Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Elk meisje watje 20 kilometer van haar woonplaats wegneemt

Pagina's : [1] 2 3

praatjes
28-02-2004, 21:52

Word daar compleet ander persoon man. Ze zijn ineens niet te houden gewoon. Willen overal op elk plekje gaan staan en doen meer en vaker. Ze laten het gewoon vallen! :D

maghrebgirl20
28-02-2004, 21:59
trrrrrrrrrrrrrrring....... en toen ging de wekker ;)

praatjes
28-02-2004, 22:03
Origineel gepost door maghrebgirl20 trrrrrrrrrrrrrrring....... en toen ging de wekker ;) Haha nee echt ik heb het persoonlijk meegemaakt. Ook jij gaat jezelf beter leren kennen wanneer ik jou 20 kilometer van je woonadres wegneem!haha :D

maghrebgirl20
28-02-2004, 22:09
Origineel gepost door praatjes Haha nee echt ik heb het persoonlijk meegemaakt. Ook jij gaat jezelf beter leren kennen wanneer ik jou 20 kilometer van je woonadres wegneem!haha :D haha, alleen als jij er bent he :o , want jij laat de hartjes van elk meisje sneller kloppen he :Iluvu: maar sorry, ik mag niet verder komen dan het pleintje van mn ouders ;)

praatjes
28-02-2004, 22:27

Origineel gepost door maghrebgirl20 haha, alleen als jij er bent he :o , want jij laat de hartjes van elk meisje sneller kloppen he :Iluvu: maar sorry, ik mag niet verder komen dan het pleintje van mn ouders ;) Haha :D Nee kan niet, ik weet zeker dat jij veel verder weg mag van je ouders dan alleen het pleintje. Ik breng jou heelhuids terug aan je ouders hoor :D

Nassimatje
28-02-2004, 22:34
Origineel gepost door praatjes Word daar compleet ander persoon man. Ze zijn ineens niet te houden gewoon. Willen overal op elk plekje gaan staan en doen meer en vaker. Ze laten het gewoon vallen! :D Waar heb je het weer over :confused: :confused: :confused: . ????? Natuurlijk zijn "Marokkaanse" meisjes wat vrijer als ze buiten het huis zijn. Ik ga toch ook niet samen met mijn pa buiten een joint draaien en brutaal doen " hey ouwe rukker kom eens hier :giechel: ". Daarvoor heb je het buitenleven nodig, het maakt mij niks uit of het nou 20 of 5 kilometer is, als je maar weg bent van je ouders, familie, dan begint THA REAL LIFE SHOW BABY :p

maghrebgirl20
28-02-2004, 22:37
Origineel gepost door praatjes Haha :D Nee kan niet, ik weet zeker dat jij veel verder weg mag van je ouders dan alleen het pleintje. Ik breng jou heelhuids terug aan je ouders hoor :D dutroux zei ook tegen die meisjes dat ie ze alleen maar wilde beschermen ;) maar uuhhh, hou maar op... met mij valt toch nix te beleven... ben buiten hetzelfde als thuis :D

shakira_lopez
28-02-2004, 22:42
Origineel gepost door praatjes Word daar compleet ander persoon man. Ze zijn ineens niet te houden gewoon. Willen overal op elk plekje gaan staan en doen meer en vaker. Ze laten het gewoon vallen! :D Nee hoor ik niet ben overal en altijd mezelf gelukkig.............. Het enige verschil is als ik buiten ben meer zeg dan wanneer ik binnen ben maar niet meer of minder....;)

praatjes
28-02-2004, 22:44
Origineel gepost door Nassimatje Waar heb je het weer over :confused: :confused: :confused: . ????? Natuurlijk zijn "Marokkaanse" meisjes wat vrijer als ze buiten het huis zijn. Ik ga toch ook niet samen met mijn pa buiten een joint draaien en brutaal doen " hey ouwe rukker kom eens hier :giechel: ". Daarvoor heb je het buitenleven nodig, het maakt mij niks uit of het nou 20 of 5 kilometer is, als je maar weg bent van je ouders, familie, dan begint THA REAL LIFE SHOW BABY :p Ik rook ook weleens graag een jointje, moeten we een keertje doen buiten het zicht van je vader. Goed plan :Iluvu: Als je maar niet je kleren uit gaat doen dan roken we gewoon hasj ;)

GaStVrOuW_NadYa
28-02-2004, 22:46
Origineel gepost door praatjes Word daar compleet ander persoon man. Ze zijn ineens niet te houden gewoon. Willen overal op elk plekje gaan staan en doen meer en vaker. Ze laten het gewoon vallen! :D Ik denk dat het best stevig is.....zal niet zo snel vallen :hihi: Moulet el hadra is terug :boogie:

praatjes
28-02-2004, 22:47
Origineel gepost door maghrebgirl20 dutroux zei ook tegen die meisjes dat ie ze alleen maar wilde beschermen ;) maar uuhhh, hou maar op... met mij valt toch nix te beleven... ben buiten hetzelfde als thuis :D Als je buiten en thuis toch hetzelfde bent dan doe ik geen moeite, kom ik gewoon naar je huis toe. Is toch een en dezelfde plezier met jou. :)

praatjes
28-02-2004, 22:48
Origineel gepost door shakira_lopez Nee hoor ik niet ben overal en altijd mezelf gelukkig.............. Het enige verschil is als ik buiten ben meer zeg dan wanneer ik binnen ben maar niet meer of minder....;) Buiten heb jij minder kleren aan dan binnen weet ik zeker! :D

praatjes
28-02-2004, 22:51
Origineel gepost door GaStVrOuW_NadYa Ik denk dat het best stevig is.....zal niet zo snel vallen :hihi: Moulet el hadra is terug :boogie: Je laat het eigenlijk niet vallen, maar je zal het loslaten. En ik ben daar om het op te vangen! ;)

Miss_Jihad
28-02-2004, 22:52
Ik ben niet echt anders als ik buiten ben hoor! Als ik binnen ben, ben ik een druk persoon.. en buiten ook! :P

GaStVrOuW_NadYa
28-02-2004, 22:53

Origineel gepost door praatjes Je laat het eigenlijk niet vallen, maar je zal het loslaten. En ik ben daar om het op te vangen! ;) Yeah Yeah Yeah la la laaaa be33 be3333 zegt de me33zza..........!! Owh IK heb wat voor je........een leuk iemand..... Mag je der gek maken....... Ik zie het wel! :) Thalla NadYa

Pagina's : [1] 2 3