Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mekowed leven

terugplanker01
01-12-2008, 23:24

De laatste tijd merk ik steeds dat het leven tegenzit paar dingen gedaan om zehma snel geld te verdienen waar ik totaal niet trots op ben, elke dag wordt ik wakker met geen doel in mijn ogen ik weet echt niet hoe het komt. Het maakt niet uit wat ik doe daar heb ik geen voldoening aan. is dit echt wat leven te bieden heeft diploma halen en dan rest van je leven werken? ewa ik weet het allemaal niet geef jullie mening maar hierover.

Blizzard
01-12-2008, 23:37
Dit leven gaat erom dat je je de test doormaakt voor het volgende eeuwige leven. Dus doe wat goed is. Haal diploma, werk een paar jaar en open een eigen bedrijf bijvoorbeeld. Ga dan naar Marokko of waar je wilt. De wereld is groter dan je denkt.

miss_a3wie
01-12-2008, 23:38
Dit leven gaat erom dat je je de test doormaakt voor het volgende eeuwige leven. Dus doe wat goed is. Haal diploma, werk een paar jaar en open een eigen bedrijf bijvoorbeeld. Ga dan naar Marokko of waar je wilt. De wereld is groter dan je denkt. :goedzo: mooi gezegd

MyNameWasTaken
01-12-2008, 23:41
Dit leven gaat erom dat je je de test doormaakt voor het volgende eeuwige leven. Dus doe wat goed is. Haal diploma, werk een paar jaar en open een eigen bedrijf bijvoorbeeld. Ga dan naar Marokko of waar je wilt. De wereld is groter dan je denkt. Inderdaad mooi gezegd, maar veels te makkelijk gesteld...

terugplanker01
01-12-2008, 23:51

allemaal makkelijk gezegd maar door de omgeving waar ik woon heeft invloed op mij, jongens die het gemaakt hebben in de snuifhandel op 20 jarige leeftijd en hebben niet eens diploma welou snapje

miss_a3wie
01-12-2008, 23:55
is er geen oplossing voor jou om naar een andere omgeving te verhuizen??

Nassira4you
02-12-2008, 00:11
Gelukkig dat jezelf inziet dat je verkeerd bezig bent. Ik weet niet hoe oud je bent, maar er is vast wel iets wat jij graag wilt doen in dit leven?! Schrijf die dingen op, maak een lijstje, wat is te bereiken op een korte termijn en wat op een langere termijn?! Creeer zelf de mogelijkheden om dit te doen, assertiviteit! :D Probeer dan daar aan te werken. Het is daarbij erg belangrijk om de juiste mensen om je heen te hebben, dus geen verkeerde vrienden. En nee, het leven is niet alleen maar diploma halen en werken. Geniet van het leven op een eerlijke manier met geld dat je eerlijk hebt verdiend. Hoe meer jij (toe)geeft aan het leven, hoe meer (dankbaarheid) jij er voor terug krijgt. And don't take anything for granded, cuz life is grand! Het beste, Nassira