Bekijk originele versie : Mijn zus zegt telkens
Mijn zus zegt telkens ik trouw niet met een jongen die uitgaat want dat zijn h o eren lopers hahahaha
Mocro4eva
28-02-2004, 19:47
:hihi: gelijk heeft ze
Nassimatje
28-02-2004, 19:50
Helemaal mee eens...:D:D:D:D GO GIRL
je zus heeft groot gelijk :goedzo: alhoewel ik eerst ook zo dacht, mijn verloofde was ook eentje die altijd uitging.. ach ja
Lady_moi
28-02-2004, 20:10
Ik sluit me bij u zus aan. :ego:
Geef d'r gelijk.. But you never know
crazy_85
28-02-2004, 20:12
JA EN GELIJK HEEFT ZE........ IK ZOU OOK NIET TROUWEN MET IEMAND DIE UITGAAT OF GING....... MAAR JAH DAT ZEG IK NU.... VOOR HET ZELFDE GELDT KOM IK MORGEN DE WARE TEGEN DIE DE BAAS IS VAN EEN DISCO...... HAHAHAHAHAHAHAH
Frikouja
28-02-2004, 20:31
voor mij eentje die alles eerst gezien heeft voor ie mij ten huwelijk komt vragen...moet helemaal uitgespeelt zijn...dan mag ie van mij de grootste **** zijn geweest en alle disco`s hebben bezocht maar als ie eenmaal van mij is moet t ook afgelope zijn...
shakira_lopez
28-02-2004, 20:39
Origineel gepost door Frikouja
voor mij eentje die alles eerst gezien heeft voor ie mij ten huwelijk komt vragen...moet helemaal uitgespeelt zijn...dan mag ie van mij de grootste **** zijn geweest en alle disco`s hebben bezocht maar als ie eenmaal van mij is moet t ook afgelope zijn...
:goedzo: vind ik ook..........
tatouzient
28-02-2004, 20:44
wa die in zn verlede heeft gedaan, deert me zo ni echt...
zolang hij nu berouw heeft van zn daden, en ook ni meer hervat in dezen...
Tatou.
SaMiRa_05
28-02-2004, 21:19
Frikouja ik sluit me bij jou aan,helmaal gelijk..beter uitgespeeld zijn dan dat hij nog moet spelen..dan hep je een probleem
BentDagilia
28-02-2004, 21:29
Frikouja ben het helemaal met je eens... want anders gaan ze de hoe renlopers uithangen tijdens het huwelijk ;)
Heb liever die die tijd al helemaal gehad heeft.. be3da al zijn wilde haren kwijt... en idd.. anders gaat ie nog alles doen tijdens zijn huwelijk omdat ie denkt dat ie iets mist
Maar Allah ou 3alem.. we kunnen zoveel zeggen maar het ligt niet in onze handen
tatouzient
28-02-2004, 23:53
Origineel gepost door groentje
en gij bent zeker een belg :D
gij ook :p
Tatou.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.