Bekijk originele versie : uitgaan
merjemke
28-02-2004, 21:47
een vraagje aan de mannelijke leden... uitgaan mag niet... ik doe het ook niet (en dat zal ieder lid van onzinhoekje wel bevestigen :hihi: ) maar euh... ik vroeg me af... als jullie een marokkaanse vriendin hebben die niet uitmag... wanneer spreken jullie af?
nog een vraagje...als jullie vriendin om op één of andere manier s'avonds wel thuis weg kan, vinden jullie het dan normaal om met haar uit te gaan? of vinden jullie het erg als ze met haar vriendinnen zou uitgaan?
is maar een vraagje, he :o
praatjes
28-02-2004, 21:55
Je bedoelt of ik jou uit zou nemen wannneer jij uit zou kunnen! haha ja ik zou je best mee uit nemen alleen indien je dan wat van jezelf loslaat natuurlijk.
sawt_atlas
28-02-2004, 22:00
als ik serieus ben met mn vriendin dan zou ik het liever niet willen dat ze 's avonds op stap gaat , ook niet met mij stappen dan. ik behandel haar dan met respect.
merjemke
28-02-2004, 22:01
Origineel gepost door praatjes
Je bedoelt of ik jou uit zou nemen wannneer jij uit zou kunnen! haha ja ik zou je best mee uit nemen alleen indien je dan wat van jezelf loslaat natuurlijk.
nee... ff serieus... anders had ik deze topic wel bij onzinhoekje geplaatst... ik zou zo buiten kunnen als ik het wilde... maar ik wil niet... geen nood aan. maar ik dacht eraan omdat ik van een vriendin hoorde dat ze (nu haar ouders naar marokko zijn) uitgaat met haar vriend.
ik vind dat raar... dan neemt die jongen haar toch niet serieus :jammer:
sawt_atlas
28-02-2004, 22:01
maar het is ook wat je verstaat onder uitgaan he.. dat verschilt weer.
ergens 's avonds even wat gaan drinken dat vind ik wel kunnen b.v.
merjemke
28-02-2004, 22:03
Origineel gepost door sawt_atlas
als ik serieus ben met mn vriendin dan zou ik het liever niet willen dat ze 's avonds op stap gaat , ook niet met mij stappen dan. ik behandel haar dan met respect.
dat bedoel ik dus... dit vind ik normaal gedrag... tx
merjemke
28-02-2004, 22:05
maar het is ook wat je verstaat onder uitgaan he.. dat verschilt weer.
ergens 's avonds even wat gaan drinken dat vind ik wel kunnen b.v.
jah... ik bedoelde echt naar een discotheek enzo...
niet iets gaan drinken of cinema... das wat anders :o
wolverine... ik ben de linkse.. met het blauwe kleed. en mijn nasje is ook gevaarlijk :haha:
praatjes
28-02-2004, 22:06
Origineel gepost door merjemke
nee... ff serieus... anders had ik deze topic wel bij onzinhoekje geplaatst... ik zou zo buiten kunnen als ik het wilde... maar ik wil niet... geen nood aan. maar ik dacht eraan omdat ik van een vriendin hoorde dat ze (nu haar ouders naar marokko zijn) uitgaat met haar vriend.
ik vind dat raar... dan neemt die jongen haar toch niet serieus :jammer:
Die jongen is slim hij pakt nu zijn kanzen hij maakt gebruik van de mogelijkheid dat de ouders op vakantie zijn. Hij weet wat hij kan verwachten als hij haar mee uitneemt snapje :D
merjemke
28-02-2004, 22:10
Origineel gepost door Wolverine
Ik meen die die heeft iets demonisch, geslepen, is die ook van hier op dit forum? dan mag je da ni zeggen anders gaat die me beheksen ofzo
ze is niet demonisch man :jammer:
ze is het liefste lid van marokko.nl
en trouwens... ze leest dit toch :ego:
jongens vinden meisjes die 's avonds laat uitgaan of naar doscotheken gaan sletjes.
Dus als je consequent bent en respect hebt voor een meisje dan neem je haar niet mee naar discotheken en ga je niet met haar uit.
merjemke
28-02-2004, 22:12
Origineel gepost door doc25
jongens vinden meisjes die 's avonds laat uitgaan of naar doscotheken gaan sletjes.
Dus als je consequent bent en respect hebt voor een meisje dan neem je haar niet mee naar discotheken en ga je niet met haar uit.
dat dacht ik al...
ze is niet demonisch man :jammer:
ze is het liefste lid van marokko.nl
en trouwens... ze leest dit toch :ego:
ze WAS het liefste lid :rolleyes:
dat dacht ik al...
wat dacht jij al ?
sawt_atlas
28-02-2004, 22:20
toch verbaas ik me er zijn sommige gasten die er helemaal geen problemen mee hebben als ze n vriendin hebben die uitgaat.. dan wel een serieuze vriendin ook nog. dat vind ik wel raar ..iedereen is anders he
merjemke
28-02-2004, 22:59
toch verbaas ik me er zijn sommige gasten die er helemaal geen problemen mee hebben als ze n vriendin hebben die uitgaat.. dan wel een serieuze vriendin ook nog. dat vind ik wel raar ..iedereen is anders he
jah... ik vin het ook raar
doc... ik dacht wel dat jongens zou denken, dus ik heb het antwoord op me vraag :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.