Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse jongens???

Pagina's : [1] 2

miss_saliha
01-03-2004, 14:29

Is het mogelijk dat jullie serieus kunnen zijn?? met serieus bedoel ik in alles wat om je leventje draait! bijv. als je een meiske hebt ontmoet,kunnen jullie echt niet serieus zijn?? :rolleyes: graaag serieuse reacties...anders hoef je niet te reageren!! :D

Johanna
01-03-2004, 14:31
Daar gaan we weer...

tatouzient
01-03-2004, 14:31
slechte ervaringe gehad :rolleyes: Tatou.

miss_saliha
01-03-2004, 14:33
Origineel gepost door Johanna Daar gaan we weer... Daar vroeg ik niet om!!! :kwaad: Trouwens....ik wil het gewoon weten,waarom reageer je als je het al een keer hebt gehad!!

miss_saliha
01-03-2004, 14:34

Origineel gepost door tatouzient slechte ervaringe gehad :rolleyes: Tatou. nee hoor....ben gewoon nieuwsgierig!!

ik_oke_is
01-03-2004, 14:36
Origineel gepost door miss_saliha Is het mogelijk dat jullie serieus kunnen zijn?? met serieus bedoel ik in alles wat om je leventje draait! bijv. als je een meiske hebt ontmoet,kunnen jullie echt niet serieus zijn?? :rolleyes: graaag serieuse reacties...anders hoef je niet te reageren!! :D jah het lukt wel hoor; maar dan moet je héél lekker zijn :maf:

durex
01-03-2004, 14:37
tuurlijk kan ik serieus zijn . als het meisje mijn hart veroverd en mij zo gelukkig maakt dat ik meerdere momenten op een dag aan haar moet denken , dan ben ik de meest serieuze jongen die er bestaat ( opeens)

Nassimatje
01-03-2004, 14:38
Tot nu toe, heb ik 10000 van zulke topics gelezen. Iedereen heeft het over serieus zijn, serieus dit of dat. Neem je leven toch niet zo serieus meid!!!! Over Marokkaanse jongens kan ik boeken schrijven en ik raak gewoon niet uitgeschreven. Ze zijn allemaal verschillend. de ene wil huisje, boompje, beestje. Maar de ander wil lekker vrij zijn en doe wat hij wil. Dus meid, het gaat erom wie je tegen. Ik hoop voor je dat je een serieuse jonge tegen komt ;)

miss_saliha
01-03-2004, 14:38
Origineel gepost door missoujda15 JA MENSEN MOGEN NIEUWSGIERIG ZIJN...MAAAR KIJKE JE HEBT OOK MEISJES DIE ERVARING HEBBEN EN DAAR BEDOEL IK MEE IN ALLLLES....DUSSSSSS JA DAN NEEM IK JE HET NIET KWALIJK DAT JE ZEGT DAAAAR GAAAN WEEEE WEEEER........MAAR DAN MOET JE OOK DER BIJ ZETTEN WAAAROM DAAAR GAAAN WEEEE WEEER...... preciessss......voor haar een weet voor ons een vraag!! :D

Johanna
01-03-2004, 14:39
Origineel gepost door miss_saliha Daar vroeg ik niet om!!! :kwaad: Trouwens....ik wil het gewoon weten,waarom reageer je als je het al een keer hebt gehad!! Dit is al de zoveelste topic over dit onderwerp. Het is misschien 5% procent die zo denkt en ik ben ze nooit tegen gekomen. Het is maar waar je mee omgaat.

miss_saliha
01-03-2004, 14:42
Origineel gepost door Johanna Dit is al de zoveelste topic over dit onderwerp. Het is misschien 5% procent die zo denkt en ik ben ze nooit tegen gekomen. Het is maar waar je mee omgaat. jij moet niet alles in werkelijkheid opvatten wie zegt dat ik ze ben tegen gekomen??DOmmie! het is een vraag,vandaar deze topic!! Mohiem laat maar hangen. :rolleyes:

missgatar
01-03-2004, 14:51
jaaaa die boys altijd he :D het woordje serieus zit niet in hun woordenboek!!!trust me;)

Kolombia
01-03-2004, 17:03
Hey... Ik kan heeeeeeeeeel serieus zijn, wat liefde betreft. IK ben best gevoelig, ik kan heel erg goed zien hoe een meisje zich voelt als ze is gebruikt door een jongen!!! En als ik dat allemaal zie, ben ik nooit bereid om een meisje te gebruiken. Dus een meisje gebruiken, vindt ik persoonlijk geen goede zaak!!! Dus meisjes, hier heb je een jongen die serieus is!!!

miss_saliha
01-03-2004, 17:07
Origineel gepost door Kolombia Hey... Ik kan heeeeeeeeeel serieus zijn, wat liefde betreft. IK ben best gevoelig, ik kan heel erg goed zien hoe een meisje zich voelt als ze is gebruikt door een jongen!!! En als ik dat allemaal zie, ben ik nooit bereid om een meisje te gebruiken. Dus een meisje gebruiken, vindt ik persoonlijk geen goede zaak!!! Dus meisjes, hier heb je een jongen die serieus is!!! wooowww tbarekellah 3lik...mooi gezegd jongentje :Iluvu:

Kolombia
01-03-2004, 17:12

Thanks Miss Saliha

Pagina's : [1] 2