Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wat is klaarkomen voor een vrouw?

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7

OutlawPride
02-12-2008, 13:23

Ja en ik ben beniewd naar wat een man precies voelt als hij klaar komt!! Vertel is, ik heb het ook zo mooi geprobeerd te omschrijven? Hahaha :haha: ok is goed, even serieus.. :ego: Eerst ben je zo bezig je weet wel :hihi: dan wordt het steeds fijner en lekkerder, op een gegeven moment neem je gas terug, want je wilt blijven genieten van dat gevoel :o Maar dan denk je, fuck it.. ik maak er een eind aan het is TE lekker, dus wordt je helemaal gek en wild en dan pshhhhhhh is het een kliederboel :o

IceTea35
02-12-2008, 13:56
Hahaha :haha: ok is goed, even serieus.. :ego: Eerst ben je zo bezig je weet wel :hihi: dan wordt het steeds fijner en lekkerder, op een gegeven moment neem je gas terug, want je wilt blijven genieten van dat gevoel :o Maar dan denk je, fuck it.. ik maak er een eind aan het is TE lekker, dus wordt je helemaal gek en wild en dan pshhhhhhh is het een kliederboel :o Idd. Soms word je gewoon overvallen door de kramp in je schaamstreek en weet je dat het feest (te) snel over is...

honey_bunny
02-12-2008, 14:25
Ja klopt, maar dat is vaak ook zo bij vrouwen.. Dat je niet wilt klaarkomen, omdat je gewoon nog langer wilt genieten maar toch kan je het op een gegeven moment niet volhouden.. Ik wil eerste keer klaarkomen altijd zo lang mogelijk uitstellen, omdat het dan zo verdomd lekker is!

corrie2
02-12-2008, 14:41
Het is misschien een rare vraag, maar ik vraag me af wanneer een vrouw weet dat ze klaar is gekomen. Bij mannen is het zichtbaar, maar bij vrouwen niet. Als je het niet zeker weet ben je nog nooit klaargekomen. Als je klaarkomt weet je het, zonder twijvel ;)

IceTea35
02-12-2008, 14:42

Ja klopt, maar dat is vaak ook zo bij vrouwen.. Dat je niet wilt klaarkomen, omdat je gewoon nog langer wilt genieten maar toch kan je het op een gegeven moment niet volhouden.. Ik wil eerste keer klaarkomen altijd zo lang mogelijk uitstellen, omdat het dan zo verdomd lekker is! haha. dat herken ik wel.

corrie2
02-12-2008, 14:44
Ja ben ook wel benieuwd wat een vrouw precies voelt, gewoon hetzelfde als ons denk ik :o Bij een man worden een aantal kleinere delen van de hersenen actief bij een orgasme, bij een vrouw slaat de hele hersenpan op tilt. Een mannelijk orgasme duurt tot een 10 seconde gemiddeld, die van een vrouw kan tot een minuut duren(dit dan zonder training, bij oa tantra training kan het bij zowel man als vrouw aanzienelijk verlengt worden). Dit is de theorie erachter, vrouwen hebben volgens de theorie heftigere orgasme's dan mannen.

honey_bunny
02-12-2008, 14:48
Bij een man worden een aantal kleinere delen van de hersenen actief bij een orgasme, bij een vrouw slaat de hele hersenpan op tilt. Een mannelijk orgasme duurt tot een 10 seconde gemiddeld, die van een vrouw kan tot een minuut duren(dit dan zonder training, bij oa tantra training kan het bij zowel man als vrouw aanzienelijk verlengt worden). Dit is de theorie erachter, vrouwen hebben volgens de theorie heftigere orgasme's dan mannen. Nou mijnn orgasme duurt helaas geen minuut... moet ik zeggen..

IceTea35
02-12-2008, 14:52
Nou mijnn orgasme duurt helaas geen minuut... moet ik zeggen.. Een seconde of 10 a 15 is het wel... Maar daarna blijft het nog lekker. Het gekke is dat het de 2e keer langer duurt maar iets minder (70% a 90% van de 1e keer) heftig is. Dan haal ik meer dan 20 seconden. Hoe lang schat jij dat het duurt?

corrie2
02-12-2008, 14:57
Probeer eens om dat eerste orgasme een aantal keer uit te stellen, dan wordt het heftiger en langer. Zorg ook dat je blijft ademen, vantevoren en tijdens, goed diep ademen, zorgt ook voor een beter orgasme(bij zowel man als vrouw). Met de bekkenbode spelen is ook al erg leuk. 30 sec klaarkomen moet toch wel kunnen voor iedere vrouw.

IceTea35
02-12-2008, 15:08
Probeer eens om dat eerste orgasme een aantal keer uit te stellen, dan wordt het heftiger en langer. Zorg ook dat je blijft ademen, vantevoren en tijdens, goed diep ademen, zorgt ook voor een beter orgasme(bij zowel man als vrouw). Met de bekkenbodem spelen is ook al erg leuk. 30 sec klaarkomen moet toch wel kunnen voor iedere vrouw. :hihi: Heel lekker zelfs...

honey_bunny
02-12-2008, 16:16
Een seconde of 10 a 15 is het wel... Maar daarna blijft het nog lekker. Het gekke is dat het de 2e keer langer duurt maar iets minder (70% a 90% van de 1e keer) heftig is. Dan haal ik meer dan 20 seconden. Hoe lang schat jij dat het duurt? Ik weet niet hoelang het duurt.. Ik weet alleen dat het echt lekker is! :o

IceTea35
02-12-2008, 16:23
Ik weet niet hoelang het duurt.. Ik weet alleen dat het echt lekker is! :o De kookwekker ernaast is geen optie

honey_bunny
02-12-2008, 16:34

De kookwekker ernaast is geen optie hmmm dat kan... Als jij er een meeneemt en mij een MEGA orgasme bezorgt,... ;)

Iris.
02-12-2008, 16:39
je kan je bekkenbodemspieren trainen :)

IceTea35
02-12-2008, 18:35
hmmm dat kan... Als jij er een meeneemt en mij een MEGA orgasme bezorgt,... ;) :stout:

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7