Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gezocht:mensen die wat van hun leven willen maken ,kijk snel !!!!

LZN
27-11-2008, 23:28

Creëer uw eigen toekomst Samen met Forever Opzoek naar verandering ? Diep in hun hart zouden veel mensen hun leven willen veranderen. Een gezonder leven met minder stress, een hoger inkomen en de vrijheid om zelf hun tijd in te delen. Maar hoe ? Forever Living Products biedt concrete mogelijkheden om deze veranderingen daadwerkelijk te verwezenlijken. Wat wilt u bereiken ? - extra inkomen ? - nieuwe mensen leren kennen ? - eigen baas ? - Andere helpen ? - economisch onafhankelijk ? - Persoonlijke ontwikkeling ? - meer vrijheid ? - Minder stress ? - beter pensioen ? - Betere Gezondheid - Nieuwe uidaging ? - Goede toekomst voor uw kinderen ? - Pak dan uw kans ! Forever is de grootste producent ter wereld van hoogwaardige aloë vera - en bijenproducten en een van de meest toonaangevende internationale netwerkmarketing bedrijven. Het bedrijf is opgericht in 1978 door Rex Maughan en opereert met groot en groeiend succes in meer dan 125 landen, met een jaaromzet van meer dan 2 miljard dollar. Meer dan 8 miljoen zelfstandige distributeurs zijn actief en worden ondersteunt door het hoofdkantoor in de Verenigde Staten. Blijvend en overerfbaar inkomen Als u een goed functionerend team van actieve collega- distributeurs heeft opgezet ,wordt u hiervoor beloond, ook als u uw eigen activiteit vermindert, lopen uw inkomsten gewoon door. Dankzij de activiteiten en omzet van uw team. Heel bijzonder is bovendien dat, als u er niet meer bent, uw nabestaande uw positie en daarmee uw inkomstenbron kunnen erven. Iedereen kan het, Ook u ! Forever helpt u om als nieuwe distributeur snel succesvol te worden. Uw persoonlijke coach, het Forever Competence Plan en praktijkgerichte trainingen zorgen ervoor dat u snel de vaardigheden opdoet om met zelfvertrouwen aan de slag te gaan. Met 100% slagingskans, ongeacht uw opleiding of achtergrond. Want uw slagen is onderdeel van de filosofie van forever. Bij verdere interesse kunt u me altijd bereiken op. Tel: 06-48794847 of mail op aloe.veraproducts@live.nl.

Faicell
28-11-2008, 02:59
Oplichter die zich weer eens meldt... Weer een of ander gelegaliseerd pyramide spel.. At topicstarter probeer Herba-Life ook eens, misschien dat je ook deel mag nemen bji dat pyramidespel. Zij verkopen ook verzorgingsprodukten :)

Mocro_Panther
28-11-2008, 09:56
Pyramide spel. Ehuh. Wie hou je nu voor de gek? :hihi:

apatron19
28-11-2008, 17:25
Oh He k heb van dat bedrijf gehoord, het schijnt dat ze goede producten verkopen.Ik ken ook iemand die in die handel zit van hun.En die persoon maakt echt geld.Dat weet ik wel. Maar Ik denk nie dat er sprake is van pyramyde stelsel, anders waren ze allang aangepakt.Door de overheid.Hij doet het al jaren zonder meshakil. Ik heb er lang over nagedacht om ok te doen,k ga denk k toch binnenkort ook mee beginnen. ;)

Faicell
28-11-2008, 18:29

Oh He k heb van dat bedrijf gehoord, het schijnt dat ze goede producten verkopen.Ik ken ook iemand die in die handel zit van hun.En die persoon maakt echt geld.Dat weet ik wel. Maar Ik denk nie dat er sprake is van pyramyde stelsel, anders waren ze allang aangepakt.Door de overheid.Hij doet het al jaren zonder meshakil. Ik heb er lang over nagedacht om ok te doen,k ga denk k toch binnenkort ook mee beginnen. ;) Grappenmaker, het is een gecamoufleerd pyramidespel, de staat kan er gewoon niet tegen optreden omdat alles binnen de mazen van de wet valt :) Anyway, hoog tijd voor je om die vriend te benaderen :loser: