Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ,- Films branden..

Pagina's : [1] 2 3 4

Brunette__
27-11-2008, 19:54

[Incl. ondertiteling.. hoe doe je dat ..] :confused:

ILI_Amazigh
27-11-2008, 20:02
Handleiding die ik van het internet heb afgeplukt:p 1. Je moet een Ondertitel Codec installeren (link) Hier staat ook hoe je een codec installeert. 2. Nu download je een ondertitel bestand (.srt bestand) zoek bij google op ondertitel/ondertitels 3. Nu ga je de .srt in hetzelfde mapje zetten als de .avi en noem je ze exact hetzelfde behalve bij het ondertitel bestand .srt erachter (bijv. movie en movie.srt) 4. Nu kijk je in Windows Media Player of hij nu de ondertitel er automatisch bij zet als je de film afspeelt. Als het goed is komt er nu een icoontje bij in de taakbalk naast de tijd (een groen pijltje) 5. Als hij dat doet ga je nu gewoon de .avi of wat het ook is converteren met Winavi Video Converter. Hier zet je de output gewoon op hetgene wat je wil lijkt mij dvd files. 6. Nu gaat hij tijdens het converteren automatisch de ondertitel erin zetten vanwege de codec Very Happy Als het goed is staat er tijdens het converteren ook een pijltje onderin bij de tijd (weer een groen pijltje) 7. Na het converteren speel je het bestand af en als het goed is zit er dan ondertitel bij in

ILI_Amazigh
27-11-2008, 20:04
Voor de gevorderde onder ons bekijk ook even deze site voor een andere manier waarop je dit kunt doen. http://www.duken.nl/content/view/32/24/

Brunette__
27-11-2008, 20:37
uhhhh ik heb ondertiteling alleen in wordbestand :S

ILI_Amazigh
27-11-2008, 22:52

uhhhh ik heb ondertiteling alleen in wordbestand :S Volgens my kan dat niet zo eenvoudig nee. Als het goed is moet je in een programma de ondertiteling zelf plaatsen in de film. Maar kweet ff niet meer de naam van dat progje. Met een word bestand gaat dit niet lukken denk ik

cotedor
28-11-2008, 01:48
zoek via Google naar ConvertXtoDVD download die geschikt is voor jouw computer dus XP of Vista (versie) hiermee kun je films omzetten en ook branden als DVD. goodluck

ILI_Amazigh
28-11-2008, 11:54
zoek via Google naar ConvertXtoDVD download die geschikt is voor jouw computer dus XP of Vista (versie) hiermee kun je films omzetten en ook branden als DVD. goodluck Maar die programma's gaan toch vaak uit van een .srt bestand en zij heeft juist een ondertiteling in word-bestand. Lukt het dan ook?

Brunette__
28-11-2008, 15:57
wt is een .srt bestand..?

cotedor
28-11-2008, 16:22
Maar die programma's gaan toch vaak uit van een .srt bestand en zij heeft juist een ondertiteling in word-bestand. Lukt het dan ook? via www.ondertitel.com kun je ondertitelingen downloaden en andere sites ook die zijn meestal wel .srt bestandjes.

marokkaan18
28-11-2008, 17:11
uhhhh ik heb ondertiteling alleen in wordbestand :S bedoel jij niet in kladblok dan kan het ook

Brunette__
29-11-2008, 21:55
bedoel jij niet in kladblok dan kan het ook kladblok & word zelfde :) maar kan ik t dan niet op dvd branden?

Kazoku
29-11-2008, 21:58
kladblok & word zelfde :) maar kan ik t dan niet op dvd branden? Hij bedoelt eerder dat als je de ondertiteling in een kladblokbestand hebt staan, je dit wel kunt gebruiken en een Wordbestand kun je niet gebruiken.

Brunette__
29-11-2008, 22:11
Hij bedoelt eerder dat als je de ondertiteling in een kladblokbestand hebt staan, je dit wel kunt gebruiken en een Wordbestand kun je niet gebruiken. hoe dan want als ik m open heb ik m inderdaad in kladblok bestand..

Kazoku
29-11-2008, 22:12
hoe dan want als ik m open heb ik m inderdaad in kladblok bestand.. Dan is het goed. Ik hoop alleen dat je geen gedoe krijgt dat de dvd-speler hem niet leest.

Brunette__
29-11-2008, 22:24

ja maar als ik m wil branden kan ik m niet in wmp zetten :s of moet ik een ander programma gebruiken?

Pagina's : [1] 2 3 4