Bekijk originele versie : Ff een vraagjuh voor de Maroc Boyzz!!!
meisjemeisje
01-03-2004, 11:25
.,....
wat denk je nou zelf!!!! zelfs ik als meisje zou ik geen jongen willen die 'n hele kudde meisjes heeft gehad!!!!!!!!!!!!!
Sweet_Yasmin
01-03-2004, 13:25
Origineel gepost door L'HBIBA
wat denk je nou zelf!!!! zelfs ik als meisje zou ik geen jongen willen die 'n hele kudde meisjes heeft gehad!!!!!!!!!!!!!
:goedzo: je haalt de woorden uit m'n mond!
ik_oke_is
01-03-2004, 13:29
Origineel gepost door meisjemeisje
:) He kheb hier ff aan de Marokkaanse jongens :)
Willen jullie alsjeblieft eerlijk antwoorden?? THNXXX :D
Wat hebben jullie liever? Een Mooi Marokkaans meisje die jullie als vriendine nemen/hebben, die veel verstand & ervaring heeft op het gebied van Knuffelen, Strelen en Zoenen en die al een aantal Ex-en heeft??? ;)
Of hebben jullie liever een Mooie Marokkaans Meisje die nog helemaal geen Ex-en heeft en die helemaal geen verstand heeft van Knuffele, Strelen & Zoenen. En dat jij de eertse voor haar bent met wie ze dit allemaal doet....
Ben hier eg heel beniewd na, Bedankt alvast voor de reactie!!! :rolleyes:
:zwaai: :zwaai:
P.S KHOOR VAN JULLIE JONGENS..........................
heb je lang over deze vragen moeten nadenken :hihi:
:maf:
Kawtarina
01-03-2004, 13:45
Meid je maakt zeker weten een grapje!!!!!!!!! hahahahahahahahahaha
Toch? :maf2:
Seg als dat meisje dat nu een interessante vraag vind Laat haar dan toch :confused:
Maar eerlijk gezegd denk ik een jongen je niet snel zal geloven als je zegt dat je nog nooit hebt gekusd en dergelijke. Maar dit bewijst gewoon dat ze nog nooit een fatsoenlijk meisje hebben gehad: ja toch?!
Nassimatje
01-03-2004, 14:31
uuhhh dames,
Deze vraag was niet voor jullie bedoeld hoor , maar voor de mannen. Dus ik wil liever hun reactie horen dan die van jullie...dus conclusie SHUT UP :kwaad:
Origineel gepost door Nassimatje
uuhhh dames,
Deze vraag was niet voor jullie bedoeld hoor , maar voor de mannen. Dus ik wil liever hun reactie horen dan die van jullie...dus conclusie SHUT UP :kwaad:
KLOPT ALS EEN BUS
Eigenlijk ben ik ook wel een beetje nieuwsgierig naar hun reacties.
Waar blijven die boyz eigenlijk????
Nassimatje
01-03-2004, 16:27
ewaaa boyyzz waar blijven jullie, is er echt niemand die hier een serieus antwoord op wiil geve
L7hobi_zina
03-03-2004, 18:44
Ik denk dat de 1 ander is dan de ander...
de 1 zou een meisje hebben met ervaring.., en de ander weer niet..!
Ik zelf zou willen dat mijn mannetje niet echt ervaring heeft net als mij..., en we er samen achter en uit komen is het beter.... :o
:zwaai:
Is er zoiets als verstand hebben van knuffelen? :maf:
Zonder ex natuurlijk, euh ook al ben ik geen jongen :maf:
Ain_Sfa_Sscarr
03-03-2004, 18:55
Origineel gepost door Nassimatje
uuhhh dames,
Voor zover ik weet is dit forum voor iedereen bedoeld,
maar kvraag je wel uit beleefdheid: Mag ik ook antwoorden???? :rolleyes:
Doe het toch wel :D
Zoals iedereen al zei, meid wat denk je zelf?
Ik weet het is een lastige vraag, maar doe je best, heb alle vertrouwen in je.
Tip: Denk gewoon met je hersenen :rolleyes:
Succes lieverd :zwaai:
WomenInBlack
03-03-2004, 18:57
wie zou er een afgelikte boterham wille....????
is toch nie lekker :o
Thaiboxer__Mo
03-03-2004, 19:21
Wat hebben jullie liever? Een Mooi Marokkaans meisje die jullie als vriendine nemen/hebben, die veel verstand & ervaring heeft op het gebied van Knuffelen, Strelen en Zoenen en die al een aantal Ex-en heeft??? ;)
Of hebben jullie liever een Mooie Marokkaans Meisje die nog helemaal geen Ex-en heeft en die helemaal geen verstand heeft van Knuffele, Strelen & Zoenen. En dat jij de eertse voor haar bent met wie ze dit allemaal doet....
Mijn droom is gewoon een lieve vrouwtje... MET EEN HARTJE...... die weet wat ze doet en waar ze staat....
Die weet wat ze wil en sterk in d'r schoenen staat.......
Het zal me hartje breken als ik later tehoren krijg dat ze door die en die aangeraakt is......
En m'n vrouwtje zal het zelfde terrug krijgen en zal NOOIT spijt krijgen van mij......
EN HAMDOELILAH hoef ik niet te klagen!!!!
MIJN schatje is :goedzo: ;) :Iluvu:
Dit is dus echt vragen naar de bekende weg.
Maar ik zal mijn best doen omdat ik weet dat Marokkaanse meisjes toch niet zo pienter zijn.
Nou het is precies hetzelfde als een afgelikte boterham en een verse boterham.Ik zou in de eerste instantie gaan voor het schone meisje maar ik kan begrijpen dat sommige voor de afgelikte gaan ze heeft bijv. ervaring in het vak en het hoeft geen maanden te duren voor de eerste zoen.Maar aan de andere kant is er ook gelijk de spanning van af waardoor het saai word.Het verschilt bij de meeste jongens ook. :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.