Bekijk originele versie : Verzekering!!
Technicus
01-12-2008, 14:34
Hallo Dames en heren,
Ik ben nu verzekerd bij de Menzis. Hier moet ik een premie van 110EURO per maand betalen.
Nu hoor ik via via dat er veel minder wordt betaald aan premie. Hoe kan dit, ben ik misschien verkeerd verzekerd. Ik ben namelijk student aan de HBO te Utrecht(kan je dan ook korting krijgen). Nu vraag ik me af waar zijn jullie verzekerd en waar betaal de het minste premie per maand.
Graag wil ik jullie hulp als het kan
Ik betaal ook ongeveer 110 euro :)
Ik heb ook menzis .. en studeer ook aan de HU ..
Na mijn weten kan het niet minder .. tenzij je een ander zorgverzekeraar neemt en een ander pakket .. meestal zie je reclame van 55 euro enzo .. maar meestal zitten de belangrijkste verzekeringen daar niet bij in
ladyrkempoe
01-12-2008, 16:18
Ik betaal ook ongeveer 110 euro :)
Ik heb ook menzis .. en studeer ook aan de HU ..
Na mijn weten kan het niet minder .. tenzij je een ander zorgverzekeraar neemt en een ander pakket .. meestal zie je reclame van 55 euro enzo .. maar meestal zitten de belangrijkste verzekeringen daar niet bij in
Ik betaal 150 euro per maand bij Zilveren Kruis. Ik heb wel alles verzekerd.
Ik betaal 150 euro per maand bij Zilveren Kruis. Ik heb wel alles verzekerd.
ik betaal 110
zorgverzorgd 92 euro
garant midden 2 14.75 ( gebruik heb voor een bril die ik nooit draag, alleen moet ik nu wel eentje aanschaffen .. voor het rijden .. 80 euro wordt vergoed door menzis .. de rest door de belastingdienst :) ( alleen dit jaar nog 2008) dan moet ik de rest zelf betalen
Tandverzorgd 2 13.25 ( 2 x perjaar controle .. verder gwn goedj e tanden verzorgen :) )
Ik sta wel bij mijn vader verzekerd, hij krijgt 25 euro korting .. ( groepskorting)
je kan vanaf 55 euro je eigen verzekeren maar dan heb je 500 euro vrijwillige eigen risico + 150 verplichte eigen risico dat is 650 euro in totaal per jaar eigen risico zo gunstig voor mensen die voor minder dan 2 keer naar de dokter gaan in het jaar verder zijn de aanvulnde verzekeringen bijna hetzelfde bij elk verzekering
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.