Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat moet ik doen...????

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

nadoria86
01-03-2004, 09:53

Ik had eet tijdje geleden een relatie chie maand geleden ofsoo, dat was ook mijn eerste relatie...Maar ik heb het na 3 weken al uitgemaakt......Omdat ik dacht van neeh ik voelnix voor deze jongen,en hij hield egt van mij,dat heb ik toen egt gemerkt...vele toekomst plannen enzo. Hij wou ook om mn hand komen vragen, alleen heb ik toen gezegd dat hij dat beter nie kon doen...hij heeft het toen nog een x duidelijk gemaakt dat hij dat egt van plan was, maar ik zei weer neeh....en nu praat ik soms met hem via msn...hij heeft me vaak gevraagd om weer een nieuwe start te maken, maar ik reageer er gewoon nie op...begin gelijk een ander onderwerp...maar sinds vorige week ofsoo ben ik er eigenlijk egt achtergekome dat ik cker wel wat voor hem voel, het was zoeizo al heel moeilijk om daar achter te komen, omdat dat mijn 1e relatie was..... :( en jah gister sprak ik hem weer, en hij zei toen van als je wil en kon zou je dan bij me willen zijn...en jah daar heb ik nie op geantwoord, ik ben zoiezo ook heel erg verlegen, en jah dat maakt het nog moelijker,dus jah mensen mijn vraag aan jullie is "wat moet ik doen????" en als ik opnieuw wil beginne met hem hoe kan ik het hem dan het beste duidelijk maken, en hou er aub rekening mee dat ik verlegen ben...... ;) AUB alleen serieuze reacties, en als iemand ong hetzelfde heeft meegemaakt zou diegene me dan aub willen helpen.... HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl erg bedankt allemaal beslama nadoria :zwaai:

Allure_80
01-03-2004, 10:33
Lieve meid, ik heb 1 advies voor je: Go For It!!!! Echt waar, deze jongen is helemaal weg van je. Hij wil jou en niemand anders; jij bent erachter gekomen dat je veel voor hem voelt; hij is de eerste bij wie je zoveel voelt... nou, ik zou zeggen, maak er iets moois van! En wat je verlegenheid betreft... Ja, als hij het weer via msn vraagt, dan moet je maar misschien via msn antwoorden, begrijp je wat ik bedoel. Hij ziet je niet... En als je het hebt verteld, dan valt er ook wel een last van je schouders af, kun je meer aan het idee wennen en misschien neemt je verlegenheid iets af en als jullie dan een afspraak maken om alles te bespreken, gaat het misschien ook wat lekkerder....allahoe a3lam... Maar geef hem een kans... Ik wens je veel succes en geluk! Allure

minora
01-03-2004, 10:42
Ga d'r voor meiske!! Hij wil om je hand komen vragen. Vertel hem dat je verlegen bent en dat je wilt dat hij daar rekening mee houdt. Maak duidelijke plannen. Geef precies aan wat je wil (en niet wil). Zo'n persoon moet je niet laten gaan.. Veel succes en geluk meid

shetherapy
01-03-2004, 10:43
stuur hem sms ...

MisssKoezina
01-03-2004, 11:25

Origineel gepost door shetherapy stuur hem sms ... Ik denk beter dat ze hem moet spreken.... het enigste wat ik LAF vind is om een sms te sturen!!!! :(

nadoria86
01-03-2004, 22:06
ooh egt bedankt voor al jullie adviezen,egt bedankt!!!! Maar dan had ik nog een vraagje hoe maak ik hem duidelijk dat ik eigenlijk tog wel wat met hem wil....en nie zegge van jah gewoon zegge: ey weet je zeg gewoon ik wil je wel terug nemen, daar heb ik nie zoveel aan....kan iemand me vertelle hoe ik dat het beste kan doen??? alvast heeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt dikke kus nadoria

minatje83
01-03-2004, 22:18
vind je 3 weken niet te kort, om gelijk iemand ten huwelijk te vragen/te houden?!Ik wil niet vreemd doen, maar pas aub goed op!

Ayliah
01-03-2004, 22:21
Origineel gepost door minatje83 vind je 3 weken niet te kort, om gelijk iemand ten huwelijk te vragen/te houden?!Ik wil niet vreemd doen, maar pas aub goed op! Ja inderdaad, ik wou net zeggen.

nadoria86
01-03-2004, 22:26
jah ik had3 weke met hem, maar kende m al voordat ik wat met hem had..snappie...

nadoria86
02-03-2004, 10:24
hmm neeh liever nie , daar ben ik nog nie aan toe...ik ben namelijk 17 jaar...

nadoria86
02-03-2004, 15:20
ewa mensen niemand meer die mij nog meer adviezen kan geven???????????????????

shetherapy
03-03-2004, 11:46
.. hoezo "vind ik te LAF om een sms te sturen" .. "MisssKoezina".. ? .. allereerst ze zegt zelf ik ben te verlegen .. stuur een sms ik wil met je praten etc.. ze weet zelf beter wat ze erin kan plaatsen .. aankondigen dat je wilt praten .. ik neem aan dat je zelf ook begrijpt dat je niet in een sms plaatst "ik wil je terug ik ben te verlegen" .. hmmmzzzzzz .. En meissie bel/sms toch dat je wilt praten en gooi het eruit of haal .. die zenuwpillen hij de drogist .. neem er een paar in voor je gaat misschien dat het helpt .. ? ..

sweetsorya
03-03-2004, 12:04
GO FOR IT GIRL deze jongen geeft echt om je en zoals hierboven al werd gezegd zeg hem dat je velegen bent en maar als ik jou was zou ik wel eerst kijken of hij het wel allemaal meent en vraag hem om eerst je hand te komen vragen dan hoef je ook niet zo stiekem te doen dan zijn je ouders er ook van op de hoogte en je kan dan echt zien of die jongen om je geeft want meisje een jongen komt echt niet zomaar naar je huis dan moet hetecht een sierues jongen zijn ik weet niet of dit genoeg is voor jou maar meisje mijn woorden zijn allen laat deze jongen niet gaan als hij echt is wie hij voor doetxxxxxxxxxxxxxxx-

nadoria86
03-03-2004, 14:38
dank jullie allemaal voor jullie mening!!!!!!!!!!!!!!! Im ga nog f denken, moet wel de juiste beslissing nemen, en dan ga ik actie ondernemen ;-) egt bedankt allemaal!!!!!!!!!!!! dikke kus nadoria!!!

missblunder
05-03-2004, 14:15

salam 3alajkom warahmatoelah wabarakatoeh, Weetje wat mij opvalt, dat de meeste mensen die hier hebben gerageerd alleen naar zijn gevoel kijken. Als hij van je houdt dan hoeft het niet te betekenen dat jij ook hetzelfde voor hem hoeft te voelen. Je zegt wel van dat je misschien iets voor hem voelt, maar misschien kan dat zijn omdat hij jouw te vaak ermee heeft geconfrenteerd. Ik heb een gouden tip voor jou.... luister altijd naar jouw gevoel, want uiteindelijk leef je alleen met jezelf. Doe niet iets waar je later spijt van gaat krijgen en zejdoen als je nog niet aan trouwen denkt, wat wil je dan een haram relatie? vergeet niet dat we door onze dagelijkse gedrag genoeg zonden maken, laat staan dat er een haram relatie bijkomt. Maar het kan ook zijn dat hij jouw afschrikt door nu al over trouwen te beginnen, heb ik namelijk ook een keer meegemaakt. Ik wist nog niet eens wat ik voor hem voelde en hij begon al onze toekomst plannen te creeeren. Het was echt een opluchting toen ik daar achter een punt had gezet. En ALLAHOE A3LEM.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17