Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk tips tegen droog haar?



Pagina's : [1] 2 3 4

28-02-2004, 18:33
salaam

heeft er iemand tips om droog haar te behandelen?


welke producten zijn goed?


chokran

28-02-2004, 19:07


hoi meid,

Ik kan je misschien helpen, heb je al creme-voeding van de Kruidvat geprobeerd(huismerk) . Dit kun je op zowel op droog haar of op nat haar gebruiken , een beetje ervan is voldoende... verder kun je als je haar nog droog blijft aanvoelen in de punten gliss-kur texturizer gebruiken!!


O.k. good luck!

Bye bye !!

28-02-2004, 20:06
offfffffffff

28-02-2004, 20:13
bij van die surinaamse winkels hebben ze veel er tegen, mn zusje heeft laatst een fles gekocht, en het helpt echt...... ik zoek je die naam wel op

29-02-2004, 00:30


Ik zal je wat adviezen geven, als je ze echt volgt helpt het echt!!

Was je haar 1 keer per week!!
Gebruik de produkten van KERASTASE!!
De shampoo, masker, en voedingsolie.
Als je de masker opdoet moet je je haar met folie bedekken en ongeveer 5 min laten zitten.

Na het douchen moet je je haar niet droog wrijven maar ff deppen en dan een handdoek om je hoofd doen, daarna doe je er voedingsolie in, de voedingsolie kan je trouwens iedere dag gebruiken want je moet per keer heel weinig gebruiken. Als je gaat slapen moet je met los haar slapen.

Ik heb dit zelf ook gedaan het is ook goed voor mensen met pluizig haar. HELPT ECHT!!


P.S. sommige vinden het niet prettig om je haar maar een keer te wassen per week, maar het is ECHT HEEL SLECHT om je haar te vaak te wassen, sommige advieseren zelf je haar 1 keer in de 2 weken te wassen maar dat vind ik persoonlijk echt te lang.

29-02-2004, 11:10
Olijfolie!!

29-02-2004, 11:14
Amandel Olie het helpt echt!

29-02-2004, 11:17
ik was me haren dagelijks.......is het dan zo erg

29-02-2004, 11:19
Daar wordt het wel een beetje droog van. Beter kun je je haar om de paar dagen wassen dan word het gevoed met het vet uit je hoofdhuid voordat je het er weer uitwast.

29-02-2004, 14:33

Citaat:
Origineel gepost door wardaroosje
ik was me haren dagelijks.......is het dan zo erg
ja dat kun je beter niet doen, ik was me haren om de dag

04-03-2004, 12:07
je moet zo wie zo je haar niet elke dag wassen, is veelste slecht voor je haar. Je moet het minstens 3 keer in de week wassen. Verder kun je een kappers shampoo gebruiken. Hier wordt je haar heel zacht van en glans het ook en je hebt natuurlijk geen droog haar meer. de naam is: lóreal proffessional paris. dit ken je echter alleen bij de kappers kopen. het is niet te koop in winkels.

04-03-2004, 13:57
Meiden>>niet doen>> je moet niet te vaak je haren wassen, geloof me maar, k waste mijn haren ook bijna elke dag, maar nu valt het extreem uit, vooral als ik het nat maak...duss uitkijken ermee.

Wat ook helpt tegen pluizig haar is olijfolie: je kunt het beste voordat je je haren gaat wassen je hoofdhuid goed insmeren met olijfolie, en dan doe je de rest van je haar tot aan de puntjes, en dan doe je hoofddoek om, en na een paar uurtjes kan je het eruit wassen. Bij mij helpt het in ieder geval.

Good luck

04-03-2004, 16:54



Citaat:
Origineel gepost door Snugger
salaam

heeft er iemand tips om droog haar te behandelen?


welke producten zijn goed?


chokran
Salaam,

Olijfolie is inderdaad goed voor je haar..1x in de week op de zondagmiddag bv. goed insmeren (op droog haar)...en dan een paar uur laten intrekken...3 a 4 uurtjes..en dan goed uitspoelen en vervolgens je haar wassen met shampoo en een creme spoeling achteraf.

Anders kun je ook citroensap gebruiken voor je haar. Maar dat smeer tijdens het wassen in je haar. en vervolgens uitspoelen, let wel op na deze behandeling geen creme-spoeling gebruiken...(je haar gaat er glanzend en mooi uitzien)

Succes,
Darine,

05-03-2004, 10:36
xxMocro_girlyxx & Darine_Chamalia

olijfolie helpt egt

05-03-2004, 10:41

Citaat:
Origineel gepost door LieveMeisje
xxMocro_girlyxx & Darine_Chamalia

olijfolie helpt egt
Ik weet niet of jullie het ook op deze wijze doen:

Zelf doe ik wat olijfolie in een potje..en stop het voor 1 minuut in de magnetron..om het ff op te warmen..dan pas smeer ik het in m'n haar.

Waarom? Anders gaat je haar ervan pluizen.


Darine,

Pagina's : [1] 2 3 4