Bekijk volle/desktop versie : Heddi Hiya 7hyati



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

20-10-2002, 15:00
Het is Zaterdag middag het is een regenachtig dag Ilhame wordt wakker, en denkt bij er zelf waarom gaat het regenen ze had vandaag een afspraak met haar vriend Soufjen. Ze kijkt op haar wekker ze schrikt ze ziet dat het al 12 uur is snel gaat ze de douche in want ze had half 2 met hem afgesproken. Ze hoort haar moeder weer zeuren waar ze na toe gaat ze zegt gewoon dat ze na de stad gaat met Samira haar vriendin, ze denkt altijd die gezeik van me Moeder maar ja ze maakt zich zorgen om niks. ik ben klaar met douchen en sta in me kamer in de kast te kijken zoals gewoonlijk weet ik niet wat ik aan moet doen, maar het is behoorlijk koud uiteindelijk kies ik toch voor een lekkere warme coltrui en een pantalon en ik doe er onder me sjieke hakjes die ik van Soufjen had gekregen. Soufjen is echt zo´n Lieve jongen hij koopt alles voor me heeft een vetten wagen ik heb hem via chat leren kennen,hij is 23 jaar hij ziet er goed verzorgt uit, maar hij weet eigenlijk niet dat ik 15 ben ik heb tegen hem gezegt dat ik 17 ben daar had hij geen moeite mee ik hou hem ook een beetje voor de gek iedereen weet dat ik met andere jongens fleurt naast Soufjen heb ik nog een andere vriend Hicham hij komt uit adam ik zelf kom uit Eindhoven. ik houd er niet zo van om met jongens uit te gaan uit Eindhoven want je weet krijg je meteen roddels van. Snel kijk ik nog èèn keer in de spiegel en groet me moeder. ik ren snel zodat ik de bus nog haal na station hij zou me ophalen op station, hij zelf komt uit Rotterdam. daar zie ik hem dan staan zoals altijd staat ie naast z´n auto en altijd z´n telefoon in z´n handen hij ziet me staan en loopt naar me toe ikgroet hem met de 4 normale kusjes en ga in de auto zitten. hij groet me en vraagt hoe het met me gaat? hij vraagt of ik mee ga na Amsterdam hij wil kleren gaan halen, en ik stem toe daar zitten we dan in z´n auto maar ondertussen zit ik aan Hicham te denken als hij mij nou zit met Soufjen hoe zou hij gaan reageren...



Dit is de eerste stuk ik schrijf later verder laat een berichtje achter als jullie vinden dat ik verder moet schrijven!!!

beslema

20-10-2002, 15:08


Leuk begin, ga zo door

20-10-2002, 15:09
ps>is het waar gebeurd of is het verzonnen?

20-10-2002, 15:11
ga door meid je meot neit stoop kom door gaan en lees ook die van mij als je wil ok maar je meot dorgaan nou hoort het wel of lees het wel, peace en ciaooo bella

ps: laat ik het zo zeggen je moet door gaan gekkie hahahah

20-10-2002, 15:13


leuk begin
kom op met je vervolg

20-10-2002, 15:34
Lijkt me een leuk om te lezen.
Enne hopelijk komt ze Hicham niet tegen, wat eigenlijk wel voor zich spreekt.

XXX-jes Riffia

20-10-2002, 15:49
Salaam,


Leuk begin stukje.
Dit zal niet zo goed aflopen denk ik.
Maaar ga verder ik ben eerrguuuuggg nieuwgierig hihihihi

Ma3a salamaaa

20-10-2002, 15:51
Eindelijk waren we aangekomen in Amsterdam, we moesten bijna een kwartier zoeken voordat we parkeer plaats hadden gevonden. Eindelijk we gingen toen eerst wat drinken bij V&D boven bij `La Plage` we kletsten wat bij ik voel me zo goed bij hem, we leken net als of we man en vrouw waren. toen gingen we op zoek na schoenen en kleren voor hem. ik had voor hem schoenen uitgekozen en een mooie armani broek en een mooie bloesje erbij later gingen we na een sjieke restaurant handen we daar lekker gegeten, wat me opviel was dat hij heel veel mensen kenden maar jah vind het gek met al die zaken die hij doet. hij heeft me eerlijk verteld dat ie dat doet, maar ik vind het helemaal niet erg want waarom ik eigenlijk bij hem blijf is dat hij veel geld heeft. toen wel klaar waren met eten gingen we nog na Douglas hij wou parfum halen hij had de nieuwste geur van Armani gehaald en had voor mij ook Armani gekocht langzamen rand begont het tijd te worden ik moest naar huis hij bracht me naar huis en zij dat hij me vanavond zou Bellen
Thuis aangekomen groete ik me moeder en me vader me ouders waren erg vrolijk, me kleine zusje zat weer te vervelen ik heb een kleine zusje van 5 en een broertje van 1,5 jaar maar ik vind dat me moeder me niet echt marokaans heeft opgevoed heel vernederlandst, dat zeggen me Familie uit marokko ik kom uit Tanger ik vind het zo leuk als ik naar marokko ga om eerlijk te zeggen niet om me familie te bezoek en maar om lekker van de vakantie te genieten dit jaar gaan we ook inscha allah ik heb er echt zin in maar we gaan jammer genoeg wel wat later want me zusje heeft later vakantie. ik ga na boven en zet me computer aan ik had effe zin om te msnen, er waren veel mensen online hicham was ook online ik ging de hele tijd met hem praten hij is echt een mooie jongen hij vroeg of ik met hem kon afspreken ik stemde toe alleen jammer dat hij geen auto heeft maar ik zei dat ik wel na Amsterdam zou komen, dat vond hij goed. ik bleef nog even op msn en ging er rond 12 uur af. ik kon niet slapen ik zat te denken als Soufjen daar nou is of als Hicham mij een keer met Soufjen gaat zien, maar ik geruststelede me zelf dat dat nooit zou gebeuren en zo veel ik in slaap. ik werd al vroeg gewekt door me zusje ze is zo schatig, ze is altijd zo vroeg wakker en dan maakt ze me wakker, nadat me zusje na beneden gaat gaat me telefoon over ik zie op de beeld dat het Hicham is ik neem op. ik zeg : hallo , hij zegt: hey schatje alles goed, ik zeg: dat alles perfect is en hij vraagt of ik een vriendin mee kan nemen want hij wil z´n vriend meenemen voor haar. ik stem toe en ik vind het goed. als hij ophangt bel ik Samira meteen mee en vertel haar of ze meegaat zei dat ze meteen over een half uur zou ze komen ik haast me snel onder de douche en net ben ik klaar hoor ik Samira me moeder groeten, Samira ken ik al vanaf kleins af aan we zijn heel goed bevriend ze is echt heel lief meisje ze kan heel goed met me moeder opschieten alleen zij is net de tegenover gestelde me moeder hoopte altijd dat ze een dochter had net als Samira. Ik roep Samira en zeg dat ze na me kamer moet komen ze rent meteen na boven zoals gewoonlijk ziet ze er erg perfect uit. ik kleed me snel aan en geef me moeder een kusje en ga weer weg als we buiten zijn wil Samira meteen weten wie die vriend is maar ik weet helemaal niks over hem. ik zeg tegen haar dat ze gewoon moet afwachten wie het is. als we in station aan komen zie ik een hele bekende auto staan ohh my god het is Soufjen hij is gekomen zonder te zeggen maar ik kan niet naar hem toe want ik heb met hicham afgesproken wat moet ik nou doen vraag hystirische aan Samira

20-10-2002, 16:56
Even later gaat haar telefoon over, shit het is Soufjen wat moet ze doen ze laat Samira opnemen en zegt dat ze haar telefoon bij haar heeft gelaten dat is wat ze gaat doen. Samira neemt op en zegt het dan hij gelooft haar meteen maar vindt het jammer en zegt of zij die telefoon niet kan brengen dan zegt ze nee want ze is niet in Eindhoven ze groeten elkaar en hangt op. gelukkig denkt Ilhame ze lopen snel naar het perron ze blijft daar staan en wacht op de trein gelukkig komt ie al over 5 minuten zei zit de hele tijd met haar gedachten bij Soufjen ze vindt het eigenlijk wel zielig maar jah ik moet nu effe een gezellig dag van maken met Samira en hicham en de geheimzinnige vriend. na ong 2 uur eindelijk aangekomen in Adam zie ik Hicham al staan ik heb hem zo gemist ik heb heb lang niet gezien ik heb hem in marokko ontmoet in een beroemde cafe in Tanger `Tropicana` ik wist nog hoe hij me probeerde te versieren met z´n vrienden. maar hij dacht dat ik een Franse was maar ik kan die franse mensen echt niet uit staan zoveel kapesones die meisjes maar jahh daar zie ik hem dan zo blij dat ie mij eindelijk ziet en dan zie ik die jongen uhmmm hij komt mij bekend voor om my god is het niet Adil die ik via de chat had leren kennen wajoow ik hoop dat hij mij niet herkent echt erg man, als snel raakt Samira aan de praat met Adil die twee zitten druk in de praat we lopen een beetje rondjes in de stad zo te zien heeft adil mij niet herkent of hij doet net als of ik hoop dat hij niks tegen hicham zegt wallah ik hoop het. maar jahh hicham is hier zo te zien erg bekend iedere seconden is het hallo of salaam of he brada effe stoppen en een praatje maken er zaten wel mooie jongens tegen en sommige zelfs bekenden!!!! ik ben hier echt niet veilig je zal je af vragen waar kent ze ze van maar Ilhame is echt zo´n chat .... ze chatte met iedereen gaf haar telefoon nummer aan iedereen. maar ze heeft geluk dat ze geen broer heeft anders liep haar leventje heel wat anders en haar moeder die vertrouwd haar. even later ging de telefoon weer af het was haar moeder ze zei dat ze meteen na huis moest komen, Ilhame schrok er van want ze heeft haar moeder nog nooit zo boos horen te keer gaan ze denkt wat zou het zij...... Hicham hoord iemand aan de telefoon schreeuwen hij vroeg wie dat was ze zei me moeder ze zei dat ze over 2 uur thuis is de moeder ging er niet mee akkoord ze was echt boos. Ilhame pakte meteen de trein na huis en nam afscheid van Hicham en Adil, Adil keek haar zo vuil aan he als een blik kon doden had ie me echt vermoord met die blik. na ong. 2 uur aangekomen in Eindhoven thuis nam ze afscheid van Samira en beloofde haar nog te bellen zo te zien klikte het goed met Samira en Adil want ze heeft het de hele tijd over hem Adil dit Adil dat ze werd er gek van maar ze moest eens weten dat het haar ex is!!! ze wil net de deur als...............

20-10-2002, 17:29
Wajoooooooooow.
Ga je nog door??
Pleaseeeee zet ff snel een klein vervolgje,
dan kan ik van mijn pc af.

XXX-jes Riffia

20-10-2002, 17:34
Sorry ik kan niet verder schrijven maar ik schrijf later verder

XXXXjes Sarah

Tnx voor alle reacties!!!!!!!

20-10-2002, 20:04
Ze wil net de deur openen als ze een klap van achteren krijgt, ze valt meteen op de grond en voelt nog een paar klappen in haar maag en in haar gezicht ze voelt niks meer ze was buiten zijn. Als ze wakker wordt hoord ze haar vader en moeder schreeuwen dit is de eerste keer dat ze wat geschreeuw hoord, nooit eerder hadden haar ouders tegen elkaar geschreeuwd of ruzie gemaakt. paar keer hoord ze haar naam ze hebben het over haar! later als ze met moeite wakker kan worden gaat ze naar beneden, haar moeder schreeuwt meteeen tegen haar waar ze was en met wie ze was ze geloofden niet dat ze met Samira was. Ilhame probeert duidelijk te maken dat ze bij Samira was maar ze gelooft het niet¨, want haar oom had haar natuurlijk in Adam gezien met Hicham en Adil!!! Ze kreeg geen adem ik was helemaal vergeten dat me Oom Mohammed altijd in de stad zwerft!! wajoow safe nou heeft ie dat natuurlijk tegen hele familie gezegdt en heeft ie ons ter schande gezet!!! ik probeer het met me moeder goed te praten ik mag deze weekend niet na buiten ik moet de hele dag binnen blijven vind ik niet erg want ik was toch niet van plan om na buiten te gaan met deze blauwe oog en blauwe ¨plekken.

ik ga na boven en pak me telefoon zie dat ik 10 oproepen heb gemist 6 van Hicham en 4 van Soufjen wajoow wat zullen die nou weer te vertellen hebben. Na 5 minuten gaat me telefoon over ik neem op en het is Hicham!!!
Ikke: Hallo met Ilhame
Hicham: Waar ben je mee bezig!!! ,
ik dacht meteen aan ADil awielie safe ik ben dood!!
ikke: hoezo wat heb ik nu weer gedaan???
Hicham: je hebt we wel wat te vertellen waarom heb je niks vertelt over Adil dat je hem kent!! wat denk je wel en ik heb gehoord dat nog meer jongens je kennen wat denk je wel vieze xxxx tuut tuut tuut
en de verbinding is verbroken. safe nou is het voorbij dat weet ik zeker wajoow wacht maar die Adil ik wist wel dat hij dat zou zeggen en welke jongens zou hij nog meer bedoelen??..... ik weet niet maar ja ik heb altijd nog Soufjen hij heeft tenminste een auto en alles bij hem moet ik het niet verknallen. want anders heb ik niks meer, ik ga effe chatten ik heb daar effe zin in.

ik ga naar me kamer start de computer aan ik meld me aan op MSN, damm niemand is online wat moet ik doen het is saai man oww ik weet wel wat ik ga na TMF chat lekker Chatten ik ga naar MArokaanse Room ik heb als nickname Danoontje dan moet ik altijd naar marokko terug denken vandaar die naam, voordat ik even wou kijken wie er waren kwam er al een Tangerboy met me praten hij zij : hallo danootje ben ook om op op te eten!!! zij moest echt lachen ze zij ja mag je zelf achter komen!! hij vroeg hoe oud ze was ze zei tegen hem 17 hij was 19 en heet Amin hij kwam ook uit Tanger en woonden in Adam ik vroeg toevallig of hij hicham kende maar hij kende hem niet!! na lang gepraat had ik hem op msn toegevoegd dus gingen we verder op msn praten hij was zo aardig tenminste hij leek me aardig!!! na lang praten vroeg hij of ik een foto had op msn maar dat had ik niet, dus ik vroeg heb jij een foto!! hij had een foto!!! wajowww ik wou die wel zien dus toen stuurden hij die ik drukte op accepteren moest 1 minutje wachten en toen om mij goddddd hij had zulke mooie ogen echt gewoon felle blauwe ogen en had een licht getinte huid en ze lichaam zag er perfect uit alleen hij stond er op met z´n ex maar ik vond het niet ergg die foto was in tanger gemaakt in Passarela een zwembad volgens mij heb ik er gewoon bijna 5 minuten na zitten kijken. wajoow hij was zo mooi echt mooi hij vroeg wat ik van die foto vond ik zei als ik eerlijk moet zijn ben je echt heel mooiii ik zeg hoe kun jij vrijgezel zijn hij deed zo´n poppetje die erg blooste ik moest echt lachen ik had echt nooit gedacht dat ik zo´n mooie jongen zou ontmoeten!! Hij vroeg of ik mij nummer wou geven zodat hij mij kon bellen ik vond het allemaal wel goed.
we groeten elkaar welterusten en ik sluite de computer af het was al ondertussen 1 uur!! ik ging Slapen ook al hadden we vakantie een weekje een beetje uitrusten.

Volgende dag belde Amin mij op wat heeft hij een mooi zachte stem voor een jongen om mij god ik werd echt gek man. Weet je Wat hij aan mij vroeg of ik met hem wou afspreken !!!!!!!!!!!!!!!!!!

20-10-2002, 20:58


ga snel verderrrrrrrrrr

20-10-2002, 21:59
weet je wat hij aan mij vroeg of ik met hem wou afspreken!!! ik wist niet wat ik moest zeggen zonder na te denken zij ik ja!! kan ik dan ook morgen al komen vroeg hij ik vond het ook goed heb je een mooie vriendin voor me die mee kan want ik neem dan een leuke vriend van me met haar mee okee ik stemde toe en belde Samira meteen op ik had er nog niet verteld dat me ouders me hadden geslagen, maar ik zou het haar wel later vertellen ze stemde toe maar ze zei waarom spreek je met hem af als je al Hicham hebt en Soufjen ik zei met Hicham heb ik ruzie en Soufjen heb ik al lang niet meer gesproken! dus volgende dag was het weer een bijzondere dag ik had afgesproken met Samira ze zou half 1 bij mij zijn!! al gauw viel ik in slaap in de verte hoorden ik me telefoon over gaan ik dacht wie kan dat nou zijn zo laat, ik nam op en herkende meteen de stem van Soufjen ik vroeg waarom hij me zo laat nog belde hij zij dat hij me miste en dat ie me morgen wou zien maar ik zei dat het niet kon want ik moest morgen ze3hma "werken" hij vroeg of ik hem dan dinsdag kon zien en ik stemde toe we praten nog een beetje over ditjes en datjes en hangden daarna op al gauw viel ik weer in slaap!!

volgende dag werd ik al vroeg wakker ik had vandaag een afspraak met Amin en Samira met een vriend van hem hij zou iemand meenemen maar eigenlijk ben ik wel dom wat ik heb gedaan stel voor als hij nou een bekende meeneemt gaat ie me bij naaien net als Adil ik weet niet maar ja ik moet nooit verkeerd denken toch!! ik ga na beneden ontbijten groet me moeder sbah elgir en geef er een kusje op haar voorhoofd zo doe ik het zelfde bij me vader! ze waren alles vergeten en het was ook vergeven me kleine zusje was weer vervelend aan het doen ze is zo lief echt schattig!! me moeder vraag " a benti ezi te ftar" (mijn dochter, kom ontbijten) ik ga even ontbijten als ik klaar ben ren ik naar boven om te douchen!! als ik klaar ben met douchen zie ik Samira al op me kamer zitten sosoo je bent al vroeg zeg ik tegen haar jahh ze zegt ik wou vragen of je me haren kom fohnen dus ik ging haar haren fohnen en later fohnden ik me eigen haren ging me kleren aandoen en we groeten mijn moeder ik moest voor 10 uur thuis zijn want na die roddel moet ik voortaan voor een bepaalde tijd thuis zijn!! maar jahh ik vind het niet erg. snel rennen we na de bushalte want hij staat er al eindelijk zitten we in de bus. in een keer begint Samira van ja waarom spreek je met iedereen en dat moet je niet meer doen je krijgt een slechte naam blablabla Ilhame schrikt zo erg ze had het niet van haar verwacht zij was de gene die altijd mee wou gaan en dat ik haar voor de hoogte moest houden als ik mensen leerden kennen!!

We hadden met Amin afgesproken op station hij zou daar om 2 uur staan met een vriend het was kwart voor 2 . het was 2 uur en ik zag dat Amin op de station perron liep ik herkenden hem meteen van de foto maar om my god maar die jongen naast hem die kenden ik ook het was ..............

20-10-2002, 22:02
oooooooooh wie was het???????????????????????//
alsjeblieft ga verder

liefs sarah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20