Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bollywood

Pagina's : [1] 2 3

lerkhi
29-02-2004, 16:02

salam hallo, wie van jullie hier is er ook zo into bollywood ik ben namelijk einge tijd geleden door een vriendin eraan verslaafd geraakt vooral de films van sharukh khan vind ik echt goed, zoals k3g en devdas, dilwale dulhania en kuch kuch hota hai en kal ho naa ho maar er zijn er vele andere die echt goed zijn misschien kunnen jullie er een paar aanraden thnx

Mocro4eva
29-02-2004, 17:29
lol de beste van srk heb je al gezien. :D Andere films die goed zijn, zijn o.a dil ka rishta, dil hai tumhara, om jai jagadisch, mohabbatein (met srk), plan, khakee, khusie, yaadein, etc.

lerkhi
01-03-2004, 11:30
ik heb mohabbatein als eerste gezien die is echt goed gewoon, maar khusie vond ik wel meevallen hij was niet echt goed en waar gaat khakee over

jinx80
01-03-2004, 16:54
salam lerkchi, Ik sluit me er helemaal bij aan. Een echt aanrader is 'Kabhi kuchi khabi Gham' en 'Karan Arjun' of 'Deewana'of 'Dil to pagal hai' SRK kan echt goed acteren, elke keer flikt hij het weer om je zo te laten smelten :p xxxJ

NadiaBorgerhout
01-03-2004, 18:01

jaaa khabi kushi khabi gham !!!! die was egt goed wollah en dan ook devdas, maar die heb je al gezien , ik vond shakti ook wel een goei se nou , veel kijkplezier doeidoei beslama xxx

lerkhi
01-03-2004, 19:00
Baghban is ook een hele goede film het gaat over familie ik heb echt lopen janken bij deze film. kabi kusi kabi ghum is echt mijn nummer een film het is de mooiste film die ik heb gezien en die liedjes zijn echt top gewoon vooral boli churiya en yeh lerkha hai allah. kan iemand mij misschien vertellen waar ik asoka kan halen in de omgeving van haarlem want dat schijnt een hele goede te zijn. een aanrader is ook kal ho naa ho

Mesgoot
02-03-2004, 07:22
bollywood :maf: :confused:

TamZaLoPeZ
02-03-2004, 07:41
Hahahah.. Ik begrijp wat je bedoelt meid, mijn zusje is sinds die film dilwale dulhania lai yajenge helemaal gek van SRK. Ze heeft nu inmiddels een stuk of 90 dvd's thuis,heb ze nog niet allemaal gezien.. one 2 Ka 4 is ook een hele leuke film Kal hoo na hoo is zwaaaaar mooi ja.. Baghban is ook een jankfilm maar speelt srk helaas niet in... Een andere film wat k prachtig vind en niet van srk is maar hritik roshan.. Zijn de films Yaadein, mission kashmir (hier speelt hritik een moslim wrv zijn ouders zijn vermoord op jonge lft), en een film euh mai prem ke nog iets.. Die is ook van hritik met kareena kapoor... Van SRK heb k er heel veel Koyla is ook een mooie film van m, Shakti de power is weliswaar niet echt een film van SRK maar hij speelt er een bijrol in. K ken er heel veel maar titels zijn moeilijk om op te komen.. Oeh oeh Hum tum hare hai sanem van srk ook prachtige film.. Ik weet zeker nadat ik dit weg heb gehaald en weer aan het werk ben kom ik met alle titels.. Maar goed dan plaats ik ze strax wel.. Moehim laat horeuh :D:D

zina_maghrebia
02-03-2004, 09:49
Origineel gepost door lerkhi Baghban is ook een hele goede film het gaat over familie ik heb echt lopen janken bij deze film. kabi kusi kabi ghum is echt mijn nummer een film het is de mooiste film die ik heb gezien en die liedjes zijn echt top gewoon vooral boli churiya en yeh lerkha hai allah. kan iemand mij misschien vertellen waar ik asoka kan halen in de omgeving van haarlem want dat schijnt een hele goede te zijn. een aanrader is ook kal ho naa ho die is echt heel mooi heb zoveel gehuild bij baghban waren der maar echte mannen zoals hem te vinden :( chalte chalte moet je ook zien :goedzo: en heel veel zijn hier al boven opgenoemd bollywood films zijn echt gevaarlijk :goedzo:

juhi
02-03-2004, 10:40
Leuk dat jullie allemaal naar die films kijken. Ik ben zelf ook een hindoestaanse en natuurlijk kijk ik er ook naar. Ja srk films zijn zeker top ja... De leukste heb je onder andere al gezien...kal ho naa ho vond ik zelf niet zo geweldig pas de 2de helft........... maar goed...o ja en asoka moet je niet kijken is echt niet leuk ik begreep het zelf niet eens en ik weet zeker dt jij het ook niet leuk gaat vinden. Titels van srk: Yess boss, Hum tumhare hai sanam, karan arjun, kabhie haa kabhie naa, deewana raju ban gaya gentelman, ik kom ff niet meer op die namen hij heeft er ook zoveel,maar ik geef je natuurlijk wel de leukste. Overige films die ook leuk zij nen die je wel zeker moet zien, har dil jo pyaar karega, dulhan hum le jaenge, andaz apna apna, hum dil de chuke sanam, ishq, chori chori chupke chupke, volgens mij heb je nu wel ff voldoende namen, ik moet weer verder met mijn werk doei doeiiiiiiiii xxx als je nog vragen hebt kan je me mailen of voeg me maar toe op msn ingrid_fs60@hotmail.com

lerkhi
02-03-2004, 14:03
hi tamzalopez ik moet je vertelllen dat ik hritiek niet echt goed vind hij is een beetje te hij is zo raar vind ik. maar main prem ki diwane hoon heb ik ook gezien die valt wel mee vind ik oohja hij heeft echt een domme film gemaakt koi mil gaya echt dom zehma de hindoestaanse e.t. ik vond hem dom. maar voor de rest hum tumhare hain sanam is echt leuk ik vind die vrouw echt leuk ze kan goed acteren alleen moest heel hard lachen in het begin toen die jongen ging zingen salman khan. heet hij hij had een leging aan en een heel kort topje maar voor de rest was het wel leuk. een andere leuke film van srk is pardes dat is bet wel een oude maar hij is echt leuk. En chalte chalte is ook een leuke film. Er zijn er zoveel om op te noemen. maar de beste blijven toch van srk en kajol samen en films van aiswarya rai zijn ook leuk en madhuri dixit vind ik ook een leuke vrouw maar laat maar horen welke jullie leuk vinden

Mesgoot
02-03-2004, 14:58
ff vraagje aan de mocro's begrijpen jullie der een beetje van of alleen maar ondertiteling ?

lerkhi
02-03-2004, 15:12
je hebt dvd's met ondertiteling maar als je er veel kijkt dan begrijp je wel een beetje ervan gewoon een paar woorden maar ze hebben ook best wel wat woorden die j ein het arabisch ook zegt b.v. dunia en mohabat, rabi ajnabee

Mesgoot
02-03-2004, 16:35
owk respect dan wallahi begrijp er nog steeds geen bal van

sansoray18
03-03-2004, 10:16

devdas is echt een mooie film ik moest echt bijna janken

Pagina's : [1] 2 3