Bekijk originele versie : ooit gedacht?????? Dat een marokkaans meisjee......
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
LijpeRapsteR
20-10-2002, 15:15
Salaam mensen
Ik ben een marokkaans meisje die songteksten schrijft en rapt alleen wil een eigen cd opnemen ik heb alleen nog producer.
ik wil geen clip maken ofzo Maar ik ben echt bang dat er weer eens geroddelt gaat worden over mij want jullie weten net zo goed als ik dat marokkanen veel gaan lullen als ze zien dat een meisje van hun cultuur iets gaat doen wat de meeste meisjes niet of durven te doen.
Ik wil jullie mening en ik wil graag weten hoe ik dit moet aanpakken
Soekran :confused:
Als ik jou was zou ik dit ideetje maar vergeten..
Hindaatje
20-10-2002, 15:21
Origineel gepost door lelahamka
Als ik jou was zou ik dit ideetje maar vergeten..
hoezo?
Onslaught
20-10-2002, 15:22
he ik zeg aleen dit dame, volg je droom en **** als hun roddelen want stel je voor je maakt het dan ebstaat er nog roodelpres dus waar maak je druk om, d enig is je ouder met hun of over hun meot je je druk maken meid en de rest **** denk er over na tenzij je makkelijk te beinvloeden ben, maar ja dat zij heel veel mensen, nou peace en suks ermee meid en ciaooo bella
LijpeRapsteR
20-10-2002, 15:24
Uhm waarom moet je meteeen zo stoer reageren mvr hamkaatje met je spreek dit maar niet tegen wie denk je wel niet Ik doe wat ik wil wie ben jij Trouwens ik vraag eigenlijk een mening van mensen die normaal zijn En mensen die een beetje volwasseners boven de 18 dus hamkaatje jij mening telt niet mee
Origineel gepost door Onslaught
he ik zeg aleen dit dame, volg je droom en **** als hun roddelen want stel je voor je maakt het dan ebstaat er nog roodelpres dus waar maak je druk om, d enig is je ouder met hun of over hun meot je je druk maken meid en de rest **** denk er over na tenzij je makkelijk te beinvloeden ben, maar ja dat zij heel veel mensen, nou peace en suks ermee meid en ciaooo bella
waarom stimuleer je haar? Wat zij wil doen is niet goed je moet haar juist vertellen dat het niet juist is en niet haar aanmoedigen .
Origineel gepost door LijpeRapsteR
Uhm waarom moet je meteeen zo stoer reageren mvr hamkaatje met je spreek dit maar niet tegen wie denk je wel niet Ik doe wat ik wil wie ben jij Trouwens ik vraag eigenlijk een mening van mensen die normaal zijn En mensen die een beetje volwasseners boven de 18 dus hamkaatje jij mening telt niet mee
meisje als je graag wilt gaan rappen dan doe je dat toch ik wilde alleen proberen te laten zien dat het hraam is en dat je je beter met andere dingen zoals je geloof moet bezighouden. Maar als je denkt dat je het beter weet veel succes en sorry voor mijn goed advies
hoop dat allah je zal vergeven als je t doet byeeeee volwassen meid die je bent en trouwens ik ben bijna 18 dus
LijpeRapsteR
20-10-2002, 15:27
lela hamkaa heel lief van je maar je kan het ook op een andere manier duidenlijk maken begrijp je?~ik respecteer je mening wel
LijpeRapsteR
20-10-2002, 15:31
is het ook haram om een cd te maken voor jezelf als souvenir ???????????????????????
Lady_moi
20-10-2002, 15:35
DIENE HAMKA WEET NIET WAT ZE ZEGT ZE IS OP ALLES JALOERS WAT BETER IS DAN HAAR MEID IK BEN GEEN MAROKAAN (algerijnse)MAAR DOE WAT JE ECHT WILT EN TREK U ER NIKS VAN AAN ALS JE NAAR DIE NEGATIEVE MENSE LUISTERD GA JE NIKS IN U LEVEN BEREIKEN DUS MEID GO FOR IT!!!!! IK WENS U ALVAST VEEEEEL SUCCES
Missrapster
20-10-2002, 15:37
hmmmzzz....ik weet het niet...ik rap zelf ook....en ja ik hoorde dat je niet over de liefde van zingen,en over verliefdheid....dus ben ik maar gaan rappen over dingen die op aarde gebeuren....het kwaad dat heerst...en over de Islaam....
Ik vraag het mezelf ook vaak af...en ben tot een conclusie gekomen...maar eens te stoppen...
Origineel gepost door lady_moi
DIENE HAMKA WEET NIET WAT ZE ZEGT ZE IS OP ALLES JALOERS WAT BETER IS DAN HAAR MEID IK BEN GEEN MAROKAAN (algerijnse)MAAR DOE WAT JE ECHT WILT EN TREK U ER NIKS VAN AAN ALS JE NAAR DIE NEGATIEVE MENSE LUISTERD GA JE NIKS IN U LEVEN BEREIKEN DUS MEID GO FOR IT!!!!! IK WENS U ALVAST VEEEEEL SUCCES
wat heb jij tegen mij zeg? overal mij afsnauwen heb je een probleem of zo?
LijpeRapsteR
20-10-2002, 15:44
Lela hamkaa ik heb niks tegen jou ik ken je niet eens mijn excuses als ik je geraakt heb. Missrapster ik rap ook niet over de liefde maar over het straatleven en dingen die ik meemaak en zie Maar ik was er al heel lang mee bezig drie maanden geleden was ik gestopt met het schrijven maar eergigster heb ik automatish een liedje geschreven Ik kan het gewoon niet loslaten en dat krijg ik nu echt in de gaten Wie zal deze rapster helpen die zo hard opzoek is om haar leven te ontdekken :)
Lady_moi
20-10-2002, 15:46
Origineel gepost door lelahamka
wat heb jij tegen mij zeg? over mij afsnauwen heb je een probleem of zo?
je enerveerd me
Onslaught
20-10-2002, 15:47
lijpster ga gewoon je droom achterna en meer neit ok meid en susk ermee gekkie en he ieder mens heeft wel een talent aleen sommig komen er laat erachter dus, kom op en geloof in je zelf en **** them shit
ps: doei en peace en mogen alle engelen je beschermen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.