Bekijk originele versie : breakingnews: bin laden aangehouden, zei Iran
'Bin Laden aangehouden'
Uitgegeven: 28 februari 2004 12:49
TEHERAN - Het Iraanse staatspersbureau IRNA meldde zaterdagochtend dat de terroristenleider Osama bin Laden in een afgelegen gebied in Pakistan is opgepakt. De aanhouding zou hebben plaatsgevonden in de zogenoemde Tribal Area (stammengebied) aan de grens met Afghanistan.
In een uitzending in het Pashtun - een van de talen die ook in Afghanistan wordt gesproken - meldde de Iraanse staatsradio dat het bezoek van de Amerikaanse minister van Defensie Rumsfeld aan Pakistan, donderdag, te maken had met de aanhouding. De aanhouding zou 'geruime tijd geleden' hebben plaatsgevonden, maar de Amerikaanse president Bush zou die willen onthullen 'als de Amerikaanse verkiezingen worden gehouden'.
Een functionaris van de staatsradio vertelde aan het persbureau IRNA dat de aanhouding van de terroristenleider was bevestigd door een 'zeer betrouwbare bron in Peshawar'.
Osama bin Laden is volgens de Verenigde Staten en hun bondgenoten het brein achter de aanslagen van 11 september 2001 in de Verenigde Staten. Een woordvoerder van de Pakistaanse strijdkrachten heeft volgens het Japanse persbureau Kyodo ontkend dat er van een aanhouding sprake is.
Allahomma Sallim,
al heb ik mijn twijfels nog over dit nieuws, toen wil ik jullie er aan herinneren dat de jihad is niet begonnen met de geboorte van bin laden en zal ook niet eindigen met zijn dood. In onze islamistische geschiedenis zijn er nog veel 'belangrijkere' personaliteiten gedood of dood gegaan. Wie in de barmhartige allah gelooft , gelooft ook in zijn koran. en de Koran zegt o.a:
h2.144
En Mohammed is slechts een boodschapper. Waarlijk, alle boodschappers vóór hem zijn heengegaan. Zul je u dan op de hielen omkeren als hij sterft of gedood wordt? Hij, die zich omkeert zal aan God in het geheel geen schade berokkenen. En God zal de dankbaren gewis belonen. .
Tempelier
28-02-2004, 13:55
Vergelijk je een gewetenloze moordenaar van onschuldige vrouwen en kinderen waaronder moslim nu met de profeet Mohammed?
Als hij echt was gepakt dan zou Bush hem direct op de tv pleuren.
Ookal zou hij echt gearresteerd zijn, hij was niets minder dan het gezicht van alqaida. Ze kunnen ook zonder hem.
DonAgewan
28-02-2004, 14:00
Origineel gepost door CitriC
Als hij echt was gepakt dan zou Bush hem direct op de tv pleuren.
Ookal zou hij echt gearresteerd zijn, hij was niets minder dan het gezicht van alqaida. Ze kunnen ook zonder hem.
Juist niet! Bewaren voor over 4-5 maanden of langer ;)
Tempelier
28-02-2004, 14:03
Precies, 1 week voor de verkiezingen op TV met die vent.
Gegarandeerd 4 jaar extra.
Als het echt waar is is het fantastisch nieuws. Een boodschap aan alle zieke moslimterroristen in de wereld, dat hoeveel geld en macht je ook hebt Amerika je toch wel zal pakken.
Denk je nou echt dat hij is staat is om zolang tewachten, misschien probeert hij het maar volhouden tot de verkiezingen nee dat lukt hem echt niet.
Trouwens.. denken jullie dat Bin Laden zich levend laat arresteren?
HmmSzz.. een videotje ofzoiets?
Hij zou liever sterven als martelaar dan te worden gedrogeerd door de Amerikanen enzovoorts..
Denk ik, maar het kan netzogoed niet zo zijn..
tetouani79
28-02-2004, 14:21
iedereen had kunnen weten wat bush van plan was/is. toevalig is saddam opgepakt toen de voorverkiezingen waren begonnen. bush steeg in de peiling en was tevreden. nu bush weer gezakt is moet hij met iets groters komen. en wat is groter dan de heer bin laden himself in de ogen van de amerikanen nu.
bush speelt het slim. het is een spelletje van de heer bush en zijn handels partener bin laden. de twee heren hebben goed lopende zaken in texas. ze verdienen er hun centen mee. hoe kan je zaken doen met je vijand??
bin laden was een persoonlijk vriend van de famillie bush. hij is door de amerikanen daar geplaatst om het afghaanse volk aan het verzet te krijgen. er moest iemand met een sterk persoonlijkheid die zich voordoet als de redder in nood komen. hij kreeg alles van de amerikanen om tegen de sovjet te vechten.
din laden heeft een ziekte aan zijn nieren waarvoor hij elke drie maanden naar het ziekenhuis moet en medicatie nodig heeft. hoe kan je in bergen een medicatie komen? hoe kan je aan ziekenhuis apparatuur komen voor onderzoeken??
er is geen djiah mensen. we worden in de maling genomen door de heren. de hele wereld wordt voor de gek gehouden.
twee vrienden die een videogame aan het spelen zijn. ze hebben de lol van hun leven.
het zal me niet verbazen als ik bin laden op tv zie in handen van de amerikanen. en ja raadt het al, bush wint en speelt de held van de wereld voor 4 jaar. :( om triest van te worden
tetouani, weet je uit hoeveel mensen de familie bin laden bestaat ? :D
het is een heel volk, en ze lijken niet allemaal op elkaar. Je hebt er goede en slechte tussen. Dat een familielid zaken doet in amerika, wil niet zeggen dat OSAMA bin laden dat ook doet.
tetouani79
28-02-2004, 14:35
Origineel gepost door doc25
tetouani, weet je uit hoeveel mensen de familie bin laden bestaat ? :D
het is een heel volk, en ze lijken niet allemaal op elkaar. Je hebt er goede en slechte tussen. Dat een familielid zaken doet in amerika, wil niet zeggen dat OSAMA bin laden dat ook doet.
ik snap wel dat de famillie heel groot is en dat er anderen zijn, maar als je het nieuws had gevolgd een baar maanden geleden of nog langer zelfs dan had je gehoord dat het degelijk wel om ossama zelf gaat.
en hoe verjlaar je zijn ziekte dan?? hoe komt hij aan zijn behandeling als hij elke drie maanden naar het ziekenhuis moet.
ik geloof er niks van moet ik eerlijk zijn. maar allah ou'a3lam
Ik denk niet dat het zo is.. BIN Laden is toch te slim voor ze!!
zijn oudste broer deed zaken in texas. Van Osama is dat niet bekend. Hij was al op jonge leeftijd naar afghanistan gegaan.
Wie zegt dat hij ziek is ?
Origineel gepost door Aflalo74
Hoera.hoera. bin Laden is opgepakt.
hee Pim, weest niet zo blij. Hij is niet opgepakt ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.