Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dromen over de "dood"

zina_maghrebia
19-10-2002, 22:41

Levend In het graf: Als de dromer zichzelf levend in het graf ziet zal hij gevangen worden genomen of hij zal zichzelf in moeilijke omstandigheden bevinden. Het eigen graf graven: Als men droomt dat men zijn eigen graf graaft, betekent het dat men voor zichzelf een huis zal bouwen in die stad of op die plaats. Met de doden spreken: Als de dromer droomt dat hij een dode iets vraagt over de omstandigheid waarin hij of lemand anders verkeert, is het antwoord van de dode waar tot het laatste woord — of dit nu goed of slecht is — want de dode persoon woont in een wereld van waarachtigheid (d.w.z. het hiernamaals) in tegenstelling tot de wereld van de leugen (d.w.z. deze wereld). Hij liegt dus niet, wat hij ook zegt. Een overleden persoon gelukkig zien: Het zien van een overleden persoon in een goede omstandigheid, zoals gekleed zijn in witte of groene kleding terwijl hij slecht of goed nieuws geeft, betekent dat hij, de overledene, in vrede is en het goed heeft. Een overleden persoon ongelukkig zien: Als men ziet dat de dode onder het stof is of zijn lichaam bedekt is met oude, verscheurde en versleten kleding of als hij boos is, betekent het dat hij in het hiernamaals niet vredig is. Als de dromer hem als ziek ziet, betekent het dat hij beladen onder zonden is. Voor de tweede maal sterven: Als een overleden persoon gezien wordt terwijl hij opnieuw sterft en er huilen is zonder schreeuwen en rouwen, betekent het dat een familielid van hem zal trouwen en dat huwelijk zal hem grote vreugde brengen. Maar als er wel schreeuwen en huilen bij is betekent het dat een naaste verwant van hem zal overlijden. Een graf graven voor een overledene: Als iemand droomt dat hij een graf graaft voor een bekende overledene, betekent het dat hij zowel in wereldse zaken als in religieuze zaken in zijn voetstappen zal volgen. Als hij onbekend voor hem is, zal hij doorgaan in een zaak waarin hij niet zal slagen.

Hart4Islam
19-10-2002, 22:55
mashallaaaaah ja ogtie hahaha mashalalh

zina_maghrebia
19-10-2002, 22:59
Salaaaaaaaaaaam olaikom lieverd Ik heb echt veel aan je masha allah.

Hart4Islam
19-10-2002, 23:00
ikkke meeeeer aaaan jooooooooou :p :Iluvu:

Muslimah
20-10-2002, 01:08

mashallah zina! djzakkielah! wa salaam

therealjebli
20-10-2002, 14:18
Salamu alaikum, Moge Allah je belonen voor het openen van deze topic. Moeg Allah je behoeden tegen het kwaad van de sjaitan la3anahoe Allah. Wa salamau alaikum, jullie broeder Mohamed Chandoudi.

zina_maghrebia
20-10-2002, 16:12
Salaam olaikom zusters en broeder Moge allah jullie ook belonen. Ik zal inshallah meer topic's gaan openen inshallah. Walijkom salaam wr wt wb Ik hou van jullie omwille van allah swt

Hart4Islam
20-10-2002, 18:05
Origineel gepost door AbuHafs Salam oe aleikoem wr wb wm, Barak Allahoe feekie, Ik heb een vraagje, komt dit toevallig allemaal uit het boek : "dromenuitleg" van Sjeikh Ibn Sirin? neen broeder uit de cite www.walidin.com

zina_maghrebia
20-10-2002, 19:22
Salaam olaikom Broeder ik heb ze van www.walidin.com Walijkom salaam

Jizzy
20-10-2002, 19:36
Klopt niet.

zina_maghrebia
20-10-2002, 19:39
Salaam olaikom het is www.walidin.com Walijkom salaam

zina_maghrebia
20-10-2002, 20:33
Salaam olaikom Hoezo bid3a??? walijkom salaam