Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een importhuwelijk is beter!

Pagina's : [1] 2 3

LZN
01-03-2004, 01:51

Hoe meer importhuwelijken, hoe meer Marokkanen zich hier vestigen. Dat is goed, zodat we snel in de meerderheid zullen zijn, en de shar'ia hier zullen kunnen toepassen via hun domme democratie. Dus 1 tip: importeren maar!!!!!!!!!!.

BentDagilia
01-03-2004, 02:08
importeer dan, skoen hebsek? p.s ik vind je een beetje vreemd ??? :rolleyes:

BentDagilia
01-03-2004, 02:15
ik vind je over het algemeen vreemd... newsflash: Marokkanen hoeven niet altijd islamitisch te zijn, of praktiserend te zijn... hoe wil je het nu gaan aanpakken??? :rolleyes:

Souraida
01-03-2004, 15:10
Salaam alikoum, Ik vind dat ze juist dat import gedoe moeten afschaffen. Omdat ten eerste de meesten in marokko geen hart meer met liefde hebben maar een steen in de plek van hun hart. Ze fleshen zoveel meisjes omdat ze naar NL willen komen. Ten tweede er worden zoveel meisjes hier gebruikt en zijn de dupe van valse beloftes omdat de jongens ervan uit gaan dat ze toch een meisje uit marokko kunnen importeren. Zo'n boerin die zogenaamd alles voor hem doet. Zo'n debiel die hij als een slaaf kan gebruiken. Ik ben er fel tegen het spijt me.

Sjemmelia
01-03-2004, 15:27

Salaam, Je partner heb je niet voor het uitkiezen, het is el mektab. Persoonlijk zou ik liever met iemand trouwen van hier, het is gewoon praktischer, maar als de liefde van m'n leven in marokko woont tja dan zal ik er aan moeten geloven. Maar qua motivatie ben ik het helemaal niet eens met wolverine. De ware islam moet bij iedereen in het hart zitten al woon je op de maan, als het in je hart goed zit dan komt het inchallah allemaal in orde.

Souraida
01-03-2004, 15:39
Natuurlijk is het el mekteb, maar geloof me, ik hoop niet dat je verliefd wordt op iemand uit marokko. Heb het namelijk zelf een keer meegemaakt. Gatver, echte fleshers.

ezine16
01-03-2004, 15:45
ik vind het wel goed dat er importhuwlijken zijn want dan kunnen de marokkanen die hier in nederland echt niet iemand kunnen vinden tenminste kunnen trouwen en dan nooit alleen zullen blijven(tenzij het fout gaat maar dat ligt aan hun)

Souraida
01-03-2004, 17:04
Dat is dus de domste reden om iemand uit marokko te halen. Hoezo niemand hier kunnen krijgen??? Iedereen heeft hier evenveel kans om te trouwen als in marokko. Juist als je uit marokko om die reden gaat trouwen word je geflesht!

WomenInBlack
01-03-2004, 19:56
wolverine elke keer als ik denk idioter kan het niet slaag je er toch wel in hahahahahahaah no hard feelings joch euhm maar Marokko daar woont de meerderheid ook marokkanen en daar wordt dus ze3ma shar'ia heel goed toegepast jahhhh denk je dat ze het op hollandse bodem wel gaan navolgen hahahahahaha

WomenInBlack
01-03-2004, 20:07
yeah right 98% en ik ben de koniging van honolulu :D

WomenInBlack
01-03-2004, 20:26
hahahahahahahh wallah ik heb echt geen woorden voor je waar jij soms dingen vandaan haalt.... kortsluiting in je bovenkamer joch:maf2: by the way Wolverine de westerse zionistische media is onstaan in "democratisch" holland waar volgens jou de wetgeving 98% gelijk is aan de wetten van Allah (swt) hoe jij dingen door elkaar haalt :maf3: ik heb nog geen 2 woorden gezegd en jij plakt al een etiket van bevooroordeeld

WomenInBlack
01-03-2004, 20:48
denk je nou dat ik een zogenaamde studie geloof van iemand die dit schrijft: Het beeld van vrouwonderdrukkende islam is misplaatst, vindt Berger. Het is ontleend aan kledingvoorschriften en het autorijdverbod in Saoedie-Arabië. In de sjaria is het niet terug te vinden. ,,Saoediërs verpesten het voor de moslims.'' Sorry hoor het kan zijn dat de wetgevingen 98% gelijk zijn maar iemand die zoiets zegt haalt volgens mij alleen wat hij wil uit zijn studie tis nie Saoudi-Arabië die de kledingvoorschriften maakt... strax gaat ie zeker een studie houde dat levi-jeans en hooddoek best samen kunnen en dat homohuwlijk oke is want jaahhhh tis toch 98% gelijk

WomenInBlack
01-03-2004, 20:50
en nu heb je van ze haalt alleen dat stuk uit heel die tekst wel de rest vond ik best oké en mss heeft ie wel wat gelijk maar het ergerde me gewoon dat stukje

WomenInBlack
01-03-2004, 21:08
euhm niemand kan haar dwingen YEAH RIGHT AGAIN jochie een man is verplicht zijn vrouw de kledingsvoorschriften van de Islam te laten volgen laat hij haar doen dan is hij even "schuldig" in Allah's (swt) ogen dus alles rust op zijn schouders tis maar daget weet een vrouw mag haar man / vader in 1 situatie niet gehoorzamen dat is alleen als hij haar iets vraagt te doen dat in tegenstrijd is met de Islam en het is aan de regering van een islamitische staat om te zorgen dat zijn bevolking wel het juiste pad volgt want als zij hun volk laten doen zijn zij even schuldig.... weet ge het probleem van de zogenaamde praktiserende moslim van tegenwoordig is hij vergelijkt met de westerse wereld en zoekt argumenten om de islam zo dicht mogelijk bij de wereld van koefar te brengen (bijna 98%) snap je het niet, wees trots op onze godsdienst die niet met de tijd mee gaat maar is zoals hij is sinds het onstaan ervan in tegenstelling tot andere godsdiensten maar daar ging deze topic natuurlijk helemaal niet over :D

WomenInBlack
01-03-2004, 21:27

stel je vrouw wil geen hoofddoek dragen ( ook al wordt die vanuit de islam gevraagd) is het aan jou als haar man vanuit islam haar te vragen die te dragen... doe je het niet en zeg je van ik dwing niemand nie tot wat ben je even erg als zij die het nie wil dragen of ze t doet is natuurlijk een andere vraag ik spreek louter theoretisch

Pagina's : [1] 2 3