Bekijk originele versie : He lelijke gezicht van de marokkaanse officiele instellingen tegenover Riffijnse volk
Massin2953
01-03-2004, 16:00
http://www.tawiza.nl/AnhezziNTammurt/Demonstratie29022004/Demonstratie729022004.jpg
Tot de ontwaardiging van de vele aanwezige demonstranten gisteren in Den Haag, bleek bij de marokkaanse ambassade de marokkaanse vlag niet halfstok gehangen te zijn!
(bij elk ramp die andere gebieden treft in marokko hing die wel halfstok..bijvoorbeeld bij de urika overstroming omgeving marrakech waarbij veel minder slachotffers vielen hing die wel halfstok)
Dit is de lelijke gezicht hoe de marokkaanse overheid neerkijkt op het Riffijnse volk!!
Bah! ik kots op de marokkaanse ambasadeur en zijn ambassade!!!
Massin2953
01-03-2004, 16:09
Origineel gepost door obl_for_ever
Ewa rustig Massin. Hoe weet jij dat dit van gister was en als het waar is, dan zou ik zeggen ga klagen bij die sjonnies, want dit kunnen ze natuurlijk niet doen.
Maar je moet niet zeggen kijk hoe de marokkaanse ambassade op ons neerkijkt. Zij vertgenwoordigen de marokkanen in dit land. Iets van 80% ofzo van de marokkanen hier is berbers. Dus ik denk niet dat ze dit met opzet hebben egdaan.
Jij moet rustig doen met het meteen blindeling verdedigen van dit racistische apparaat (marokkaanse overheid)
hoe ik dat weet?? Nou, ik heb het persoonlijk met mijn ogen gezien! want ik liep ook in dat demonstratie!! en de foto hierboven is gisteren gemaakt.
waarom zo gefrustreerd.
dat is het probleem van de riffies ze voelen zich meteen gediscrimineerd.
Oordeel niet meteen.
Een vlag die halfstok hangt zegt mij niets,het verzacht de leed ook niet dus doe aub normaal we hebben al genoeg problemen
als marrokanen in dit land. :rolleyes:
AlHoceima_Leila
01-03-2004, 16:55
Origineel gepost door Lina
waarom zo gefrustreerd.
dat is het probleem van de riffies ze voelen zich meteen gediscrimineerd.
Oordeel niet meteen.
Een vlag die halfstok hangt zegt mij niets,het verzacht de leed ook niet dus doe aub normaal we hebben al genoeg problemen
als marrokanen in dit land. :rolleyes:
Laat hem lekker gefrustreerd zijn als hij dat wil.
En vind je het gek dat de Riffies zich gediscrimineerd voelen.
P.S.het is niet marrokanen maar Marokkanen. ;)
naoual1985
01-03-2004, 18:21
Salaam
Het probleem van de Riffie's in Nederland is dat ze zich altijd achtergesteld voelen en gediscrimineerd. Alleen maar zeiken!!
Als het echt zo is doe er dan wat aan.. Zorg dat "jullie" werken in de Ambassade, zorg dat de mensen niet meer op "jullie" hoeven neer te kijken (wat in mijn ogen niet gebeurd).
Bereik iets in plaats van demonstreren en zeiken!!
AngelSaintly
01-03-2004, 18:47
zeg naoual....ja als de Riffi's er nou ook nog eens de kans voor kregen om dat te bereiken wat jij noemt...zou het helemaal geweldig zijn he....maar zover is het nog lang niet ( als het zo ver is dat we de kans krijgen kom dan pas hier met je praatjes van doe er wat aan)....dus aub hou je mond...als je zelf niet weet hoe t is en zit....
de groeten
tijd om daar een keer de boel te renoveren.
AlHoceima_Leila
01-03-2004, 19:13
Origineel gepost door naoual1985
Salaam
Het probleem van de Riffie's in Nederland is dat ze zich altijd achtergesteld voelen en gediscrimineerd. Alleen maar zeiken!!
Als het echt zo is doe er dan wat aan.. Zorg dat "jullie" werken in de Ambassade, zorg dat de mensen niet meer op "jullie" hoeven neer te kijken (wat in mijn ogen niet gebeurd).
Bereik iets in plaats van demonstreren en zeiken!!
Kijk weer zo'n voorbeeld .Wie zegt dat wij er niks aan doen ????????
En jah kennelijk worden de meeste Riffies niet aangenomen bij de ambassade omdat ze niet Arabisch zijn ofso ?
enne er zijn echt wel berbers mensen die daar ook werken .
net of ze zo aardig zijn tegen arabieren. domme ganzen allemaal het gaat ze om macht en voor de rest kan het hun niks kankeren wie je bent
gezellig, wat leuk we zijn weer bezig.noual ze kunnen toch boos zijn, sorry maar hoe zou jij je voelen in die plaats??!!??
het is net als wat er in maroc gebeurt, nee de ambassade had de vlag helemaal moeten laten uiithangen.
ik voel me niet gediscrimineerd, en !!wij!! zeiken niet en we demonstreerden omdat we om onze mensen geven jij niet dan??
dat zou je toch ook doen.
ennn.....als we een mening geven dan is dat zeiken, jah dan kom je ook geen stap verder.
IFRIQUIA
02-03-2004, 21:09
de consul van marokko in nederland is riffie.....je bent niet echt vredelievend bezig (Massin2953) ............
ik begrijp je woede maar hij is ongegrond en helpt niet echt bij een aardbeving en het land opbouwen ...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.