Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zelf afvallen?

ik_post
26-11-2008, 12:04

Hoi dames, Weet iemand van jullie een goed dieet waarmee ik ongeveer 10 kilo kan afvallen? Maar geen dieet waar je shakes enz voor moet gebruiken gewoon een dieet waarmee je zelf je maaltijden kunt bereiden. Hoor graag van jullie ,en eigen ervaringen hoeveel je er zelf mee bent afgevallen zijn van harte welkom! alvast bedankt grt

flifla82
26-11-2008, 12:22
ja meid ontbijt: 2 sneetjes volkoren brood met beleg dun + 1 glas halfvolle melk en thee of koffie zonder suiker tussendoor: een stuk fruit lunch: hetzelfde als ontbijt tosti met light kaas mag ook tussendoor: magere yoghurt met fruit avondeten: wat de pot schaft maar schep niet te veel op en geen brood + over de hele dag 2 literwater en elke dag een half uur flink bewegen zo val je gegarandeerd 2 klio per week af dat is in vijf weken ongeveer 10 kilo en het is gezond probeer veel sla te eten savonds en groenten wish you good luck

ik_post
26-11-2008, 12:27
ja meid ontbijt: 2 sneetjes volkoren brood met beleg dun + 1 glas halfvolle melk en thee of koffie zonder suiker tussendoor: een stuk fruit lunch: hetzelfde als ontbijt tosti met light kaas mag ook tussendoor: magere yoghurt met fruit avondeten: wat de pot schaft maar schep niet te veel op en geen brood + over de hele dag 2 literwater en elke dag een half uur flink bewegen zo val je gegarandeerd 2 klio per week af dat is in vijf weken ongeveer 10 kilo en het is gezond probeer veel sla te eten savonds en groenten wish you good luck thanx!! ga het proberen

tetouaniawest
26-11-2008, 12:37
Ontbijt: - Magere Yogurt + Ontbijgranen - Stukje fruit Tussendoor veel water Lunch: - 2 sneetjes volkorenbrood - Kopje thee, koffie - Stukje fruit of - Schoteltje magere kwark - Sap - Lekkere salade Tussendoor water Avondeten - Wat de pot schaft! Niet teveel en niet te vet. Neem een glas water voor je begint aan je avondmaaltijd.. Dat vult. Elke week minimaal een halfuur bewegen of minimaal drie keer in de week naar de sportschool! Minimaal 3 uur voor het slapen gaan niet meer eten. Fruit of magere yogurt kan wel, maar liever niet. Suc6!

ik_post
26-11-2008, 13:00

Bedankt dames! hebben jullie dit zelf ook gevolgd? en zo ja wat waren de resultaten?

flifla82
27-11-2008, 10:09
ik heb dit dieet eigenlijk noem ik dit geen dieet maar eetpatroon na mijn bevalling gedaan ben nu al 7 kilo kwijt mijn zoontje is nu 2.5 maanden dit is goed vol te houden. zoals tetouaniawest ook zegt voor het eten 1 a twee glazen water drinken in het begin word je er een beetje misselijk van maar je went eraan tip vul een fles van 2 liter zo weet je hoeveel je drinkt hou me op de hoogte geef niet op als je iets te veel hebt gegeten ga gewoon door

noordgirl
27-11-2008, 10:19
Hoi dames, Weet iemand van jullie een goed dieet waarmee ik ongeveer 10 kilo kan afvallen? Maar geen dieet waar je shakes enz voor moet gebruiken gewoon een dieet waarmee je zelf je maaltijden kunt bereiden. Hoor graag van jullie ,en eigen ervaringen hoeveel je er zelf mee bent afgevallen zijn van harte welkom! alvast bedankt grt minder eten en veeeeeeeel bewegen. En sla je ontbijt niet over en probeer minstens 3 uurtjes voor je slapen gaat niks meer te eten.

woedend
27-11-2008, 21:19
ik heb dit dieet eigenlijk noem ik dit geen dieet maar eetpatroon na mijn bevalling gedaan ben nu al 7 kilo kwijt mijn zoontje is nu 2.5 maanden dit is goed vol te houden. zoals tetouaniawest ook zegt voor het eten 1 a twee glazen water drinken in het begin word je er een beetje misselijk van maar je went eraan tip vul een fles van 2 liter zo weet je hoeveel je drinkt hou me op de hoogte geef niet op als je iets te veel hebt gegeten ga gewoon door moet ook minimaal 9 kilo afvallen heb alleen het probleem dat ik een knieblessure heb en niet kan sporten val je dan wel af????

flifla82
10-12-2008, 13:06
moet ook minimaal 9 kilo afvallen heb alleen het probleem dat ik een knieblessure heb en niet kan sporten val je dan wel af???? ja hoor meid je kan het rustig aan doen het huishouden en een half uur per dag wandelen is al genoeg

Tamqeyast
10-12-2008, 14:06
Yeeuy lang leven de sportschool:hoera:!

-Aliya-
10-12-2008, 23:29
Check deze link.. op deze manier ben ik al 5 kilo afgevallen http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=643556

nadaatje
11-12-2008, 00:07
Check deze link.. op deze manier ben ik al 5 kilo afgevallen http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=643556 hoe lang heb je er over ged:) aan