Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Belastingdienst!!

Oktober
28-11-2008, 09:53

Kreeg gisteren een brief dat ik aangifte moet doen over 2007. Nou wil ik bereken of ik terug moet betalen of niet. Wie weet hoe ik dat kan doen? Heb op belastingdienst.nl rondgesnuffeld, maar niks gevonden.

oegt_sara
28-11-2008, 10:05
Dat is afhankelijk van hoeveel jouw werkgever heeft afgedragen aan belasting en van jouw aftrekposten. Maar je had ook voor april 2008 jouw aangifte moeten sturen en niet nu pas.

Oktober
28-11-2008, 10:12
Dat is afhankelijk van hoeveel jouw werkgever heeft afgedragen aan belasting en van jouw aftrekposten. Maar je had ook voor april 2008 jouw aangifte moeten sturen en niet nu pas. M.b.v. je jaaropgave zou je het toch moeten kunnen berekenen?

koraaltje
28-11-2008, 10:14
kijk hierop en downloaden, vul het in en voor je het verstuurd zie je hoeveel je moet betalen of terugkrijgt http://www.belastingdienst.nl/download/1705.html

oegt_sara
28-11-2008, 10:15

M.b.v. je jaaropgave zou je het toch moeten kunnen berekenen? Klopt. Ik zou het laten doen door een accountant of boekhouder. Zo maak je ook minder kans om fouten te maken, althans als je niet goed bent in aangiftes invullen;)

koraaltje
28-11-2008, 10:29
Klopt. Ik zou het laten doen door een accountant of boekhouder. Zo maak je ook minder kans om fouten te maken, althans als je niet goed bent in aangiftes invullen;) het is super simpel om het zelf te doen hoor! ik doe het altijd voor heel de familie

oegt_sara
28-11-2008, 10:33
het is super simpel om het zelf te doen hoor! ik doe het altijd voor heel de familie Ik vind het zelf moeilijk en ben altijd bang fouten te maken. Doordat ik het een boekhouder laat doen, gaat het alhamdoelilah tot nu toe altijd goed.

Mauvais_Sang
28-11-2008, 12:28
Ik vind het zelf moeilijk en ben altijd bang fouten te maken. Doordat ik het een boekhouder laat doen, gaat het alhamdoelilah tot nu toe altijd goed. Ik wil het wel doen voor je geen enkel probleem en foutloos natuurlijk.