Bekijk originele versie : Waargebeurd Verhaal
manal18meknes
20-10-2002, 00:10
Ik weet niet of jullie dit verhaal ook hebben gehoord maar dit is ook in maroc gebeurd.
Nou er waren een groep jongens die een zak over een meisje deden ze verkrachten haar een voor een en sloegen haar inelkaar. Toen kwam de laatste jongen die haar had verkracht en in elkaar had geslagen die deed de zak af. Toen zag hij dat zij zijn zusje was.
Kan je voorstellen je eigen zusje te verkrachten?
Er zijn veel dingen gebeurd in maroc ken er nog eentje.
freemale
20-10-2002, 13:14
Zoiets is ook in Nederland gebeurd. Ik geloof vorig jaar of twee jaar geleden.
manal18meknes
20-10-2002, 13:16
Erg zoiets
manal18meknes
20-10-2002, 13:52
dat weet ik niet maar ik hoop het ook
Rachidaaatje
20-10-2002, 15:51
wejouw!!!
echt erg, ik zou wel willen weten hoe het is
afgelopen met die jongen en met zijn famillie.
Ik kan het me gewoon niet voorstellen,
dat ze dat gewoon doen! Walgelijk.
Zo zit deze maatschappij zeker inelkaar. TFOE!!!
Rachidaaatje
20-10-2002, 15:52
wejouw!!!
echt erg, ik zou wel willen weten hoe het is
afgelopen met die jongen en met zijn famillie.
Ik kan het me gewoon niet voorstellen,
dat ze dat gewoon doen! Walgelijk.
Zo zit deze maatschappij zeker inelkaar. TFOE!!! :kwaad:
manal18meknes
20-10-2002, 19:18
Ik heb nog een ander verhaal>
Een meisje wist vanzich zelf dat ze de week daarop ging sterven en dat zei ze ook tegen iedereen, en ze zei ook dat de vrouw van haar oom haar moest wassen als ze overleed. Maar niemand geloofde haar ze gaven haar geen aandacht.
De week vloog voorbij en ze stierf en ze wouden haar wassen toen zei haar moeder van nee ze wou dat de vrouw van haar oom het deed. Die vrouw wou haar niet wassen. Toen zei de fki ik ga achter jou staan en zeg hoe je haar moet wassen. Toen ze haar aanraakte werden haar handen een met het lichaam van het meisje. Zij schrok helemaal (begrijpelijk) Niemand wist hoe dat kwam iedereen kwam om haar te bevrijden van dat maar het lukte niet. Ze spraken spreuken over haar heen maar niets hielp toen vroegen wat heb je gedaan dat dit gebeurt.
Toen zei ze de waarheid en dat ze spreuken over haar sprak om haar nooit te laten trouwen. Want alle meisjes van haar leeftijd trouwden en bij haar kwam niemand haar vragen.
Het meisje wou de vrouw van haar oom mee het graf insleuren. Ze moesten de handen van die vrouw afhakken.
Dit is een ook een treurig verhaal
Origineel gepost door manal18meknes
Ik heb nog een ander verhaal>
Een meisje wist vanzich zelf dat ze de week daarop ging sterven en dat zei ze ook tegen iedereen, en ze zei ook dat de vrouw van haar oom haar moest wassen als ze overleed. Maar niemand geloofde haar ze gaven haar geen aandacht.
De week vloog voorbij en ze stierf en ze wouden haar wassen toen zei haar moeder van nee ze wou dat de vrouw van haar oom het deed. Die vrouw wou haar niet wassen. Toen zei de fki ik ga achter jou staan en zeg hoe je haar moet wassen. Toen ze haar aanraakte werden haar handen een met het lichaam van het meisje. Zij schrok helemaal (begrijpelijk) Niemand wist hoe dat kwam iedereen kwam om haar te bevrijden van dat maar het lukte niet. Ze spraken spreuken over haar heen maar niets hielp toen vroegen wat heb je gedaan dat dit gebeurt.
Toen zei ze de waarheid en dat ze spreuken over haar sprak om haar nooit te laten trouwen. Want alle meisjes van haar leeftijd trouwden en bij haar kwam niemand haar vragen.
Het meisje wou de vrouw van haar oom mee het graf insleuren. Ze moesten de handen van die vrouw afhakken.
Dit is een ook een treurig verhaal
Als een verhaal heel vaak herhaald wordt wil er weleens wat aan veranderen.. Houdt je daar wel rekening mee? ;)
S.samira
21-10-2002, 14:52
salaam iedereen
rachidaaatje ik weet wel hoe het afgelopen is tenminste zo werd het gezegt ze hadden dat meisje vermoord en toen ze die zak van dat meisje der hoofd haalden zag hij dat het zijn zusje was en toen pleegde hij zelfmoord en met die andere jongen weet ik niet
Rachidaaatje
21-10-2002, 17:21
Bedankt samira voor je reactie!!!
Toch is het nog steeds erg al die verhalen
ove verkrachting enzo,
gelukkig ken ik niemand in mijn buurt die zoiets
heeft meegemaakt!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.