Bekijk originele versie : help: flitspalen voor tomtom one europa XL! met boloning!!
nixweter
28-11-2008, 15:43
wie kan mij daarmee helpen meleg die boetes daarmee kon ik 20 tomtoms halen! (eerlijke he :D )
ik zal het waarderen en als het goed werkt is er zelfs een beloning :D niet al te gretig worden het is geen hoge bedrag ofzo dat je denkt dat je rijk wordt :maf2:
nixweter
29-11-2008, 21:36
nee heb ik niet? ken je niet een site ofzo waar ik het van kan downloaden ?
of kan je precies uitleggen hoe het moet.... ekaa meleg met zoeken op google
alvast bedankt.!!
Mocro__1
30-11-2008, 14:04
Die mocro hoort beloning hij komt gelijk :hihi:
MaghrebThug
30-11-2008, 14:12
up up want wil ook graag dat tom tom weten
loesoe015
01-12-2008, 08:23
gwn je moet je tomtom update download via site en dan ga je kaart update je kan dingen dowloaden zoals stemmen flitspalen enz... en laat die beloning maar zitten ik ben geen sgooier....
nixweter
01-12-2008, 11:56
downloaden... weet jij wel waar je het over hebt. Als je bij tomtom download kan je flitspalen erbij doen maar met abbonement. dus betalen... en dat is niet weinig. of heb ik het mis.......
ik heb die tomtom ook maar bij mij staat het er al op als hij een flitspaal nadert gaat ie piepen...
loesoe015
01-12-2008, 16:15
ja wil net zeggen ik heb zelf tomtom ik heb gratis geupdate en mijne piept ook gwn als hij een flitspaal komt wel handige .mv500 je hoeft echt niet te dokken als je bijv update wil. Om de maand verandert er keiveel op de wegen in Europa. dus je moet ook updaten ik doe het altijd en werkt...ga naar tomtom.com en kijk lees.. het kan ook zijn dat jou flitspaal niet is geactiveerd..
ja wil net zeggen ik heb zelf tomtom ik heb gratis geupdate en mijne piept ook gwn als hij een flitspaal komt wel handige .mv500 je hoeft echt niet te dokken als je bijv update wil. Om de maand verandert er keiveel op de wegen in Europa. dus je moet ook updaten ik doe het altijd en werkt...ga naar tomtom.com en kijk lees.. het kan ook zijn dat jou flitspaal niet is geactiveerd..
gratis updaten is als je een originele tomtom hebt maar als je een krack hebt kun je echt niet gratis updaten
nixweter
02-12-2008, 00:19
okee ik ga het proberen... kheb gewoon een originele met productcode hoor...!! haha hij denkt marokkaan ja zal wel crack zijn of gejat ofzo!! schaam je jochie!!.. joke
bedankt voor de tips ik ga eens proberen
loesoe015
02-12-2008, 16:01
of niet niet alle maukers jatten ..
Benisaid_Boy
02-12-2008, 19:42
tomtom abonoment kost 79,95 per jaar, ik heb die voor Tomtom one Xl europe alle flistlocaties zowel vaste als bekend emobiele locaties. als je interesse hebt kan je mij PM
nixweter
02-12-2008, 19:52
zeg via hier.. waarom schaam je je ofzo? marokkanen onderling :D of wil je een belachelijke hoge prijs vragen ervoor HAHA zeg wat je ervoor wilt en of het simpel is om erop te gooien...
weet wel mijn tomtom xl one europa heeft geen ruimte meer op de schuif? dus moet ik een kaartje ervoor kopen of is dat niet nodig... ????
Bagi1234
02-12-2008, 19:57
zeg via hier.. waarom schaam je je ofzo? marokkanen onderling :D of wil je een belachelijke hoge prijs vragen ervoor HAHA zeg wat je ervoor wilt en of het simpel is om erop te gooien...
weet wel mijn tomtom xl one europa heeft geen ruimte meer op de schuif? dus moet ik een kaartje ervoor kopen of is dat niet nodig... ????
neen de flitspalen nemen niet veel ruimte hoeveel heb je nog over op je geheugenkaartje ?
Bagi1234
02-12-2008, 19:58
degene die ik heb te bieden zijn 391 kB groot dus ja
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.