Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse jongeren, ISLAM en seksualiteit

Pagina's : [1] 2 3

hasna_16
29-11-2008, 20:12

Oh my Allah.. Ik kom wel vaker in deze rubriek, maar wat ik hier tegenwoordig lees..gewoon geen woorden voor. Het lijkt hier wel een vleesmarkt. Men is op zoek naar een "geile" partner, wil een sexdate, vraagt zich af hoe een trio bevalt...het kan niet gekker worden. Je kunt het beter Sex, Duivels & Bizar noemen. Haal anders op z'n minst het woordje Islam eruit. Dus dit moet de hedendaagse moslim(a) voorstellen...hmm, tbarkkelah 3lina. We kunnen echt trots zijn op ons zelf. Maar goed, iedereen een succelvolle zoektocht gewenst..

Maestro26
29-11-2008, 20:14
Oh my Allah.. Ik kom wel vaker in deze rubriek, maar wat ik hier tegenwoordig lees..gewoon geen woorden voor. Het lijkt hier wel een vleesmarkt. Men is op zoek naar een "geile" partner, wil een sexdate, vraagt zich af hoe een trio bevalt...het kan niet gekker worden. Je kunt het beter Sex, Duivels & Bizar noemen. Haal anders op z'n minst het woordje Islam eruit. Dus dit moet de hedendaagse moslim(a) voorstellen...hmm, tbarkkelah 3lina. We kunnen echt trots zijn op ons zelf. Maar goed, iedereen een succelvolle zoektocht gewenst.. :goedzo: Maar geef die Marokkanen wel wat credit: zieke geesten, niet waar ? :maf:

hasna_16
29-11-2008, 20:24
:goedzo: Maar geef die Marokkanen wel wat credit: zieke geesten, niet waar ? :maf: Meer dan een zieke geest.. Woulahila ma ik overdrijf als ik zeg, dat ik er gewoon speechless van word. Zo openlijk en bloot, zo gek en verdorven en ga zo maar door.. Hmm, toch niet zo sprakeloos hihi. En deze groep moet de volgende groep gaan opvoeden. Dat belooft echt veel goeds..

Maestro26
29-11-2008, 20:28
Meer dan een zieke geest.. Woulahila ma ik overdrijf als ik zeg, dat ik er gewoon speachless van word. Zo openlijk en bloot, zo gek en verdorven en ga zo maar door.. Hmm, toch niet zo sprakeloos hihi. En deze groep moet de volgende groep gaan opvoeden. Dat belooft echt veel goeds.. Haha.. dus daarom, doe waar je zin in hebt.. maar als het erop aankomt zoals trouwen, kids enzo dan moet je het meteen goed doen.. een sousia uit de bergen met schattige rooie wangetjes.. een riffia uit n vissersdorpje die 'ijzeren vogel' exclameert als ze royal air maroc voorbij ziet vliegen.. wella shie hollandiya die moslima wordt, als ze dan al op alle mogelijke manieren genomen is je in ieder geval weet dat ze daarvoor vergeven is.. maar die chicks van hier, van alle hoeken van 't land, Belgie en elders.. psychisch niet in orde :maf2:

hasna_16
29-11-2008, 20:38

Haha.. dus daarom, doe waar je zin in hebt.. maar als het erop aankomt zoals trouwen, kids enzo dan moet je het meteen goed doen.. een sousia uit de bergen met schattige rooie wangetjes.. een riffia uit n vissersdorpje die 'ijzeren vogel' exclameert als ze royal air maroc voorbij ziet vliegen.. wella shie hollandiya die moslima wordt, als ze dan al op alle mogelijke manieren genomen is je in ieder geval weet dat ze daarvoor vergeven is.. maar die chicks van hier, van alle hoeken van 't land, Belgie en elders.. psychisch niet in orde :maf2: Je moet altijd (proberen) goed te doen. Ik hoop niet dat je met dat zinnetje bedoelt, eerst alle remmen los met andermans dochters/zusjes en als je er genoeg van hebt, dat je dan opzoek gaat naar een vrome moslima. Want je begrijpt natuurlijk dat het niet zo werkt he:) Ik vind het echt zonde als ik dit soort gekke verhalen hoor. Ik weet heel goed dat er nog zat goede dames zijn.. Hier en ook in Marokko. Maar ja, het is logisch dat zij niet opvallen. Maar goed, Allah swt heeft een belofte gedaan aan zijn dienaren, dus het komt wel goed. De goede mannen zijn er voor de goede vrouwen en de goede vrouwen zijn er voor de goede mannen. In praktijk lijkt het misschien niet altijd zo, maar ik zou niet durven Allah's woorden in twijfel te trekken. Insha'Allah vind je je sousia met rooie wangetjes of je onschuldige riffia uit de bergen.

nl.moslima
29-11-2008, 20:40
Haha.. dus daarom, doe waar je zin in hebt.. maar als het erop aankomt zoals trouwen, kids enzo dan moet je het meteen goed doen.. een sousia uit de bergen met schattige rooie wangetjes.. een riffia uit n vissersdorpje die 'ijzeren vogel' exclameert als ze royal air maroc voorbij ziet vliegen.. wella shie hollandiya die moslima wordt, als ze dan al op alle mogelijke manieren genomen is je in ieder geval weet dat ze daarvoor vergeven is.. maar die chicks van hier, van alle hoeken van 't land, Belgie en elders.. psychisch niet in orde :maf2: sorry ?? wie zegt dat ik genomen ben ? je moet niet teveel oordelen.. taqwa voor allah subhana wa Taala

lamyae123
30-11-2008, 02:26
:moe:word zo moe van deze verhaaltjes je ziet toh dat er sex bij staat dus zulke vragen kun je verwachten ja. en als je daar niet op zit te wachten moet je naar de theelounge gaan . of ergens anders .

hasna_16
30-11-2008, 21:18
:moe:word zo moe van deze verhaaltjes je ziet toh dat er sex bij staat dus zulke vragen kun je verwachten ja. en als je daar niet op zit te wachten moet je naar de theelounge gaan . of ergens anders . Thnx voor de tip slimmerd. Maar zoals jij mij adviseert, kan je ook niet reageren op topics waar je moe van wordt.. Als je goed had gelezen, had je kunnen zien dat met mij niet ging om de vragen die betrekking hebben tot sexualiteit, maar dat het meer op een vleesmarkt leek. Dat men zich schaamteloos aanbiedt. En ja..daar mag ik me aan irriteren (ondanks dat ik er zelf voor kies dit allemaal te lezen). En dat jij je op jouw beurt weer aan mij irriteert..dat mag ook. Jij uit je irritaties (of moet ik zeggen vermoeidheid) door op mij te reageren en ik open een topic.. So tell me sis, what's ur problem?

Grover
30-11-2008, 21:20
Waar maak je je druk om?

gekke_gast
30-11-2008, 21:23
Oh my Allah.. Ik kom wel vaker in deze rubriek, maar wat ik hier tegenwoordig lees..gewoon geen woorden voor. Het lijkt hier wel een vleesmarkt. Men is op zoek naar een "geile" partner, wil een sexdate, vraagt zich af hoe een trio bevalt...het kan niet gekker worden. Je kunt het beter Sex, Duivels & Bizar noemen. Haal anders op z'n minst het woordje Islam eruit. Dus dit moet de hedendaagse moslim(a) voorstellen...hmm, tbarkkelah 3lina. We kunnen echt trots zijn op ons zelf. Maar goed, iedereen een succelvolle zoektocht gewenst.. k d8 dat ik de enige was maarjah de meeste hier zijn geile dozen :giechel: ik ben het helemaal met je eens meid maarjah gair..

hasna_16
30-11-2008, 21:25
Waar maak je je druk om? Pfff.. Iemand die zich afvraagt hoe een trio bevalt, daar mag je een topic over openen, maar iemand die dat raar vindt, mag daar niets over zeggen? Ik maak me nergens druk om. Vind het raar en spijtig, maar verder is iedereen hmdl verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Het viel me op en daar wilde ik wat over kwijt.. Is dat raar?

hasna_16
30-11-2008, 21:30
k d8 dat ik de enige was maarjah de meeste hier zijn geile dozen :giechel: ik ben het helemaal met je eens meid maarjah gair.. De enige ben je zeker niet.. Hmdl.

Bismillah
30-11-2008, 21:33
Oh my Allah.. Ik kom wel vaker in deze rubriek, maar wat ik hier tegenwoordig lees..gewoon geen woorden voor. Het lijkt hier wel een vleesmarkt. Men is op zoek naar een "geile" partner, wil een sexdate, vraagt zich af hoe een trio bevalt...het kan niet gekker worden. Je kunt het beter Sex, Duivels & Bizar noemen. Haal anders op z'n minst het woordje Islam eruit. Dus dit moet de hedendaagse moslim(a) voorstellen...hmm, tbarkkelah 3lina. We kunnen echt trots zijn op ons zelf. Maar goed, iedereen een succelvolle zoektocht gewenst.. brrrr :maf2: :hihi:

IKBENEENMOSLIM
30-11-2008, 21:38
Oh my Allah.. Ik kom wel vaker in deze rubriek, maar wat ik hier tegenwoordig lees..gewoon geen woorden voor. Het lijkt hier wel een vleesmarkt. Men is op zoek naar een "geile" partner, wil een sexdate, vraagt zich af hoe een trio bevalt...het kan niet gekker worden. Je kunt het beter Sex, Duivels & Bizar noemen. Haal anders op z'n minst het woordje Islam eruit. Dus dit moet de hedendaagse moslim(a) voorstellen...hmm, tbarkkelah 3lina. We kunnen echt trots zijn op ons zelf. Maar goed, iedereen een succelvolle zoektocht gewenst.. Ja en als je hier goede dingen schrijft over de islam,die mensen aan het denken zet,wordt het meteen verwijderd door JAB.:kwaad:

Bismillah
30-11-2008, 21:42

Ja en als je hier goede dingen schrijft over de islam,die mensen aan het denken zet,wordt meteen verwijderd door ene idioot die JAB heet:kwaad: Wil je JAB geen idioot noemen? Schelden gaat ook niet samen met mensen aan het denken zetten over de Islam. Zo laat je hen juist verkeerd denken over de Islam.

Pagina's : [1] 2 3