Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezocht vrijwilligers voor het laden en lossen van transporten ivm hulpgoederen

Pagina's : [1] 2

Khalid
29-02-2004, 17:51

Wij zoeken serieuze mensen die willen helpen met het laden en lossen van transporten i.v.m. hulpgoederen voor de slachtoffers aardbeving Marokko. Bij voorkeur overdags beschikbaar in Amsterdam. PM je naam en telefoon nummer en uiteraard op welke dagen en tijdstippen je deze week beschikbaar bent naar me zodat we je kunnen bereiken. Voor mensen die niet in regio Amsterdam wonen, maar wel hun steentje willen bijdragen kijk in je regio of er ergens wordt ingezameld, deze spullen zullen vroeg of laat -deze week- ook getransporteerd moeten worden waarbij er busjes, auto's of vrachtwagens beladen moeten worden, misschien dat ze je daar mee kunt helpen. Alvast bedankt.

alhoceima_boy15
29-02-2004, 17:58
Sorry ik woon een beetje te ver van amsterdam maar ik zou het wel gedaan hebben ;) Veel Succes :goedzo:

smileyy
29-02-2004, 18:00
ahh....dat is een smoes.als ik kon had ik het wel gedaan,maar weet je ik ben maar een cheerleader....:) Ik HAAT m'n eigen mensen die alleen toekijken en nix doen..... hahahahahahhahahahahaha, die is goed,,je loopt wel anderen e bekritiseren maar zelf doe je niks.. :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

Khalid
29-02-2004, 18:06
Origineel gepost door alhoceima_boy15 Sorry ik woon een beetje te ver van amsterdam maar ik zou het wel gedaan hebben ;) Veel Succes :goedzo: Misschien dat er een inzamelingspunt is bij jou in de buurt die jou hulp met inladen kunnen gebruiken. Immers alles wat hij hier lossen, moet ook ergens ingeladen zijn.

smileyy
29-02-2004, 18:08

gaan jullie met boten ofzo??

Versacemen
01-03-2004, 09:11
en kan het ook alleen maar in het weekeind of niet??? Afz:Versacemen

zeytoena
01-03-2004, 11:14
alleen voor mannen.

oujdiariffia
01-03-2004, 11:21
Origineel gepost door Khalid Wij zoeken serieuse mensen die willen helpen met het laden en lossen van transporten ivm hulpgoederen voor de slachtoffers aardbeving Marokko. Bij voorkeur overdags beschikbaar in Amsterdam. PM je naam en telefoon nummer naar me zodat we je kunnen bereiken. Alvast bedankt. Ik werk de hele week overdags, maar als het nog nodig is dan wil ik best een vrije dag voor nemen, als jullie het tijdig aan mij doorgeven. Ik hoor het van jullie, Groet.

faysalxxx
01-03-2004, 12:56
Ik heb vrachtwagen rijbewijs (C)als jullie me nodig hebben voor het vervoeren van goederen mail me. Anas verhaalt dat de Profeet zei: "Niemand van jullie gelooft (echt), tot dat hij voor zijn broeder hetzelfde wenst als hij voor zichzelf wenst." (Boekhaarie en Moslim)

Ikrame_girl
01-03-2004, 14:51
mensen uit leiden..er worden in leiden goederen verzamelt.....op de oude rijn....verzamelenm dus

emsoem
01-03-2004, 15:09
neej ik doe niet aan vrijwilligers werk;) ohjah naar mnoud moet je niet gaan;) laat die mensen maar stikken;) ze kregen hulp slaan ze die chauffeur kapot:wat?!: =emsoem=

Ouidath
01-03-2004, 16:38
Ik wil wel....maar dan breken mijn nagels:maf:

Ismahane82
01-03-2004, 18:57
Origineel gepost door Ouidath Ik wil wel....maar dan breken mijn nagels:maf: schaam je, dit is de tijd noch de plaats om dat soort domme grapjes te maken

Amegrabi
01-03-2004, 19:25
Salam alaikum wr wb, allereerst shoukran voor alle mensen die zich inzetten voor de mensen in marokko moge allah swt hun allen belonen voor hun inzet. Ik woon zelf in utrecht, maar ik heb deze week vakantie, dus ik ben de hele week de hele dag beschikbaar en ik wil graag helpen waar dat kan inschallah. Hier is me nr en naam en inschallah wordt er geen misbruik ofzo van gemaakt: Rafik is me naam en me nr is:06-27 50 29 54. Ik hoor dan nog wel van degene die erover gaan inschallah. Moge allah swt over ons moslims waken en ons bijstaan inschallah jarebi al3alamin en al onze wensen en dromen doen uitkomen inschallah. Wasslam alaikum wr wb........ Ps: iemand heeft aan mee account gezeten, want er staat iets VIES onder mijn naam, terwijl ik dat er niet heb neergezet. Dus willen jullie er alsjeblieft niet opletten, want dat heb ik er niet neergezet en dat ga ik proberen nu gelijk weg te halen als het lukt inschallah. Smehle mensen, maar ik kan het niet veranderen, maar ik ga kijken of ik met de hulp van iemand anders het weg kan halen, maar nogmaals mijn excuses, maar ik heb het er niet neergezet en ik weet ook niet wie het wel heeft gedaan. Ik hoop dat ik het weg kan halen inschallah. Npgmaals mijn excuses voor het ongemak mensen.

WonderWoman
01-03-2004, 19:39

Origineel gepost door Amegrabi Salam alaikum wr wb, allereerst shoukran voor alle mensen die zich inzetten voor de mensen in marokko moge allah swt hun allen belonen voor hun inzet. Ik woon zelf in utrecht, maar ik heb deze week vakantie, dus ik ben de hele week de hele dag beschikbaar en ik wil graag helpen waar dat kan inschallah. Hier is me nr en naam en inschallah wordt er geen misbruik ofzo van gemaakt: Rafik is me naam en me nr is:06-27 50 29 54. Ik hoor dan nog wel van degene die erover gaan inschallah. Moge allah swt over ons moslims waken en ons bijstaan inschallah jarebi al3alamin en al onze wensen en dromen doen uitkomen inschallah. Wasslam alaikum wr wb........ Ps: iemand heeft aan mee account gezeten, want er staat iets VIES onder mijn naam, terwijl ik dat er niet heb neergezet. Dus willen jullie er alsjeblieft niet opletten, want dat heb ik er niet neergezet en dat ga ik proberen nu gelijk weg te halen als het lukt inschallah. Smehle mensen, maar ik kan het niet veranderen, maar ik ga kijken of ik met de hulp van iemand anders het weg kan halen, maar nogmaals mijn excuses, maar ik heb het er niet neergezet en ik weet ook niet wie het wel heeft gedaan. Ik hoop dat ik het weg kan halen inschallah. Npgmaals mijn excuses voor het ongemak mensen. Lieve Broeder, Om je profiel te wijzigen en met name je ondertekening ga je naar; 'MIJN HOEKJE', WIJZIG PROFIEL, ONDERTEKENING en dan wijzigen ;)

Pagina's : [1] 2