Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : het is over!! En ik ben er kapot van

LZN
01-03-2004, 11:31

Afgelopen weekeinde gebeurde hetgeen waar ik al voor vreesde. Mijn allerliefste vriendin heeft het uitgemaakt en dat omwille van mijn ex. Mijn ex bleef me lastig vallen en ik kon de stap niet nemen om een ander nummer te nemen. Wat ik niet doorhad is dat mijn ex hier juist op uit was: ze wilde ons uit elkaar halen en dat is haar nu gelukt ook. Mijn pareltje, mijn diamantje, mijn schatje kon het allemaal niet meer aan en heeft er daarom ene punt achter gezet. Gelijk geef ik haar, want wat moet ze met zo’n klootzak al sik die haar alleen maar pijn aandoet. Ik mis haar enorm en wil haar heel graag terug. Ik durf haar echter niet op te bellen of op te zoeken, bang voor haar reactie. Om de minuut kijk ik naar mijn telefoon in de hoop dat zij mij belt of een smsje stuurt. Ik heb haar tig keren gebeld, maar dat hij overgaat, heb ik al opgehangen, ik heb nog een smsje in mijn telefoon staan die ik haar graag toe wil sturen. Alleen verdien ik mijn schatje niet. Ik mis haar enorm en ga helemaal kapot van binnen. Ik kan me geen leven zonder haar voorstellen en we hadden ook nog eens trouwplannen. Ik weet nu niet hoe ik verder moet. Ik mis mijn schatje gewoon en kan me zelf voor mijn kop slaan dat ik het zo ver heb laten komen. :huil: :huil: :huil: :huil: :huil:.

BintElmagreb
01-03-2004, 11:38
Ja.....................niet zo slim. :jammer:

LieveMeisje
01-03-2004, 11:40
:( ik heb je geen medelijden....

minora
01-03-2004, 11:46
Neem een nieuwe nummer, Bel haar of Sms... En vertel dat zij alles voor je is en stel voor om bij haar ouders te komen

DOUKALIA18
01-03-2004, 11:56

neem een nieuw nummer en bel haar op en je moet zeker niet opgeven want dat wil die ex van jou juist. Je moet moeite doen voor haar

minora
01-03-2004, 12:25
Origineel gepost door nestaboy Ik wil haar heel graag vertellen dat zij voor mij alle sbeteknt, dat zij de zin van mijn leven is, dat zij de meid is met wie ik mijn leven wil delen en niemand anders..... Alleen ik durf het niet, ik heb haar veel te veel pijn gedaan en ben bang voor haar reactie De dingen die je hier zet, moet je haar vertellen.. Een nee heb je en een ja kun je krijgen ;)

JustAGirl22
01-03-2004, 12:26
Wat ik niet begrijp is je zegt zelf en zo te lezen ben je helemaal gek van haar wel dan heb ik één vraag voor jou WAAROM HEB JE HAAR DAN ZOVEEL PIJN GEDAAN????? Als je echt van haar hield dan had je je nr. verandert zonder te aarzelen maar nee tot ze jou de rug keert valt je frank dat je van haar houd!! Ze zeggen ..je weet weet pas wat je had als het er niet meer is.Ik denk dat je nu pas beseft dat je echt van haar houd... nu hopen dat ze jou dit vergeeft en verder wil met jou maar doe haar dan geen pijn dan maak je zulke dingen niet mee!!! beslama

GaStVrOuW_NadYa
01-03-2004, 12:49
Origineel gepost door nestaboy Afgelopen weekeinde gebeurde hetgeen waar ik al voor vreesde. Mijn allerliefste vriendin heeft het uitgemaakt en dat omwille van mijn ex. Mijn ex bleef me lastig vallen en ik kon de stap niet nemen om een ander nummer te nemen. Wat ik niet doorhad is dat mijn ex hier juist op uit was: ze wilde ons uit elkaar halen en dat is haar nu gelukt ook. Mijn pareltje, mijn diamantje, mijn schatje kon het allemaal niet meer aan en heeft er daarom ene punt achter gezet. Gelijk geef ik haar, want wat moet ze met zo’n klootzak al sik die haar alleen maar pijn aandoet. Ik mis haar enorm en wil haar heel graag terug. Ik durf haar echter niet op te bellen of op te zoeken, bang voor haar reactie. Om de minuut kijk ik naar mijn telefoon in de hoop dat zij mij belt of een smsje stuurt. Ik heb haar tig keren gebeld, maar dat hij overgaat, heb ik al opgehangen, ik heb nog een smsje in mijn telefoon staan die ik haar graag toe wil sturen. Alleen verdien ik mijn schatje niet. Ik mis haar enorm en ga helemaal kapot van binnen. Ik kan me geen leven zonder haar voorstellen en we hadden ook nog eens trouwplannen. Ik weet nu niet hoe ik verder moet. Ik mis mijn schatje gewoon en kan me zelf voor mijn kop slaan dat ik het zo ver heb laten komen. :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: Vuile ke.hba. :kwaad: Wat ga je een relatie voor het huwelijk aan.....Je bent gewoon een mannelijke H.oer :hihi:

Afrodite
01-03-2004, 12:50
Nou, kennelijk laat je ex je niet helemaal koud, want anders had je je nr. wel veranderd. Je wilde gewoon van twee walletjes eten, maar ik ben blij dat je huidige ex dat heeft ingezien en je de bons heeft gegeven.