Bekijk originele versie : Moeder met kind naar het zwembad
yasmina_laila
01-03-2004, 15:26
Salaam Allemaal
Ik had graag een vraagje je aan jullie.
wat vinden jullie ervan als een moeder met haar dochter/zoon naar het
zwembad gaat op een zondag.Vinden jullie dat kunnen of zeggen jullie een vrouw heeft niks op een zwembad te zoeken.
Het is namelijk zo ik ben een alleenstaande moeder en ik zou graag met mijn kind naar het zwembad willen gaan , want ze is namelijk zo gek op water en ik wil ook graag dat ze leert zwemmen.
Het ziet zo ik was gisteren(zondag) met haar naar het zwembad en toen ik binnen kwam was het daar voel met marokkanen en die zaten mij gewoon allemaal aan te gapen. Er waren ook andere marokkaanse meiden daar maar wij werden echt aangekeken, en ik weet niet waarom.
We zijn dan ook niet lang gebleven, we zijn echt na een uurtje weg gegaan omdat ze gewoon irriteerden met hun blikken.
En ik heb gezegd dat ik de volgende keer naar een zwembad ga waar geen marokkanen kom, maar waar vind ik zo n zwembad.
Ik zou graag jullie mening hierover willen hebben, maar echt serieuse reacties a.u.b.
Groetjes laila
beste laila, je moet de mensen en hun blikken om je heen vergeten.
het is jou dochter en ook heel erg belangrijk dat je tijd met haar besteed, ik weet niet hoe oud jou dochter is maar het is wel heel belangrijk dat je met haar mee gaat.......je kunt een kind niet alleen laten gaan.
en als ik in de stad loop voel ik ook die blikken van vele marokkanen, zie zullen ook altijd blijven waar je ook bent.
Meid laat je niet wegjagen!!!! thella.......xxx Chaima xxx
tante jij haalt de woorden uit mijn mond!!!!!!!
dulce_lamia
01-03-2004, 15:40
Wat draag je dan?
lady_khadija
01-03-2004, 15:55
kijken doen ze toch altijd......of het nou in de stad is of in het zwembad...
yasmina_laila
01-03-2004, 16:22
Bedankt voor jullie reactie s.
En ik draag gewoon een zwempak en mijn dochter is 1 jaar en 8 maanden en die laat ik nooit in mijn leven alleen gaan of met iemand anders alleen met mijn zus. en ik werk de hele week en ik wil het weekend met mijn kind door brengen door met haar te gaan zwemmen en zo.
En ze heeft het gisteren heel erg leuk gevonden en ik ga zeker vaker met haar maar niet naar het zwembad waar ik gisteren was.
Groetjes laila
whitepurl
01-03-2004, 17:12
Lieve schat... Ga nou maar gewoon lekker met je kleine zwemmen.. je weet marokkaane kijken en praten altijd.. maak niet uit waar ze je zien..doe alsof je zie niet ziet!!!
geniet van de tijd dat je met je kleintje kan door brengen..
doei odie
Maghrabia18
01-03-2004, 17:37
Gewoon lekker zwemmen met je kleine... En je moet je zeker Niet belemmerd voelen door achterlijke blikken van zulke mensen....
sweet_nadoria
01-03-2004, 18:54
Hey meis ...
Wallah dat lijkt me te gek ...
Lekker met je kind tijd doorbrengen en laat die anderen lekker kijken ...
Daar moet je echt lak aan hebben denk lekker aan je eigen en je kind !!!
Wallah ik zou zeggen ga der voor en geniet er lekker van !!!
Liefs,
S. Nadoria
Lady_moi
01-03-2004, 19:11
Nee das hchouma in badpak zwemmen jij als volwassen marokkaanse vrouw. Schaam u.
En over u kind maak u ma nie druk die leert wel op school zwemmen.
mi_lou_da82
01-03-2004, 20:14
sorry hoor maar ik zou lekker gaan zwemmen!
KIjken doen ze toch wel met badpak bikini jurkje erover ze kijken toch wel!
Ga gewoon naar een rustige zwembad zonder al die blikken jij weet wel wat het beste is voor jou en je kind!
Volgens mij is er in de meeste zwembaden ook zwemmen voor moeder en kind. Dan kun je ongestoorder genieten. Informeer eens bij het zwembad. Dat is ook heel gezellig, omdat er dan meerdere moeders met hun kleine kind zijn en dan krijg je ook leuke adviezen over hoe je leuk kan spelen met je kleine. En het is echt heel leuk en ontspannend om te zwemmen met je kind. Heb ik zelf ook veel gedaan met m'n dochtertjes. Heerlijk en ook je kindje geniet. Zeker weten.
Succes en groetjes van een andere moeder
ik_oke_is
02-03-2004, 13:12
Origineel gepost door Perez
Volgens mij is er in de meeste zwembaden ook zwemmen voor moeder en kind. Dan kun je ongestoorder genieten. Informeer eens bij het zwembad. Dat is ook heel gezellig, omdat er dan meerdere moeders met hun kleine kind zijn en dan krijg je ook leuke adviezen over hoe je leuk kan spelen met je kleine. En het is echt heel leuk en ontspannend om te zwemmen met je kind. Heb ik zelf ook veel gedaan met m'n dochtertjes. Heerlijk en ook je kindje geniet. Zeker weten.
Succes en groetjes van een andere moeder
Deze tip lijkt me de beste,
kijk mevrouwtje, we kunnen wel zeggen van let niet op die marokanen
en ze kijken altijd enzo, maar daardoor voel jij je daar in dat zwembad
niet beter op je gemak;
dus informeer eens naar dagen en uren dat alleen vrouwen
en kinderen mogen komen ofzo ;
zelfs in ons DORP hebben ze zulke dagen :hihi:
veel succes
;)
faaatje66
02-03-2004, 13:36
Origineel gepost door yasmina_laila
Salaam Allemaal
Ik had graag een vraagje je aan jullie.
wat vinden jullie ervan als een moeder met haar dochter/zoon naar het
zwembad gaat op een zondag.Vinden jullie dat kunnen of zeggen jullie een vrouw heeft niks op een zwembad te zoeken.
Het is namelijk zo ik ben een alleenstaande moeder en ik zou graag met mijn kind naar het zwembad willen gaan , want ze is namelijk zo gek op water en ik wil ook graag dat ze leert zwemmen.
Het ziet zo ik was gisteren(zondag) met haar naar het zwembad en toen ik binnen kwam was het daar voel met marokkanen en die zaten mij gewoon allemaal aan te gapen. Er waren ook andere marokkaanse meiden daar maar wij werden echt aangekeken, en ik weet niet waarom.
We zijn dan ook niet lang gebleven, we zijn echt na een uurtje weg gegaan omdat ze gewoon irriteerden met hun blikken.
En ik heb gezegd dat ik de volgende keer naar een zwembad ga waar geen marokkanen kom, maar waar vind ik zo n zwembad.
Ik zou graag jullie mening hierover willen hebben, maar echt serieuse reacties a.u.b.
Groetjes laila
ging je zwemen of gewoon kijke?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.