Bekijk originele versie : Wie heeft er verstand van laptops
Dina_lady
26-11-2008, 19:52
Welke is aan te raden, aub prijsindicatie vermelden.
choukran!
sweetmizzy
26-11-2008, 21:39
Welke is aan te raden, aub prijsindicatie vermelden.
choukran!
laptop van het merk asus zijn een van de beste. Professionele ict'ers gebruiken deze laptops van dit merk ook.
de prijs kan ik even niet opnoemen. Hangt ervan af je hebt tegenwoordig mini laptops.
je moet zelf even kijken :)
geen packard bell of siemens nemen een goeie laptop is een laptop met een laptop met een daulcore processor of hoger liever een processor van het merk intel beter dan een amd processor amd gaat niet lang meestal 3 jaar dan gaat een amd naar de prullenbak
rustigemeid
26-11-2008, 21:48
Die van Acer is zeker aan te raden, heb er zelf ook 1. Het ligt er ook aan wat je er precies mee wilt doen.
Dina_lady
28-11-2008, 21:29
laptop van het merk asus zijn een van de beste. Professionele ict'ers gebruiken deze laptops van dit merk ook.
de prijs kan ik even niet opnoemen. Hangt ervan af je hebt tegenwoordig mini laptops.
je moet zelf even kijken :)
choukran
geen packard bell of siemens nemen een goeie laptop is een laptop met een laptop met een daulcore processor of hoger liever een processor van het merk intel beter dan een amd processor amd gaat niet lang meestal 3 jaar dan gaat een amd naar de prullenbak
dank voor je advies maar wat is een processor? en moet ik nog andere assesiores erbij kopen?
Die van Acer is zeker aan te raden, heb er zelf ook 1. Het ligt er ook aan wat je er precies mee wilt doen.
ok choukran, ja voornamelijk internetgebruik
dank voor je advies maar wat is een processor? en moet ik nog andere assesiores erbij kopen? wat voor processor een laptop heeft zie je op de spceficatie van de laptop je hoeft tegenwoordig bijna niks los te kopen als je een laptop koopt zoals de netwerkkaart/webcam/kaarlezer om dat op de meeste laptops zulke spullen in de laptop zelf zijn geinstaleert
Dina_lady
29-11-2008, 18:16
wat voor processor een laptop heeft zie je op de spceficatie van de laptop je hoeft tegenwoordig bijna niks los te kopen als je een laptop koopt zoals de netwerkkaart/webcam/kaarlezer om dat op de meeste laptops zulke spullen in de laptop zelf zijn geinstaleert
Ok ik begrijp het choukran!
Dina_lady
06-12-2008, 17:02
choukran maar heb inmiddels al een laptop gekocht en t schijnt een goeie te zijn :p
bedankt voor alle tips :goedzo:
choukran maar heb inmiddels al een laptop gekocht en t schijnt een goeie te zijn :p
bedankt voor alle tips :goedzo:
welke gehaald..........laat evt. foto zien
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.