Bekijk originele versie : salaaaaaaaaam oe eileikoeeeeem
jaaa hallo ik ben riagg uit amsterdam ik ben niet 100 procent maar dat geeft niet zelfs mijn huisarts zegt dat ,ik ging laatst naar hem toe omdat mijn kleine teen pijn deed ewa dus ik was zijn kamer nog niet binnen en hij zei al dat ie me niet kon helpen dus hij verwees me naar de psychiater dus ik kom zo aan bij die goser en ik moest gaan liggen op een stoel en hij zegt tegen me vertel eens wat over je leven dus ik begin zo te vertellen ewaaaaa na een zin zei hij al stopppppppp stoppppppppp maar, ik kan je niet helpen zegt ie, ewa ik dacht shit maaaannnnnnnn mkawda 3alia hij zegt tegen me ik stuur je door naar een ziekenhuis voor een hersensscan dus ik ga zo naar die ziekenhuis ze maken zo die fotos ewa ze zagen daar iets wat ze nog nooit in de geschiedenis hebben gezien , ze zagen een groen olifantje in mijn hoofd die daar al het werk deed maar het probleem was dat ie olifant zo lui was als een ezel en daardoor deed ik niks
ewa nu zit ik in de riagg voor degene die niet weten wat de riagg een riagg is een gekkenhuis sindsdien zit ik daar en heb ik nog steeds van mijn kleine teen.
elmohim ik zal af een toe een beetje van mijn jeugd gaan vertellen
angel_assia
19-10-2002, 21:06
AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH.... je hele levensverhaal en dat alleen door je kleine teen.
Jij bent echt gek!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHH
Ik wil wel lezen wat voor jeugd jij hebt gehad, dus begin liever te typen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kusje van ASSIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
sweetsara
19-10-2002, 21:20
damn.
hahahahahahahahaahahhahahahhhaah
tetouania_zina
19-10-2002, 21:24
humor :rolleyes:
Aphrodite
19-10-2002, 21:24
Hoe bedoel je IK (RIAGG) BEN GEK!! HAHAHAHHAAH.....
moehiem begin aan je verhaal jongen.... kijken wie uit jou jeugd jou zo gek heeft gekregen....
Bye Bye... Aphrodite
miss_berkania
19-10-2002, 23:38
ga nou gewoon door
NadiaBorgerhout
21-01-2004, 21:47
GESTOORDE !!!!! :D :D :D :D
hahahahhhaha
MoCrORaChiD
21-01-2004, 21:58
Origineel gepost door RIAGG
jaaa hallo ik ben riagg uit amsterdam ik ben niet 100 procent maar dat geeft niet zelfs mijn huisarts zegt dat ,ik ging laatst naar hem toe omdat mijn kleine teen pijn deed ewa dus ik was zijn kamer nog niet binnen en hij zei al dat ie me niet kon helpen dus hij verwees me naar de psychiater dus ik kom zo aan bij die goser en ik moest gaan liggen op een stoel en hij zegt tegen me vertel eens wat over je leven dus ik begin zo te vertellen ewaaaaa na een zin zei hij al stopppppppp stoppppppppp maar, ik kan je niet helpen zegt ie, ewa ik dacht shit maaaannnnnnnn mkawda 3alia hij zegt tegen me ik stuur je door naar een ziekenhuis voor een hersensscan dus ik ga zo naar die ziekenhuis ze maken zo die fotos ewa ze zagen daar iets wat ze nog nooit in de geschiedenis hebben gezien , ze zagen een groen olifantje in mijn hoofd die daar al het werk deed maar het probleem was dat ie olifant zo lui was als een ezel en daardoor deed ik niks
ewa nu zit ik in de riagg voor degene die niet weten wat de riagg een riagg is een gekkenhuis sindsdien zit ik daar en heb ik nog steeds van mijn kleine teen.
elmohim ik zal af een toe een beetje van mijn jeugd gaan vertellen
hahahahah wejow :haha: kapot grappig...dat verklaard je naam oula Riaggg die woord gebruik ik als standaard stopwoordje en dan komt het nog op yasmina whahahahahaahah Ewa ga verder ermee :P
Casaw0men
22-01-2004, 17:50
HAHAAHAHAHAHAAH gaa verderr HAHAHAHAHA
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.