RIAGG
19-10-2002, 22:36
Altijd op woensdag middag, zaterdag en zondag moest ik naar marokkaanse school igggggg wat haatte ik dat het was bhal je gaat naar vietnam om een oorlog te vechten. Vietnam begon eigenlijk al thuis voordat ik naar school ging ik zat dan lekker in mijn vrije woensdagmiddag tv te kijken met wahed 3 es cola in mijn hand helemaal niet wetend dat ik naar marokkaanse school moest. Dan voelde je opeens wahed klap op je hoofd.....zied alhmar lemdrasa te kra ( kom op ezel ga naar school) abba ana ma3andishi elmdrasa(vader ik heb geen school) er volgde weer een klap .....derdelafffff ashnoe ser lemdrassa el3arbia ( wat?? ga naar arabische school) Ewa dan pakte ik die tas met turtles erop en moest over een uur op het slagveld zijn. Er volgde weer een klap dit keer op mijn neus ....zied serbi(kom op snel) Daar ging ik dan met mijn turtles tas naar dat rotgebouw het leek eigenlijk op een ziekenhuis als je goed keek. Tijdens de reis ernaartoe dacht je dan shi 20.000 keer of je nou wel of niet moest gaan want ik wist dat er klappen zouden worden uitgedeeld. Elmohim daar kwam ik dan aan bij dat gebouw en ik was al 5 over 2 ik was dus te laat. Ik was zo slecht in marokkaanse school alatief alatief alatieffffff ik zat 7 jaar op die school ik bleef zo vaak zitten ik moest zelfs klassen terug ik kwam gewoon met drie generaties in de klas ik dat was pas erg maar jah Dus ik kom zo bij dat gebouw ik doe deur open die trouwens eem hele enge krakend geluid maakt alleen als je die deur hoorde dan wist je al hoe laat het was. Ik moest naar mijn lokaal helemaal naar de derde verdieping ewa ik had za3ma schijt gewoon relaxed naar mijn lokaal b7al shi tony montana ewa dus ik kom met mijn turtles tas die klas binnen ik deed nog niet eens een voetstap in de klas of ik kreeg meteen die rechter stoor linkerhoek en loopkick van eloetad(de meester) fien koenti malek t3atelti...zdaf derdelaaaf..alhmar ..def daf derdelaaaf... jalah koel( waar was je waarom ben je te laat ezel) Ewa de dag begon dus meteen goed ewa toen ik ze had gegeten ging ik rustig naar mijn plaatsje heeeeeelemaaaal achterin waar alleen de domste mensesn op aarde zaten. Ik wil zo gaan zitten vraagt el oestad of ik mijn huiswerk heb gemaakt ik zag laaaaa a oestad (nee meester) ewa aji elhna (kom hier) ewa ik ging weer naar hem terug ,heb niet eens nog kunnen zitten, 3lash ma 3meltishie hadakshie lie koeltlik(waarom heb je je huiswerk niet gedaan) la7kash ma fhemtshi (omdat ik het niet snapte) dafff derdelefffff zoeffffff , dat zoeffffff was een kopstoot. ok ik stop er nu effe mee ik weet niet of jullie het leuk vinden maar als jullie willen dat ik door ga moeten jullie het effe zeggen als jullie het niks vinden kap ik er wel mee Wany ik heb namelijk ook veel te vertellen over oestad driss dat was de rambo van marokkoaanse school. elmohim ik hoor het wel