Bekijk originele versie : Veiligheid!!
Sinds 1947 ontnemen de j0den werkelijk de volledig mensenrechten van vredelievend palestijns volk..Voorbeeld
er zijn veel docenten van het bir beit college hebben drie jaar gevangen gezeten zonder enige aanklacht of proces vorm...momenteel er zo’n 30000 palestijnen als politiek gevabgen in hechtenis..circa 25000 mensen werden sinds 1967 gedeporteerd, over de grens gezet, vaak zonder enige beschuldigingen. Dit verrorzaakt veel menselijk leed en dat is degelijke schending van mensenrechten. Er zijn talloze rapporten van de verenigde naties over hoe j0den de palestijnse volk onmenselijk behandeld wordt, maar hellas niemand veel beter van.
De j0den autoriteit hebben gewoon geen respect voor de mensenrechten voor het vredelievend Palestijns volk, behalf waar het hun eigen j0den mensen betreft. Moorden van kleine kinderen en vernielen de huizen arm gewoon Palestijnen.
De hele j00ds bevolking accepteerd dat...dat is het meeste onmenselijke ervan. Dat geldt voor alle lagen van de j00ds bevolking, zelfs intellectuelen aan de universiteit...Zelfs komen meer geluiden dat ze het j00ds leger smeken om meer harder op te treden tegen he onbeschermt palestijns volk.
Ondanks alle deze onmenselijke schendingen van de mensenrechten zijn gepubliceerd in de internationale pers. En alle j0den buiten i$rael doen hun ogen dicht........ Men sluit zich eenvoudig voor dergelijk informatie af. En als men zich excuseert dan doet men dat in termen van veiligheid,....
Daarom moet er antwoord komen tegen alle deze onmenselijk j0den.. om onze brothers te beschermen...Ieder moslim kan heel veel schade brengen aan de westers mental............Enige wat we kunnen is Offeren....................
brownpanter
20-10-2002, 20:09
Ik vraag me af wanneer krijgt het westeren een gewetens gevoel?
Origineel gepost door Defender
Foutje Rizzzzkkii,
Iedere moslim kan heel veel schade toebrengen aan het westen, (Natuurlijk, kapotmaken is niet zo moeilijk en ongetwijfeld is dat een van de dingen die je in Bah-gdad wel geleerd zult hebben, iets positiefs komt daar niet vandaan.)
Dagelijks schadden de j0den Islamitische wereld.
Uit Baghdad komen alleen defensief maatregelen uit om eigen bestaan te verdedegen.
Maar vanuit j0dendom komt al meer dan 37 eeuwen alleen maar ellende in deze wereld..j0dendom was en is een rascistisch godsdienst en dat past gewoon niet in deze democratisch staat nederland.
Maar schade toebrengen aan de westerse mentaliteit....dat is even andere koek. Dat lukt niet zomaar elke moslim.
Goede gezegd!! dat lukt niet zomaar elke moslim....Hiermee geef je ook meteen toe dat het wel kan lukken..
Origineel gepost door ask_me
salamik wil iets ander toevoegen buiten deze onderwerp
en dat heeft te maken met jou AVATAR (saddam_foto)
je moet weten dat hij een moordnaar is, hij heeft zoveel
moslims gedoodt tijdens zijn revolutie en hij heeft ook oorlog verklaart tegen IRAN,
en nu doet hij zoals een goeie moslim...
trap niet in ...>friend.groetjes said
Beste Said,
Laatje niet verlakken door het j00ds propaganda...
Laat nou eens eerlijk zijn hij is de enige moslim leider die strakke touwtjes in handen heeft, zowel binnen als buitenland. Terwijl ander moslim leiders meer en meer moorden op hun geweten hebben dan saddam en hun eigen bevolking ondrukken erger dan mijn vader SADDAM. Ben je wel eens naar Irak geweest? Ik raad het je aan, om zelf met je eigen ogen te gaan kijken om de juist oordeel te kunnen komen.
Media zit in j00ds handen en zij kunnen van alles maken!!!!
Wees reeeeaal
Origineel gepost door ask_me
salam
en hij was ook een vriend van Amerika tegen Iran, nu is het zijn beurt
hij was dom toen hij dacht dat joden en amerikanen zullen hem steunen
in 1990. tenslotte: ik vertrouw niks van wat de media zegt:
en ik weet dat het door joden gemanipuleerd is , en ze gebruiken ook
onze landgenoten zoals (samira Abbos, al-AzraQ, ~Ali, elmarnissi enz..)
ze zijn veraders.........
groetjessaid (ik ga een topic openen van de veraders goed idee )
Ik geef toe dat oorlog tegen Iran een fout zet van Mijn vader SADDAM.
Maar hij kon niet anders!!! Hij wil zijn broeders (schapen $aoudische en Q8sche )beschermen tegen khoemeiny’s revolutie die soennieten in die tijd bedreigd..
plus op dat moment was hij ook net aan de macht (1979), om zijn positie te versterkeren is hij genoodzaakt om met zijn grote vijanden samen te werken!! Anders wordt hij uit geknikert....maar met dubbel agenda aan het werk te gaan, zoals j0den het altijd deden is het hem gelukt om te bereiken wat hij al bereikt heeft....j0den ....
Af en toe moeten we van ons fouten leren..om in de toekomst niet dezelfde fout maken...
Slachtoffers vallen overaal. Saddam heeft zijn doel nog kunnen bereiken doordat schappen arabieren leiders die omgekocht worden om hun eigen bevolking te onderdrukken hem continue verraden hebben..SADDAM is een geducht tegenstander van j0den...
Over Verraders gesproken je vergat ousama cheribbi x .vvd, abdoel van pvda utr. al deze mensen zogenaamde marokkaans vertegenwoordigers zijn of getrouwd met j00ds vrouwen...........dus het zijn geen verraders..zij komen gewoon voor hun eigen mensen!!!!!!!... Meschien is het beter als we hun voorbeeld moeten volgen.
Ik wil je graag helpen met de lijst van verraders van Marokkanen in Benelux.
Origineel gepost door Corrie
:confused: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Zucht.Sommige mensen hebben nog een lange weg te gaan voordat ze ontwaken en zien dat liefde het enige is wat echt kan redden.........
Rizkki, als je ooit nog eens het pad van haat en geweld wilt verlaten, dan ben je van harte welkom, ik zal je graag wegwijs maken in de wereld van liefde(onvoorwaardelijke liefde), ongeacht je verleden, ongeacht je heden en ongeacht je toekomst.
Ik verlaat mijn pad van zelfverdedeging wanneer j0den het bezet gebied voor 1947 ontruimen.. Opdat moment zal ik liefde omhelzen
lekker belangrijk :rolleyes:
weekendjeuitje
24-10-2002, 10:48
Origineel gepost door Nadia89
lekker belangrijk :rolleyes:
Als dat niet zo belangrijk is, nodig ik je bijdeze om met me...zie mijn naam
Blijkbaar kom je er niet met liefde alleen, Corrie, met deze uitspraak bedoelt hij dat hij liefde zal omhelzen als Israel is verdwenen..
Inderdaad zo!!!!Ik omhelze liefde wanneer ik eigen baas ben op mijn heiligdom
En ja, ik kan me nog goed herrinneren hoe fijn hij de Qweities geholpen heeft met van hun overtollige olie af te komen.
Ik haaaaaaaaaaaat Q8tische meer dan j0den.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.