Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik W8 Al Bijna Een Jaar Op De Papieren Voor Me Man Maar Nog Steeds Niet Klaar !

marocgirl18
29-02-2004, 14:17

ik w8 al zo lang maar ze doen zo moeilijk ik heb al 5 maanden gelden de briefen gestuurd dat ze nodig hadden maar we hadden een brief gestuurd dat we een brief misten dus die brief stuurde we later op en kregen weer een brief dat je te laat was en dat ik alles opnieuw aanvragen en alles briefen opnieuw sturen ik word gewoon gek dus ik heb weer opnieuw aangevraagd maar na 2 maanden niks gehoord :rolleyes: ze doen zo moeilijk maar ik heb nu gehoord dat het nog moeilijker gaat worden dat je 24 jaar moet zijn en nog veel meer maar ik vind dat ik er nu recht op heb omdat wij al hadden aangevraagd alles en niet acsepteerde maar wie kan me helpen wat ik kan doen of heeft de zelfde probleem en met mij kan over praten want ik hou het niet meer ik wil me man zien :kwaad:

Sylia
29-02-2004, 14:20
Heel goed dat je 24 jaar moet zijn voordat je mag trouwen met een illegaal! 1 van het beste iets dat ik heb gehoord deze week! Want sommige ouders: StagfirAllah

praatjes
29-02-2004, 14:21
Haha ze houd het niet meer zegt ze! :D

Lady_moi
29-02-2004, 14:23
24 Das bejaard om te trouwen alé voor ne meiske. Aja gewoon geduld hebben éh.

blauwtje2
29-02-2004, 14:26

neem een advocaat die je daarbij kan helpen, soms gaat dat veel sneller dan wanneer jij alles moet doen :zwaai:

maghrebgirl20
29-02-2004, 15:22
succes.... inshallah zal het niet lang meer duren

livies
01-03-2004, 11:01
he meid uit jouw verhaal concludeer ik dat je papieren opstuurt wat eigenlijk heel slecht is je kan het toch zelf brengen en ik zou als ik jouw was een advocaat nemen want jij hebt het recht en de wachtermijn is 6 maanden en die is verstrekken kijk bij mvv aanvraag topic en er staat iets over een advocaat en neem contact et hem op succes!

soulfa
01-03-2004, 12:54
Ik weet niet hoe dat allemaal zit. maar een diing is zeker als je er geen werk van maakt, kan het jaren duren. Ik ken een meisje die er 3 jaar mee bezig is geweest, ze stond zelfs op het punt om alles af te blazen ze werd het wachten zat. ga bij de rechtswinkel langs, die kunnen je wel advies geven, voor wat je moet doen. telefoonnummer staat in de goudengids. succes ermee.

missarmani
01-03-2004, 18:50
hoi meid, ik heb de zelfde probleem, ik zit ook al 7 mnd te wachten als je erover wil praten mail me maar ik weet hoe je je voelt en ik ben het ook echt zat; tangaouia0512@hotmail.com

missarmani
01-03-2004, 18:52
trouwens neem geen advocaat is de moeite niet waard je mag geen bezwaar indienen in nl , als je dat wel wilt moet hij dat in rabat doen ben er 100 % zeker van is geen bla