Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Euphony TOP?

Samiaaaa
01-12-2008, 00:43

Hallo Het schijnt dat ik voor 32euro 5000smsjes gratis krijg naar elk netwerk ook buiteland NL 160 belminuten gratis naar elk netwerk ook buitenland NL + 40 uur gratis bellen naar alle andere Euphony klanten ook buitenland NL Klopt dit? Dit kreeg ik te horen van een consulent van Euphony zelf... Ik betrouw het niet helemaal en wou er meer over zien te weten komen. Heb 2 keer gebeld naar de firma waar ik 2 keer verschillende informatie kreeg *ja je kan 160 min bellen gratis naar alle euphony klanten ook in het buitenland... *Neen geen 5000 smsjes maar 1000smsjes... en geen gratis beltijd En het was 2 keer dezelfde man MARK ik sta versteld, help mij a kenners van het vak

rustigemeid
19-12-2008, 22:58
Hallo Het schijnt dat ik voor 32euro 5000smsjes gratis krijg naar elk netwerk ook buiteland NL 160 belminuten gratis naar elk netwerk ook buitenland NL + 40 uur gratis bellen naar alle andere Euphony klanten ook buitenland NL Klopt dit? Dit kreeg ik te horen van een consulent van Euphony zelf... Ik betrouw het niet helemaal en wou er meer over zien te weten komen. Heb 2 keer gebeld naar de firma waar ik 2 keer verschillende informatie kreeg *ja je kan 160 min bellen gratis naar alle euphony klanten ook in het buitenland... *Neen geen 5000 smsjes maar 1000smsjes... en geen gratis beltijd En het was 2 keer dezelfde man MARK ik sta versteld, help mij a kenners van het vak Is dit niet die bedrijf die klanten abonnementen aansmeerde zonder dat ze daar om gevraagd hadden, heb dit een keer bij zo'n consumentenprogramma radar of kassa gehoord. Ik zou eerst op internet googlen of ze wel betrouwbaar zijn.

Lynn
20-12-2008, 00:32
je ondertekend toch een contract daar moet alles in staan wat je allemaal krijgt enof wat de voorwaarde zijn, bestel een contract maar onderteken hem nog nie pas als je alles zeker weet .. contract met jouw gegevens zonderhandtekening is niets waard :)

Samiaaaa
20-12-2008, 17:22
hmmm ok dames