een man van het edel ras der Marokkanen kunnen vinden om te trouwen. Wij Marokkaanse mannen zijn uniek op deze planeet, geen enkel volk is zoals ons. Marokkaanse meisjes moeten blij zijn en Allah dankbaar zijn!!!.

HalveWaarheid
01-03-2004, 19:13
Amien!

naisha
01-03-2004, 19:17
Origineel gepost door Wolverine Ze hebben geluk dat ze nog een man van het edel ras der Marokkanen kunnen vinden om te trouwen. Wij Marokkaanse mannen zijn uniek op deze planeet, geen enkel volk is zoals ons. Marokkaanse meisjes moeten blij zijn en Allah dankbaar zijn!!! Ik ben allah swt dankbaar dat er nog moslims zijn, en dat ik eten, onderdak, kortom alles wat ik nodig heb heb :) Met je marokkanen :rolleyes:

98149
01-03-2004, 19:31
wij zijn een hypocriet egoistisch ras !

Lady_moi
01-03-2004, 19:38

Ga weg rotte appels vind ge in elk ras :kwaad:

naisha
01-03-2004, 19:40
Origineel gepost door 98149 wij zijn een hypocriet egoistisch ras ! Spreek voor jezelf! :rolleyes:

sammmy
01-03-2004, 19:47
Origineel gepost door 98149 wij zijn een hypocriet egoistisch ras ! er zit toch wel een kern van waarheid in...

WomenInBlack
01-03-2004, 19:48
Origineel gepost door Wolverine Ze hebben geluk dat ze nog een man van het edel ras der Marokkanen kunnen vinden om te trouwen. Wij Marokkaanse mannen zijn uniek op deze planeet, geen enkel volk is zoals ons. Marokkaanse meisjes moeten blij zijn en Allah dankbaar zijn!!! MAROKKAANSE MANNEN HEBBEN GELUK!!!! Ze hebben geluk dat ze nog een VROUW van het edel ras der Marokkanen kunnen vinden om te trouwen. Wij Marokkaanse VROUWEN zijn uniek op deze planeet, geen enkel volk is zoals ons. Marokkaanse JONGENS moeten blij zijn en Allah dankbaar zijn!!! koekje van eigen deeg noeme ze da :D en edel ras hahahahah ben trots marokkaans te zijn maar ge ziet ze vliegen jongen ... In de ogen van Allah (swt) zijn alle rassen gelijk, tgaat om je geloof

Mustapha.AA
01-03-2004, 20:48
soort verdent soort we zijn allemaal gedoemd

WomenInBlack
01-03-2004, 20:52
Origineel gepost door Wolverine Ga dan naar een neger of een antilliaan ofzo sta je daar met je mond vol tanden :D geef je zo'n laag antw jammer joch :jammer:

samia01
01-03-2004, 21:02
Weet je wie pas van geluk gaat spreken de man met wie IK trouw En daarna mag ik van geluk spreken dat ik zo een lieve man ooti heb gevonden ja ja geef to eik ben wel orgineel niet hatennnnnnnnnnnnnnnnnn

Maghrabia18
01-03-2004, 21:12
Wolverine, jongen wanneer kom je eens met nuttige topics???

LovelY_Zizi
01-03-2004, 22:12
:jammer:.....

gouwenaar
01-03-2004, 22:25
O mijn god weer zo'n doelloze forum van jou. Wat heb je tegen de marokkaanse meiden. Je loopt overal maar van die onzin uit te kramen. Met je uniek ahum ahum. Uniek omdat jullie de doellooste mannen zijn in de wereld ja (Niet allemaal nartuurlijk). Jullie mannen moeten juist blij zijn met zulke vrouwen als wij die zo gek zijn alles voor jullie te doen als echt genoot en alles voor jullie klaartezetten. Ga die onzin dus maar ergens anders verkondigen. En wordt maar gouw wakker uit die wanen van je meneertje... thalla :rolleyes:

Shahirah
01-03-2004, 23:25

wolverine je had gewoon geen normaal antw terug daarom begin je altijd met je negers. hou je van ze of zo of ben je er zelf een

Pagina's : [1] 2 3